#1
Ja daar ben ik destijds op de harde manier achter gekomen. Echter blijft het wel incidenteel. ik heb gewoon mn gezin thuis, mn verantwoordelijkheden, kinderen en het is enkel om eens te ervaren of een paar keertjes. Ik ben er niet vies van, maar wil weten wat het is. Deels nieuwsgierigheid, maar ook zodat ik later ernaar kan handelen als m'n kinderen ermee in aanraking komen.
Juist door MDMA incidenteel te gebruiken blijf je er de meeste lol aan beleven, zo blijft het elke weer speciaal en je katers te hendelen. Dat je nieuwsgierig bent is heel normaal, zo is iedereen ooit begonnen denk ik... uit nieuwsgierigheid.
Je zult merken dat de meesten hier zullen hameren op voorzichtigheid, doseringen en pauzes. Niet omdat we allemaal zo heilig zijn (of waren), maar omdat je hier ook leest wat de gevolgen kunnen zijn van misbruik van MDMA. Ook de magie van MDMA zal verdwijnen in de loop van de tijd, maar als je er goed mee om gaat kun je dit wellicht zo lang mogelijk uitstellen voor jezelf en er zo lang mogelijk van genieten.