Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

Mijn vorige vraag leidt deze vraag in. Welke drug vind je het lekkerste smaken?

70 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een selectie alcoholische dranken is lekker maar de alcohol zelf vind ik niet lekker op zijn eigen. Bier waar je de alcohol echt in voelt doorsmaken vind ik niet lekker bijvoorbeeld. Koffie is ook lekker. Suiker is soms lekker maar ik ben geen zo'n zoetemondje meer als in mijn kindertijd. Paracetamol (opgelost in water) vind ik ook lekker.

Martinus zei:
:P volgende herfst ga ik maar op rood met witte stippen avontuur.
Klik om te vergroten...

Benieuwd achter meer trip reports daarvan hier te lezen :) Erowid tripreports zijn altijd leuk maar ik mis dan altijd achtergrondinfo over diegene die het reportje geplaatst heeft. Terwijl hier kan ik cross-referencen aan hun andere trip-reports en gedrag op het forum / hoe ze omgaan met drugs in het algemeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
T
TweeChocoladeBiertjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het heerlijk om lekker de hele avond aan een XTC-pilletje te knabbelen en te zuigen, jummie.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
de nasal drip van
Klik om te vergroten...
Dit , en blueberry haze.
Ik lust niet graag alcohol dus als ik hier wiskey met honing zeg , zullen er zijn die verkrachting schreewen ! :cheerpompom:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ouderwetse skunk..
White widow..
Of een mdma pilletje stuk kauwen..
Weet niet zo goed welke ik zou kiezen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Revolutionair zei:
Ouderwetse skunk..
White widow..
Of een mdma pilletje stuk kauwen..
Weet niet zo goed welke ik zou kiezen.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel hoe lang je gebit nog mee zal gaan als je op xtc-pillen gaat zitten kauwen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD natuurlijk, blotter papier eten is het enige waar ik van kan genieten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketakoekjes zei:
Ik betwijfel hoe lang je gebit nog mee zal gaan als je op xtc-pillen gaat zitten kauwen.
Klik om te vergroten...
Ook wel eens per ongeluk gedaan. Is echt enorm goor en duurt wel even voordat je die smaak er uit hebt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach. Valt wel mee.
Slokje bleekwater, weg nare mdma smaak....
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ook wel eens per ongeluk gedaan. Is echt enorm goor en duurt wel even voordat je die smaak er uit hebt.
Klik om te vergroten...
Tegenwoordig flikkeren ze smaakjes in die pillen om ze aantrekkelijk te maken voor de jeugd. Ik zie het al voor me hoeveel onwetende kinderen lopen te kauwen op die dingetjes alsof het snoepjes zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dat is dus wat we nou net niet willen hebben!!
Pillen, die op smarties lijken.
Lekker smaken.
Hoe lang gaat dat goed. Goddome!
Nee. Dit moeten we niet willen!
Kinderen op de IC vanwege " snoepjes " eten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
ketakoekjes zei:
Tegenwoordig flikkeren ze smaakjes in die pillen om ze aantrekkelijk te maken voor de jeugd. Ik zie het al voor me hoeveel onwetende kinderen lopen te kauwen op die dingetjes alsof het snoepjes zijn.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Ik heb al zo'n 2 jaar geen xtc gebruikt. Was toen nog niet zo dacht ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook nooit van xtc pillen met toegevoegde lekkere smaakjes gehoord. Als dit waar is, vind ik dit een hele slechte zaak. Mdma hoort ranzig te zijn. Je moet het idee krijgen dat je rotzooi inneemt, want het is rotzooi...

De lekkerst smakende drugs voor mij zijn haze wiet soorten, maar dan alleen uit de vape. Roken verpest dat helemaal voor me door de verbranding. Verder ook speciaalbieren. :)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als dit waar is, dan gaat dat onherroepelijk een keer heel ernstig mis.
En dit zijn dan...kinderen!!
Dat moet je dus niet willen. Nee.
Van kinderen, hoe dan ook, of wat dan ook,
Je blijft van kinderen AF!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lachgas is de enige drug die zoet smaakt.
En wiet is bij uitstek de meest geurige drug.
De rest vind ik allemaal vies eigenlijk; alkaloïden zijn van zichzelf bitter; een smaak die we ook associëren met gifstoffen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ook nooit van xtc pillen met toegevoegde lekkere smaakjes gehoord. Als dit waar is, vind ik dit een hele slechte zaak. Mdma hoort ranzig te zijn. Je moet het idee krijgen dat je rotzooi inneemt, want het is rotzooi...

