Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd omtrent drugs

Advies gevraagd omtrent drugs

97 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
0t0lerance zei:
maar wellicht gewoon het beste om 5-MAPB te proberen en het daarbij te laten voor de 'XTC' ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik vond zelf 6-APB een prima "vervanger" voor MDMA. Duurt wel 2 keer zo lang en er is minder onderzoek naar gedaan. De effecten (en kater) waren nagenoeg identiek voor mij.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
0t0lerance zei:
Ja ik heb ook wel even zitten lezen erover hoor, uiteraard schrok ik ook van de cocktails die verkrijgbaar zijn @Eik , reguliere drugs kan ik verder niet aan komen (helaas) en de cocktails waag ik mij voor geen goud aan. Maargoed, ik ben wel benieuwd of er toevallig een proefkonijn is geweest die dit (de pink star tablet) heeft geprobeerd. @KlaasVaak, helemaal mee eens hoor, ik zou zeggen dat een idee van 6 jaar geleden een stille dood sterft als er geen animo voor is, de tripreports die ik hierover zijn ook vrij oppervlakkig.. verder ga ik niks zelf los kopen en combineren, laat een ander maar wat testen, maar ik ben wel benieuwd of er iemand is geweest die dit heeft geprobeerd. maar wellicht gewoon het beste om 5-MAPB te proberen en het daarbij te laten voor de 'XTC' ervaring. (zoals @HierEnDaarEenFuifje aangeeft.. 6-APB duurt mij veel te lang, zoek echt iets wat 4-6 uur werkt.. de 2-fma in de pink star is dan ook niet echt verstandig, geen zin om naar het plafond te staren.. ik ben al gevoelig voor stimulanten, van een stukje chocola (theobromine) kan ik al wakker liggen.
Klik om te vergroten...
Zou het inderdaad bij de 5-MAPB houden. Als je dan later nog eens iets heel anders wil proberen kan je ook bij de psychedelica kijken.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
Klik om te vergroten...
Wellicht is 5-MeO-MiPT (Moxy) wel interessant. Voor een psychedelisch middel behoorlijk stimulerend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
0t0lerance zei:
Iemand ervaring met het gebruik van 3mmc of 5-mapd tijdens het kijken van een actiefilm? Horeca is voorlopig nog dicht.. zie het voorlopig nog niet gebeuren dat er ook maar iets open gaat, maar ik zie dat de film 'Monster Hunter' eraan komt.. geen idee of het wat is, actiefilm met monsters die afgeslacht worden.. maar lijkt me wel wat spectaculairder met iets op.. om wat extra 'jus' toe te voegen aan een film. Volgens mij is 3mmc geen goede keus kijkend naar de effecten.. als ik een beetje google over MDMA i.c.m films zie ik toch wel wat fantasie franchises voorbij komen. Wie weet een leuk idee met 5-mapd?
Klik om te vergroten...

Truffels raad ik dan nog sneller aan dan 3mmc.
Met 3mmc zul je nauwelijks iets zien van fe film omdat je niet gefocust stil kan blijven zitten.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
0t0lerance zei:
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
Klik om te vergroten...
Had je ook geen 5mapb besteld? Die gaat je erg bekoren als je euforie en controle zoekt. Het is de perfecte drug voor gezellig thuis. Als je niet te hoog doseert duurt het ook niet zo lang (3-5 uur). Lees je eerst wel goed in over de dosissen en dergelijke. En start met een kleine dosis. Bij pakken kan altijd, andersom is het moeilijk :wink:. Hieronder een link naar wat meer informatie omtrent 5mapb.

Oh, en wacht best nog een tijdje. 3mmc werkt - zoals mdma en 5mapb - ook wat in op je serotonines (en niemand weet precies in welke mate...). Het is dus gezonder om die 5mapb binnen een paar maanden te gebruiken. Veel plezier!

psychonautwiki.org

5-MAPB

5-(2-methylaminopropyl)benzofuran (abbreviated 5-MAPB) is a synthetic entactogen of the substituted benzofuran class of chemicals, which are known to produce euphoric, entactogenic, stimulating and mildly hallucinogenic effects. These include such MDA-inspired substances as 5-APB, 6-APB and...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
0t0lerance zei:
Bij deze mn eerste ervaring met 3mmc:

