MDMA is naar mijn mening dan een hele goede. Als je het verstandig gebruikt, dus minimaal 3 maanden er tussen laat, kun je hier heel wat mooie dagen/avondjes mee beleven. Een hoop mensen (waaronder ik) hebben zich hier lang niet aan gehouden en aangezien jij mogelijk nog te kneden bent, wil ik je dit wel op het hart drukken, zodat je zo lang mogelijk plezier aan dit middel kan hebben
Ik denk dat er over MDMA (XTC) wel ongeveer het meeste op internet/dit forum te vinden is. Het is voor vele de 1e harddrug die zij nemen. Wat voor jou al verlies van controle is kan ik niet zeggen, maar persoonlijk heb ik altijd prima de controle over mezelf tijdens MDMA. Af en toe ben je wat meer "wappy" zoals we dat noemen. Dan zal je je zelf even wat vaag voelen, aangezien MDMA wat in vlagen komt, maar ik en een hoop andere vinden dat juist een heerlijk gevoel.
Hou er wel rekening mee dat MDMA emoties bij jezelf omhoog haalt, die je anders niet hebt. In veel gevallen word je een stuk loslippiger, dus zorg dat je het met mensen doet waarmee je je emoties kan/wil delen. Ik vind het een heerlijk gevoel om met goede vrienden onder invloed te zijn van MDMA en het versterkt de band alleen maar meer. MDMA met je partner is eigenlijk gewoon next level relatietherapie...
Ik zou je aanraden hier eens te kijken:
https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/
Vergeet vooral het handboek/handleiding niet te lezen. Hier wordt alles duidelijk voor je over MDMA en hoe en wat.
Mocht je het gaan proberen, laat je MDMA of XTC altijd testen, zodat je weet wat je neemt. Wat de dealer zegt over puurheid of sterkte moet je nemen met een korrel zout. Houd je aan een dosis van maximaal 2mg per kg lichaamsgewicht. MDMA is nooit risicoloos, maar hoe minder je in je lichaam krijgt hoe beter en hoe minder risico. Zorgt er ook voor dat je kater de dag(en) erna een stuk minder is.
Ook zou ik dat dagje dan goed plannen, want de eerste keer MDMA is in veel gevallen ook de allerbeste keer, dus moet je daar natuurlijk volledig van genieten.