De lekkerst smakende drugs voor mij zijn haze wiet soorten, maar dan alleen uit de vape. Roken verpest dat helemaal voor me door de verbranding. Verder ook speciaalbieren. :)
Klik om te vergroten...
Vind je haze lekkerder dan andere wiet? Vind juist alleen haze vies. Kush en alle andere indica soorten vind ik zoooo lekker. Gronds en aromatisch en niet zo enorm zuur als je het rookt. Hasj vind ik weer minder..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Vind je haze lekkerder dan andere wiet? Vind juist alleen haze vies. Kush en alle andere indica soorten vind ik zoooo lekker. Gronds en aromatisch en niet zo enorm zuur als je het rookt. Hasj vind ik weer minder..
Klik om te vergroten...
Ja, ik hou van die fruitige smaken in haze wiet, zuur vind ik wel meevallen eigenlijk. Dat grondse, muffige van veel indica's ben ik over het algemeen weer minder van.

Vreemdste wietsmaak die ik ooit geproefd heb was bubblegum. Die smaakte echt naar van die roze kinder kauwgom van vroeger. :sweatsmile: Vond het helemaal niet passen bij wiet. De wiet zelfs was overigens wel goed.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Ja, ik hou van die fruitige smaken in haze wiet, zuur vind ik wel meevallen eigenlijk. Dat grondse, muffige van veel indica's ben ik over het algemeen weer minder van.

Vreemdste wietsmaak die ik ooit geproefd heb was bubblegum. Die smaakte echt naar van die roze kinder kauwgom van vroeger. :sweatsmile: Vond het helemaal niet passen bij wiet. De wiet zelfs was overigens wel goed.
Klik om te vergroten...
Grappig, zo zie je weer dat smaken verschillen. Ik word van niks zo blij als van een goede indica en train al jaren als professioneel jonko draaier om hem zo goed mogelijk te laten smaken :relieved::coldsweat:

Heb altijd al een afkeer gehad naar dingen als amnesia en lemon haze. Hele zure rook komt daar vanaf (ik vape niet). Juist de dure kush en indica vind ik fruitig smaken (haze is bijna alleen citroline), en ook het effect kan ik veel meer waarderen. Van haze word ik erg dissociatief en ga ik ongelovelijk hard mentaal trippen. Niet op een fijne manier, zoals LSD of truffels, en mijn hart gaat 120 in rust. Vind wiet ook heftiger dan psychedelica tegenwoordig. Wie had dat gedacht...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De zoetheid van lachgas
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Grappig, zo zie je weer dat smaken verschillen. Ik word van niks zo blij als van een goede indica en train al jaren als professioneel jonko draaier om hem zo goed mogelijk te laten smaken :relieved::coldsweat:

Heb altijd al een afkeer gehad naar dingen als amnesia en lemon haze. Hele zure rook komt daar vanaf (ik vape niet). Juist de dure kush en indica vind ik fruitig smaken (haze is bijna alleen citroline), en ook het effect kan ik veel meer waarderen. Van haze word ik erg dissociatief en ga ik ongelovelijk hard mentaal trippen. Niet op een fijne manier, zoals LSD of truffels, en mijn hart gaat 120 in rust. Vind wiet ook heftiger dan psychedelica tegenwoordig. Wie had dat gedacht...
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb het dan over haze soorten vapen. Mijn vaporizer is wel al een tijdje stuk en ook al een tijdje geen haze gehad. Heb het nooit zo ervaren dat amnesia heel zuur was eigenlijk. Lemon haze heb ik nog niet gehad geloof ik. Er zijn wel wat indica's die ik lekker vond qua smaak, maar daar kan ik me de naam zo niet van herinneren.

Wiet heftiger dan psychedelica? Probeer eens wat DMT dan. :tonguewink: Nee, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Wiet is in staat om je helemaal in zijn grip te hebben op een manier die ik bij psychedelica niet gezien heb. Gelukkig heb ik zelf al jaren geen problemen met wiet meer. Wel jammer dat jij dat wel ervaart. Ook al bij een heel klein beetje?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Met voorsprong Westvleteren 12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."