Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:
08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent
Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.