08:23 - 1x 150mg
08:43 - gevoel alsof er iets bovenop je hoofd zit
08:56 - muziek klinkt nog niet mooier dan het is, lijk wel iets op te komen, wellicht verbeeld ik het mij
09:37 - nog niks..
10:02 - nog niks..
10:14 - er lijkt iets op te komen, beetje droge ogen (lenzen)
10-23 - volgens mij gebeurd er wel wat, alsof je in een karretje zit van een kinderachtbaan en die gaat bewegen.. alsof je ‘naar voren’ gaat
10:32 - er is duidelijk iets gaande - muziek is iets aangenamer, lichte rilling door het lichaam bij het luisteren
10:36 - ogen zijn droog
10:40 - lekker relaxt gevoel, scherp, beetje alsof je goed uitgeslapen bent en een dubbele espresso achterover hebt geslagen, beetje dat opgepepte gevoel alsof je klaar bent voor de dag
10:44 - Keltec - dance the way I am, opbouwende muziek klinkt alsof je meegesleurd word in t nummer. serieus gezicht, beetje boze blik
10:47 - Dj BoozyWoozy - Party Affair, samengeknepen billen lekker met je gezicht meebewegen, koude handjes
10:52 - New kids turbo - wel ok, maar niet geweldig, pupillen normaal, wellicht ietsiepietsie verwijdt maar valt niet op
10:56 - Lekker aan t werk ondertussen, gaat prima, beetje muziek, wel snel afgeleid met wat ik aan t doen ben
11:05 - D-Sturb & Sefa - Nothing like the oldschool, beseft me opeens dat mn bose koptelefoon nog in de lader ligt. Ding op mn kop, tering, lekker deuntje.. iets te snel voor mn gevoel, zoek een ander nummer.
11:09 - geen zin om muziek op te zoeken.. YouTube: WOW WOW 2018 | The Q-dance Hardstyle Top 10.
11:10 - visueel verandert er overigens niks, beetje met mn been aan het heen en weer wiebelen. Continue billen knijpen
11:18 - pupil ziet er weer wat normaler uit
11:26 - D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour.. Lijkt alsof we wat kalmer zijn, geen rillingen meer bij een opbouwend nummer
11:39 - Kronis - Victory - trillend beentje is gestopt, muziek klikt nog steeds oké, maar wel al iets minder. Lichte teleurstelling passeert mn gedachte terwijl het nummer aan het opbouwen is.
11:43 - Public Enemies & E-Life - The Incredible - klinkt niet uitzinnig goed, lijkt alsof we weer aan t afbouwen zijn.
11:50 - geen zin meer om wat hardere nummers te luisteren of iets te zoeken.. zet radio maar op.
11:54 - Een soort rustige vibe, alsof je heel langzaam met de auto afremt
12:10 - Koud, beetje wazig, alsof je net je bed uit stapt, merk dat ik wel trek heb in een bak koffie, heb vandaag nog geen koffie op.
12:16 - Voel me best weer normaal, geen behoefte om muziek te luisteren eigenlijk, gewoon verder met werk.. beetje het effect alsof je in een boot hebt gezeten en nog heel lichtjes aan het naschommelen bent

Eerste indruk: al met al ben ik er niet echt van onder de indruk, wel leuk voor muziek luisteren, maar om nou te zeggen dat dit is wat ik ervan had verwacht.. totaal niet, ik had er véél meer van verwacht. Zin om bij te pakken heb ik overigens niet, de piek was zo voorbij, van 10:40 tot 11:10.. dat is slechts een half uurtje.
Klik om te vergroten...
verspil je tijd niet aan dit middel zou ik zeggen..
van alles wat ik gelezen heb is mdma veel meer wat je zoekt.

