Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd omtrent drugs

Advies gevraagd omtrent drugs

97 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Mag ik je vragen waar je de informatie voor die doseringen vandaan haalt? 50ug is best weinig en zelfs 75ug is aan de lichte kant. Gesprekken kunnen inderdaad lastig zijn maar dat is niet per se negatief.

Wel leuk dat je ontzag hebt voor psychedelica!
Klik om te vergroten...
Ik geloof niet dat het al de bedoeling is om echt te gaan trippen, gezien het plan ergens op visite te gaan. Dan kan 50ug zomaar heel gezellig uitpakken. Weten die mensen eigenlijk dat je in ++ uitvoering op bezoek komt?

Tip: er is vrij grote kans op overmatige transpiratie. Daar heeft niemand het over bij tripdoseringen omdat het dan niet meer zo opvalt of belangrijk is, maar op 50ug kan dat gewoon erg irritant zijn. Kleed je daarop, dus lagen die je uit kunt doen zonder voor gek te staan, of ademende materialen.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Mag ik je vragen waar je de informatie voor die doseringen vandaan haalt? 50ug is best weinig en zelfs 75ug is aan de lichte kant. Gesprekken kunnen inderdaad lastig zijn maar dat is niet per se negatief.

Wel leuk dat je ontzag hebt voor psychedelica!
Klik om te vergroten...
Hierzo vandaan, maargoed verder zoek ik onder de 75 wat de ervaringen zijn per x ug. 50 ziet er wel uit als de max dosis voor gesprekken. Daarboven schijnt de geest wat af te gaan dwalen. Uiteraard, ik lees liever 100 artikelen en ervaringen alvorens ik ergens aan begin.. bezint eer ge begint. Sowieso wil ik er eerst mentaal 'klaar' voor zijn, met de beste set & setting. En ik wil het serieus nemen, alsof ik mij klaar gaat maken voor een raketlancering en dit goed in mij moet laten doordringen. Met de juiste intentie denk ik dat ik er meer uit zal halen (denk ik.. geen idee of dit onzin is, meer een onderbuik gevoel)

www.trippingly.net

The LSD Dosage Guide | Determining the Right Dose of LSD — Trippingly

The LSD Dosage Guide. Based on the feedback of several hundred users, a guide to determining what the right LSD dose is..
www.trippingly.net www.trippingly.net
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fyrckant zei:
Ik geloof niet dat het al de bedoeling is om echt te gaan trippen, gezien het plan ergens op visite te gaan. Dan kan 50ug zomaar heel gezellig uitpakken. Weten die mensen eigenlijk dat je in ++ uitvoering op bezoek komt?

Tip: er is vrij grote kans op overmatige transpiratie. Daar heeft niemand het over bij tripdoseringen omdat het dan niet meer zo opvalt of belangrijk is, maar op 50ug kan dat gewoon erg irritant zijn. Kleed je daarop, dus lagen die je uit kunt doen zonder voor gek te staan, of ademende materialen.
Klik om te vergroten...

