#1
Een selectie alcoholische dranken is lekker maar de alcohol zelf vind ik niet lekker op zijn eigen. Bier waar je de alcohol echt in voelt doorsmaken vind ik niet lekker bijvoorbeeld. Koffie is ook lekker. Suiker is soms lekker maar ik ben geen zo'n zoetemondje meer als in mijn kindertijd. Paracetamol (opgelost in water) vind ik ook lekker.
Benieuwd achter meer trip reports daarvan hier te lezen
Erowid tripreports zijn altijd leuk maar ik mis dan altijd achtergrondinfo over diegene die het reportje geplaatst heeft. Terwijl hier kan ik cross-referencen aan hun andere trip-reports en gedrag op het forum / hoe ze omgaan met drugs in het algemeen.
:P volgende herfst ga ik maar op rood met witte stippen avontuur.
Benieuwd achter meer trip reports daarvan hier te lezen