1608033980689.png
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
Maak gewoon een boswandeling terwijl je knetterhigh bent... The good old times :redheart:

Bij jouw beschrijving moet ik denken aan ketamine of de combinatie van phenitbut en DOC (zelf geen ervaring mee maar hoor daar positieve dingen over). Bij momenten kan ik mij op 10gr verse mexicaantjes / paddo's ook heerlijk euforisch en dankbaar voelen. MDMA zal ik een beetje mee oppassen, want dat kun je niet vaker dan 1x in de 3 maanden gebruiken en let heel goed op de dosis en zuiverheid van het middel.
Klik om te vergroten...
Zou toch wel een beetje oppassen met zomaar DOC te gebruiken. Het kan best een heftige bodyload geven.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#10
geflipt zei:
Had je ook geen 5mapb besteld? Die gaat je erg bekoren als je euforie en controle zoekt. Het is de perfecte drug voor gezellig thuis. Als je niet te hoog doseert duurt het ook niet zo lang (3-5 uur). Lees je eerst wel goed in over de dosissen en dergelijke. En start met een kleine dosis. Bij pakken kan altijd, andersom is het moeilijk :wink:. Hieronder een link naar wat meer informatie omtrent 5mapb.

Oh, en wacht best nog een tijdje. 3mmc werkt - zoals mdma en 5mapb - ook wat in op je serotonines (en niemand weet precies in welke mate...). Het is dus gezonder om die 5mapb binnen een paar maanden te gebruiken. Veel plezier!

psychonautwiki.org

5-MAPB

5-(2-methylaminopropyl)benzofuran (abbreviated 5-MAPB) is a synthetic entactogen of the substituted benzofuran class of chemicals, which are known to produce euphoric, entactogenic, stimulating and mildly hallucinogenic effects. These include such MDA-inspired substances as 5-APB, 6-APB and...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
Ja dank je wel, helaas is thuis niet echt een optie op het moment ivm dat je er grote pupillen van krijgt, ik wil niet dat het opvalt en bewaar het liever voor als de horeca weer open mag. Zover ik weet zijn er geen oogdruppels die je ogen weer normaliseren, anders zou ik er niet over twijfelen. Ik heb 4 capsules thuis liggen ja, ik bewaar het voor een mooi moment in de toekomst. Dank voor je reactie, ik kijk er erg naar uit.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van het weekend dient zicht een kans voor, gezellig vrienden bezoek.. paar uur met het openbaar vervoer elders en 's avonds laat weer thuis. 5-mapb of 40ug 1cP-LSD.. ik twijfel enorm.. neig naar de 5-mapb aangezien ik geen idee heb of ik mn koppie erbij kan houden met de route (trein/bus) met het OV op 1cP-LSD (heb nog geen ervaring met een 40ug dosis, slechts de helft).
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
40ug is heel licht. Het zal je eerder lichte euforie geven en amper (if any) visuals.
Heb je al ervaring met 5-mapb?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
40ug is heel licht. Het zal je eerder lichte euforie geven en amper (if any) visuals.
Heb je al ervaring met 5-mapb?
Klik om te vergroten...
Ja ik weet niet in hoeverre je kan nadenken bij een iets hogere dosering. Ik ben bang dat ik niet meer weet hoe een app werkt en de weg kwijt raak. Ervaring met 5-mapb heb ik nog niet.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
0t0lerance zei:
Ja ik weet niet in hoeverre je kan nadenken bij een iets hogere dosering. Ik ben bang dat ik niet meer weet hoe een app werkt en de weg kwijt raak. Ervaring met 5-mapb heb ik nog niet.
Klik om te vergroten...
Iedereen is anders maar ik ben zo goed als zeker dat die dosering dat niet zal veroorzaken. Beiden duren natuurlijk wel lang.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Iedereen is anders maar ik ben zo goed als zeker dat die dosering dat niet zal veroorzaken. Beiden duren natuurlijk wel lang.
Klik om te vergroten...
Ik neig toch naar de 1cP-LSD.. wellicht een hogere dosis. Dit is voor mij een buitenkansje te proeven wat LSD kan doen... ik ga even googlen wat ik kan verwachten bij een wat hogere dosering
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
0t0lerance zei:
Ik neig toch naar de 1cP-LSD.. wellicht een hogere dosis. Dit is voor mij een buitenkansje te proeven wat LSD kan doen... ik ga even googlen wat ik kan verwachten bij een wat hogere dosering
Klik om te vergroten...
Als je twijfelt doe je het beter niet. Setting heeft veel invloed op je trip.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Als je twijfelt doe je het beter niet. Setting heeft veel invloed
Klik om te vergroten...
Ja.. ik ga voor 50ug.. begreep dat bij 75 het al lastig wordt de juiste woorden tijdens een gesprek te vinden. In het zoeken naar een passende dosering ben ik wel erg nieuwsgierig geworden naar een de zeer hogere doseringen waarbij je ego oplost.. dat lijkt me te bizar voor woorden. Ik wist niet dat mogelijk was.. 10 jaar geleden zag ik de video op TED over Jill Bolte Taylor 'my stroke of insight'.. ik vond het waanzinnig.. en sindsdien enorm gefacineerd over het brein en mij altijd afgevraagd "hoe zou dat zijn..." ? Nu.. 10 jaar later, leer ik dat dit mogelijk is. Wauw.. hier ga ik echt een weekend voor boeken met een goede vriend.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
0t0lerance zei:
Ja.. ik ga voor 50ug.. begreep dat bij 75 het al lastig wordt de juiste woorden tijdens een gesprek te vinden. In het zoeken naar een passende dosering ben ik wel erg nieuwsgierig geworden naar een de zeer hogere doseringen waarbij je ego oplost.. dat lijkt me te bizar voor woorden. Ik wist niet dat mogelijk was.. 10 jaar geleden zag ik de video op TED over Jill Bolte Taylor 'my stroke of insight'.. ik vond het waanzinnig.. en sindsdien enorm gefacineerd over het brein en mij altijd afgevraagd "hoe zou dat zijn..." ? Nu.. 10 jaar later, leer ik dat dit mogelijk is. Wauw.. hier ga ik echt een weekend voor boeken met een goede vriend.
Klik om te vergroten...
Mag ik je vragen waar je de informatie voor die doseringen vandaan haalt? 50ug is best weinig en zelfs 75ug is aan de lichte kant. Gesprekken kunnen inderdaad lastig zijn maar dat is niet per se negatief.