Ja die zijn al op de hoogte. Dank voor de tip, ik hou 'm in gedachte, ik verwacht er niet veel van, maar ben wel benieuwd naar een voorproefje van het ''echte werk".
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben voor de 50 gegaan.. ben benieuwd.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
De avond zit erop erop (momenteel nog met het OV naar huis). Al met al beviel het mij heel erg goed, kon prima praten en mn gedachte erbij houden. Diegene bij wie ik was hadden helemaal niks door verder (wel een paar dagen van te voren aangegeven, maar zullen ze zijn vergeten). Al met al een erg fijne dag overgehouden, Ik heb gedurende de reis geen last gehad van ongemakkelijkheden, geen visuals. Set & setting waren natuurlijk niet goed (oud collega waar ik nog niet eerder was geweest, tram, trein.. reis van 2 uur), maar gek genoeg totaal geen last van gehad. Kon m'n kop er nog bij houden, alhoewel ik wèl elke keer op mn telefoon moest kijken waar ik zat. Verder hardstikke gezellig gehad. Dankzij de 25ug dosering wist ik hoe het aan zou voelen, de verhoging naar 50 was zoals verwacht. Prettig, niks geks.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh nee, dit is leuk voor een gezellige avond. In plaats van een biertje bijvoorbeeld. Een dag trippen, dat wil ik inplannen voor bijvoorbeeld een dagje bij t strand met een goede vriend van me met een overnachting. Maar dan wel naar een veel hogere dosis waarbij een ego dood ervaren kan worden. Mijn geweten zegt echter dat dit een stap te ver is. Daarnaast heb je dan ook niet meer iets om naar op te bouwen, dus weet ik niet of het zonde is gelijk naar een zeer hoge dosis (300/400 begreep ik) te gaan. Sowieso is het doel de eenheid met alles te ervaren, ik verlang ernaar en zou zo graag willen weten hoe dat is. Verder is er wel wat voorgevallen (pakketje wat zoek was geraakt arriveerde plots, opengemaakt door mijn partner) dus dat heeft mij doen besluiten 5mapb/3mmc/etizolam/kratom weg te gooien.. aangezien ik niet wil dat zoiets mn relatie kost. Onder het mom microdoseren en "doe wat je niet laten kan" LSD gehouden. Maargoed, eerst maar eens de corona speech afwachten en hopelijk daarna een dagje weg inplannen. Maar ik ben wel benieuwd wat verstandige stappen zijn, mijn gevoel zegt.. all-in.. maar aan de andere kant is er dan niets meer waar je naartoe opbouwt.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je geweten heeft gelijk. Ik zou eerst een keer tussen 100 en 200 doen en dan met stapjes van 50 verhogen. Ik vond zelf de sprong van 180 naar 250 veel groter dan die van 30 naar 180. Ik begrijp dat je niet veel gelegenheid hebt om te trippen, ikzelf zit in hetzelfde schuitje. Ik vind dat helemaal niet zo erg, vaker dan twee keer per jaar hard trippen hoef ik toch niet. Maar neem gewoon je tijd, anders is het straks ineens helemaal niet leuk meer!
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fyrckant zei:
Je geweten heeft gelijk. Ik zou eerst een keer tussen 100 en 200 doen en dan met stapjes van 50 verhogen. Ik vond zelf de sprong van 180 naar 250 veel groter dan die van 30 naar 180. Ik begrijp dat je niet veel gelegenheid hebt om te trippen, ikzelf zit in hetzelfde schuitje. Ik vind dat helemaal niet zo erg, vaker dan twee keer per jaar hard trippen hoef ik toch niet. Maar neem gewoon je tijd, anders is het straks ineens helemaal niet leuk meer!
Klik om te vergroten...
Ja, opzich hoeft dan ook niet. ik heb er ook geen haast mee. Gister heb ik ook nog een prima dag gehad, voelde me ontspannen. Ik denk dat ik dan met 150 begin en zo naar 200, 250, 300. En dan ontdekken welke nieuwe inzichten / perspectieven de doseringen teweeg brengen tot het verliezen van je persoonlijkheid aan toe. Ik hoop met een vriend van me over een paar weken de film interstellar te bekijken met een dosering van 50ug, lijkt me geweldig. Ondanks dat ik namelijk prima een gesprek kon voeren en reizen erop, merkte ik dat ik minder kon genieten van de lichte body high.. alsof je 'gestoord' wordt tijdens het eten. Klopt dat een beetje of zou het zijn omdat je buitenshuis bent? Of zou het komen door al het praten?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#9
0t0lerance zei:
Ja, opzich hoeft dan ook niet. ik heb er ook geen haast mee. Gister heb ik ook nog een prima dag gehad, voelde me ontspannen. Ik denk dat ik dan met 150 begin en zo naar 200, 250, 300. En dan ontdekken welke nieuwe inzichten / perspectieven de doseringen teweeg brengen tot het verliezen van je persoonlijkheid aan toe. Ik hoop met een vriend van me over een paar weken de film interstellar te bekijken met een dosering van 50ug, lijkt me geweldig. Ondanks dat ik namelijk prima een gesprek kon voeren en reizen erop, merkte ik dat ik minder kon genieten van de lichte body high.. alsof je 'gestoord' wordt tijdens het eten. Klopt dat een beetje of zou het zijn omdat je buitenshuis bent? Of zou het komen door al het praten?
Klik om te vergroten...
Je bent niet de enige die dit zo ervaart, veel mensen houden niet echt van de space tussen pak em beet 25 en 75ug. Als ik alleen ben vind ik het wel fijn maar onder de mensen vind ik het ook wat minder. De bodyload neemt dan een beetje de overhand.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan zou ik inderdaad eerder 5-MAPB proberen als TS niet aan MDMA kan komen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi! En nu? Weer 25 erbij of gelijk de big jump naar 100 of vind het je het wel best zo?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fijn euforisch... wat is dat eigenlijk exact?
Ik sta op et moment strak van de 3mmc en ik voel me best fijn 😂 terwijl ik gewoon zit te chillwn op de bank, een puzzel aant maken en ondertussen serie aan het kijken ben.

