Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik maak dit topic aan omdat ik dit ergens kwijt wil op een plek waar mensen mij zullen begrijpen. Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met verdovende middelen op mijn vijftiende. Daarvoor had ik wel eens een blikje Shandy (dat drankje 7-up met Alcohol geloof ik) tijdens kerst maar niks bijzonders. Op mijn vijftiende dronk ik mijn eerst echte biertje. Destijds mocht men overigens al drinken vanaf zestien. Zoals velen van ons vond ik het maar niks. Ik deed ongeveer twee uur over een 300 mL flesje bier. Bleh. Vervolgens niet echt meer aan gedacht en mijn schoolleven ging verder. Ik heb toen mijn vwo-diploma gehaald en ik heb een tussenjaar genomen waarin ik Fulltime ben gaan werken in een bioscoop. Ik zou echt iedereen aanraden om voor je potentiële studie een jaartje Fulltime te gaan werken. (Dit alles is nog tijdens mijn middelbareschoolperiode). Vanaf mijn achttiende was ik regelmatig aan het drinken (1x per week). Tijdens stappen etc. Op mijn 19e was ik op een huisfeestje, heel gezellig en ik ben tot een uur of 5 doorgegaan. Toen waren alle mensen die niet goed bevriend waren met de huisbaas naar huis, en alleen de "main squad" bleef over. Ik kwam toen voor het eerst in aanraking met drugs. Ik kreeg mdma vanuit een flacon, geen idee hoeveel. Ik was alijd best tegen drugs, maar dit voelde spectaculair. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld, en uiteraard kwam dit door de onnatuurlijke hoeveelheid dopamine, serotonine etc die vrijkwamen. Ik heb nog twee dagen lopen zweven (ik heb nog nooit last gehad van een "dinsdagdip", geen idee waarom niet) en ik vond het een geweldige ervaring. Ik heb toen jarenlang niks meer genomen omdat ik er geen behoefte aan had en, indien ik het zou nemen, het zoveel malen beter zou zijn. Fast forward naar 23 of 24 jaar. Ik zat in een kutrelatie en mijn partner zat maandenlang in het buitenland. Ik had het absoluut niet naar mijn zin tijdens onze videogesprekken en ik besloot, compleet uit het niks om te gaan experimenteren. Ik nam toen voor het eerst Oxycodon, in lichte dosis. Wat was dat fijn. Sindsdien ben ik erg geïnteresseerd geraakt in drugs, en ik ben er van overtuigd dat drugs een positieve invloed kunnen hebben op het leven. Ik neem maximaal 2-3x per jaar iets, en ik maak er ook echt meteen een hele dag van. Ik vind het één van de meest unieke ervaringen die je als menszijnde kunt hebben. Mensen weten dat ik er soms mee experimenteer, en vragen mij er soms naar. Ik vertel ze dat ik het zeker aanraad, maar dat je echt vanaf het eerste gebruik al een limiet moet opstellen. Het is ontzettend makkelijk om jezelf te verliezen in de valse realiteit die drugs je bieden. Ja het is heerlijk voor die paar uurtjes, maar op een gegeven moment ben je weer op je neutral level. Vandaar dat ik het ook heel erg afraad om te gaan kloten met drugs als je jezelf niet goed voelt. Dit is in tegenstrijd met wat ik deed, maar ik heb ontzettend goede zelfbeheersing. Voor je het weet begin je drugs te nemen om je normaal te voelen, en niet om een leuke avond te hebben. Ik moest dit ergens kwijt, waarschijnlijk voor velen van jullie overbodige informatie maarja. Ik hoop dat we allemaal met mate kunnen genieten. P.s. het getal in mijn username is niet mijn geboortejaar"
"lysergine25 zei: Ik kan nergens terug lezen of de pep die je nam wel getest is ..... Een goed begin is uiteraard een zuiver product. Helaas is dat met de pep niet eenvoudig omdat al die klootzakken het versnijden. Ik heb ook wel is een paniekaanval, zomaar uit het niets ook als ik mij ontspan, ook als ik mij goed voel. Het voelt voor mij als een hartkramp die steeds erger wordt, de eerste keer was hevig en kort. Ik had de telefoon al in de hand om de ambulance te bellen. Helaas worden ze steeds langer, de huisarts zegt paniekaanval. Ik zeg dat de huisarts een aanfluiting is. Ik beeld het mij namelijk niet in, de pijn is echt, je kan aan mij zien dat ik lijd. Ik grijp naar mijn hart naar mijn borstkas, en heb moeite met goed rustig ademhalen. Het voelt alsof ademhalen ook meer krampen brengt. Ik heb uren uren gezocht op inet naar vergelijkende lotgenoten, 1 heb ik er gevonden die echt overeen kwam met mijn verhaal. Die Rutte hierboven komt ook dicht in de buurt. Ik heb een hartmonitor bloeddruk ding gekocht om te kijken wat er precies klopt en niet klopt. Het is lastig want dan moet dat ding wel klaar liggen als het komt, het komt niet op afspraak. Soms maanden niet en dan pang vanuit het niets, ik gebruik bijna geen drugs maar wel iedere dag braaf mijn 45 mg Dextro van de huisarts. En ja ik weet dat de huisarts zegt dat het geen hartprobleem is en dat ik gewoon rustig moet blijven. Op zich doe ik ook niets raars als het zover is je ziet mij gewoon stoppen met wat ik doe mijn bek vertrekt van de pijn en ik grijp naar mijn borstkas en hart. Ik weet dat ik niet dood ga volgens de huisarts maar ik kan mij niet ontspannen zolang het duurt. De eerste keer was een minuut de laatste keer 10 min, het heeft wel is 15 min aangehouden. Is er nog een DIY cardioloog hier ? Klik om te vergroten... Als je vertrekt van de pijn en je gezicht er helemaal van vertrekt lijkt het me geen normale paniekaanval. Zou toch een echocardiogram laten maken. Misschien ook een holter voor 7 dagen o.i.d. aanvragen."
