#1
Jammer, maar goed als ze het accepteert zou het je relatie in ieder geval niet in de weg moeten staan.helaas heeft deze wel wat klachten dus ken niet met der trippe![]()
Jammer, maar goed als ze het accepteert zou het je relatie in ieder geval niet in de weg moeten staan.helaas heeft deze wel wat klachten dus ken niet met der trippe![]()
Dit was jouw eigen keuze. Nog altijd. Heeft geen zin om jouw man de schuld te geven. Hij heeft het pilletje niet in je mond gestoken.Mijn man neemt al dertig jaar Flunitrazepam + Lormetazepam . Van ieder een half pilletje. Nooit méér . Door hem ben ik op een keer ook eens Lormetazepam gaan nemen toen ik niet kon slapen door zorgen. Het was toch in huis Na 1 jaar moet ik wel dosis verhogen wat me angst aanjaagt . Dus....nu ben ik zeer goed aan t afbouwen ...gaat goed met soms ineens wel uren wakker liggen.. Mijn man vind het spijtig dat hij mij mijn eerste pilletje heeft aangeraden. Hijzelf kan er helemaal niet meer vanaf. Dus waarom willen partners zo dikwijls hun andere partner hierin meesleuren ?🥺
De dinsdagdip wordt waarschijnlijk voornamelijk veroorzaakt door de manier van gebruik: voornamelijk slaaptekort, weinig eten en veel lichaamsbeweging in een warme omgeving dragen daaraan bij. Mensen die op klinische wijze MDMA(-geassisteerde psychotherapie) gebruiken, die vertonen ook geen dinsdagdip maar eerder een afterglow.Ik heb nog twee dagen lopen zweven (ik heb nog nooit last gehad van een "dinsdagdip", geen idee waarom niet) en ik vond het een geweldige ervaring. Ik heb toen jarenlang niks meer genomen omdat ik er geen behoefte aan had en, indien ik het zou nemen, het zoveel malen beter zou zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."