k zou lekker eens een joint gaan roken ofzo, dat is zoizo het makkelijkste verkrijgbaar.
Mdma natuurlijk, speed/ coke, ghb, ketamine, allemaal een eigen effect,
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beste leden,

In mn jeugd heb ik een enkele keer het effect van een spacecake mogen ervaren, echter zijn we 30 jaar verder en merk ik dat THC olie totaal geen effect op mij heeft (4 soorten geprobeerd, eveneens 2x 80mg sterke capsules). Waarom weet ik niet, maar ik baal er enorm van aangezien het redelijk goed verkrijgbaar is. Door de jaren heen ook wel eens paddestoelen, truffels, kratom, kanna geprobeerd (alles een keertje, om het eens ervaren te hebben), allemaal niet echt wat ik zoek. Ik ben opzoek naar iets wat een heerlijk euforisch effect geeft, lekker ontspannen gevoel zonder dat je de controle verliest. Ik hoopte dat Kanna dat zou geven, maar helaas heeft dit eveneens totaal geen effect op mij. Nu ben ik wel eens benieuwd naar mdma en vroeg me af wie hier ervaring mee heeft. Ik ken verder helemaal niemand die zich bezig houd met geestverruimende middelen, dus ik hoop dat er iemand op het forum mij hierover iets over kan vertellen / advies kan geven / begeleiden. Alvast dank voor de moeite.