"Hallo! Ik heb vier jaar geleden ongeveer relatief vaak Oxycodon gebruikt (zie postgeschiedenis) en ben er ondertussen weer mee gestopt. Ik wil binnenkort weer Oxy gaan nemen en tot ik weer toegang krijg tot Oxy waarvan ik zeker weet dat het van een recept afkomstig is (kan volgend jaar pas) moet ik het dus even via de Darknet doen. Nu is dit geen probleem maar ik zit uiteraard dan wel met potentiële neppe Oxy. Volgens mij kan ik Oxy niet gewoon naar een drugstest plaats brengen omdat het medicatie betreft of hoe zit dit? Ik heb vroeger al een aantal keer eerder via de Darkweb Oxy gekocht (via Nederlanders) maar ik heb het toen eigenlijk nooit getest. Ik weet dat Nederland niet zo'n probleem heeft met nepopiaten als de Verenigde Staten maar ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Bedankt!!"
"Tijdloos zei: Het kan maar dan betaal je zelf de kosten. En gaat niet via de testservice maar ander bedrijf. Is wel duur en weet de naam niet uit men hoofd. Als ik thuis ben zoek ik het wel even op in een boek voor je. Wel een betrouwbaar bedrijf. Als ik het deel denk je vast o ja natuurlijk. Je hoort z.s.m van mij waar/hoe via PM Klik om te vergroten... Ja, zou top zijn als je dat voor me kunt vinden!"
"Oh jee. Gaat het weer een beetje?"
"Hallo, Ik vraag mij af of een tolerantie voor Oxycodon op een gegeven moment afzakt naar 0 (dus je reageert er hetzelfde op als de eerste keer dat je het gebruikte) of dat er altijd tolerantie blijft bestaan. Ik heb het in het begin van 2018 drie keer genomen in vier maanden tijd. Ik geloof dat de eerste keer 15 mg was en de keren daarop 30 mg. Zal mijn tolerantie nu, bijna drie jaar later, weer op 0 staan of blijft er altijd een soort van tolerantie over? - Maartje"
"Tijdloos zei: Na 3 jaar 0 opiaten zou dat het geval moeten zijn. Dus geen hoge doseringen, denk dat je met circa 15mg genoeg hebt. Klik om te vergroten... Top, bedankt. Ik vraag me af hoelang het duurt voordat je tolerantie reset naar 0. Misschien zou ik het wel over een maand of 3 weer willen doen, maar ik hou er niet van om de dosering te verhogen. Met 15 mg weet ik zeker dat het veilig is."
"Sterretje1984 zei: Langste dat ik ooit gestopt ben is 4 maanden en daarna was de tollerantie onveranderd hoog. Klik om te vergroten... Ah, ik lees dat je wel erg hoge doseringen slikt. Ik hoorde laatst van een kennis, die soortgelijke doseringen neemt puur recreatief, dat er echt wel flink wat maanden overheen gaan voordat je echt merkt dat je tolerantie gezakt is. Misschien was je tolerantie wel lager, maar was het gewoon nog niet dusdanig gezakt dat je het echt merkte. Dit is ook wel de reden dat ik het op lage doseringen hou en het niet frequent ga doen. Dit spul is ook nog eens ontzettend verslavend!"
"De Zandman zei: Ik heb fentanyl pleisters getest 3 stuks van 12 microgram / uur. Niets komma nul van gemerkt. Niet bijgepakt, experiment gestopt. Acuut! Klik om te vergroten... Ik denk niet dat ik ooit Fentanyl durf te gebruiken. Natuurlijk brengen drugs altijd risico's met zich mee, maar er zijn bepaalde drugs die ik nooit ga proberen."
"benzzzy zei: Success daarmee lol. Klik om te vergroten... Waarmee precies?"