#1
bedankt! en het is inderdaad heel fijn om er ergens over te kunnen praten. dat is ook 1 van de reden dat ik hier lid van ben geworden.Welkom op DF! Het is idd fijn om er ergens over te kunnen praten op een normale manier aangezien er toch nog altijd een stigma rond is. Het is toch veel fijner om er open over te kunnen praten en er dingen er over te leren, zoals bv veilig gebruik.
Heb ook best wat mensen hier leren kennen waarvan ik de privilege had om ze in het echt te mogen zien. Het is behoorlijk aannemelijk dat er ook drugs gebruikt werden maar in vriendschappelijke kringen waar ze je niet raar aankijken en dat is een hele verademing.
en mooi dat je hier mensen hebt leren kennen.