(Overigens sta open voor allerlei suggesties, mocht er iemand een alternatief kennen voor een fijn euforisch gevoel zonder de controle te verliezen)
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste leden, wellicht even het e.e.a de wereld uit helpen. Ik heb geen verslavingen (ook geen eetverslaving noch koffie verslaving).. Ik ben er ook totaal niet gevoelig voor en gebruik echt sporadisch iets uit nieuwsgierigheid.. niet omdat ik het nodig heb. Verder doet er zich ook geen setting voor waarbij ik makkelijk iets kan proberen, zeker nu de horeca dicht is. Op deze leeftijd ga je niet 'even bij iemand chillen', iedereen in mn vriendenkring heeft een gezin. En ja ik heb ook wel eens gedaan alsof ik sliep op de bank terwijl ik het idee had in The Large Hadron Colider te zitten en zo hard ging dat ik het idee had 10 meter uit elkaar te zijn gerekt..., zoiets doe je 1 keer en niet weer in het bijzijn van onwetenden (ook gewoon rustig gebleven en niemand heeft wat door gehad). Met controle bedoelde ik inderdaad op het moment van gebruik, aangezien er zich altijd iets kan voor doen waar je geen rekening mee hebt gehouden (kinderen uit bed, onaangekondigd bezoek, noem 't maar op). Eveneens 5-MAPB besteld en zal ook daarover eerst even het e.e.a opzoeken. MDMA zal ik tegenaan moeten lopen, er heeft toch wat mysterieus en iets wat ik een keer in mn leven ervaren wil hebben. Al is het maar om later aan mn kinderen te vertellen en ze wat wijzer te maken. Nogmaals zijn de reacties welkom, ook de discussies. Later zal ik zeker mn ervaring hier delen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel succes en vooral plezier gewenst !
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hartelijk dank. Inmiddels zijn de middelen aangekomen. Een 4-tal wit/blauwe capsules 5-MAPD en 12 'pellets' 3-MMC waar een bitcoin teken op staat. Afgelopen weekend deed zich een situatie voor waarbij ik het e.e.a kon proberen, echter had mijn maat nog wat twijfels over hoe hij erop zou reageren. We hebben besloten te wachten tot de horeca weer open gaat, zodat we ongezien en ongestoord kunnen ervaren wat het is.. ik zat ook nog te denken aan oud-en-nieuw, echter heb ik geen zin in een paniekaanval of volledig overweldigd te worden door de knallen. Dus het wordt nu wachten op het juiste moment.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
0t0lerance zei:
Hartelijk dank. Inmiddels zijn de middelen aangekomen. Een 4-tal wit/blauwe capsules 5-MAPD en 12 'pellets' 3-MMC waar een bitcoin teken op staat. Afgelopen weekend deed zich een situatie voor waarbij ik het e.e.a kon proberen, echter had mijn maat nog wat twijfels over hoe hij erop zou reageren. We hebben besloten te wachten tot de horeca weer open gaat, zodat we ongezien en ongestoord kunnen ervaren wat het is.. ik zat ook nog te denken aan oud-en-nieuw, echter heb ik geen zin in een paniekaanval of volledig overweldigd te worden door de knallen. Dus het wordt nu wachten op het juiste moment.
Klik om te vergroten...

Ik zou dan wel zorgen dat je de juiste plek uitkiest in de horeca. Lang niet in alle tenten gebruiken mensen drugs en je wilt er denk ik niet als enige met grote doppen en een kaak die van links naar rechts gaat lopen. Als het de 1e keer is, dan is thuis uitermate geschikt.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
Hartelijk dank. Inmiddels zijn de middelen aangekomen. Een 4-tal wit/blauwe capsules 5-MAPD en 12 'pellets' 3-MMC waar een bitcoin teken op staat. Afgelopen weekend deed zich een situatie voor waarbij ik het e.e.a kon proberen, echter had mijn maat nog wat twijfels over hoe hij erop zou reageren. We hebben besloten te wachten tot de horeca weer open gaat, zodat we ongezien en ongestoord kunnen ervaren wat het is.. ik zat ook nog te denken aan oud-en-nieuw, echter heb ik geen zin in een paniekaanval of volledig overweldigd te worden door de knallen. Dus het wordt nu wachten op het juiste moment.
Klik om te vergroten...
In de horeca lijkt me niet de beste gelegenheid voor een eerste keer. Liever vertrouwd thuis, of juist op een feest waar bijna iedereen eraan is. Niet echt fijn als je moet verbergen dat je aan de drugs zit.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thuis is zeker aan te raden.
Mijn leukste avonden met MDMA waren thuis met vrienden.
Ik weet niet veel van 5-MAPD en 3mmc maar denk dat het prima is om lekker slap te ouwehoeren thuis.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
In de horeca lijkt me niet de beste gelegenheid voor een eerste keer. Liever vertrouwd thuis, of juist op een feest waar bijna iedereen eraan is. Niet echt fijn als je moet verbergen dat je aan de drugs zit.
Klik om te vergroten...

Thuis is helaas geen juiste plek, i.v.m gezin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."