Wel leuk dat je ontzag hebt voor psychedelica!
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Mag ik je vragen waar je de informatie voor die doseringen vandaan haalt? 50ug is best weinig en zelfs 75ug is aan de lichte kant. Gesprekken kunnen inderdaad lastig zijn maar dat is niet per se negatief.

Wel leuk dat je ontzag hebt voor psychedelica!
Klik om te vergroten...
Ik geloof niet dat het al de bedoeling is om echt te gaan trippen, gezien het plan ergens op visite te gaan. Dan kan 50ug zomaar heel gezellig uitpakken. Weten die mensen eigenlijk dat je in ++ uitvoering op bezoek komt?

Tip: er is vrij grote kans op overmatige transpiratie. Daar heeft niemand het over bij tripdoseringen omdat het dan niet meer zo opvalt of belangrijk is, maar op 50ug kan dat gewoon erg irritant zijn. Kleed je daarop, dus lagen die je uit kunt doen zonder voor gek te staan, of ademende materialen.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Mag ik je vragen waar je de informatie voor die doseringen vandaan haalt? 50ug is best weinig en zelfs 75ug is aan de lichte kant. Gesprekken kunnen inderdaad lastig zijn maar dat is niet per se negatief.

Wel leuk dat je ontzag hebt voor psychedelica!
Klik om te vergroten...
Hierzo vandaan, maargoed verder zoek ik onder de 75 wat de ervaringen zijn per x ug. 50 ziet er wel uit als de max dosis voor gesprekken. Daarboven schijnt de geest wat af te gaan dwalen. Uiteraard, ik lees liever 100 artikelen en ervaringen alvorens ik ergens aan begin.. bezint eer ge begint. Sowieso wil ik er eerst mentaal 'klaar' voor zijn, met de beste set & setting. En ik wil het serieus nemen, alsof ik mij klaar gaat maken voor een raketlancering en dit goed in mij moet laten doordringen. Met de juiste intentie denk ik dat ik er meer uit zal halen (denk ik.. geen idee of dit onzin is, meer een onderbuik gevoel)

www.trippingly.net

The LSD Dosage Guide | Determining the Right Dose of LSD — Trippingly

The LSD Dosage Guide. Based on the feedback of several hundred users, a guide to determining what the right LSD dose is..
www.trippingly.net www.trippingly.net

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."