#1
Ja en wat is jou hobby? Drugsen 🤟🏼
Onverwacht wel :0Ik weet niet echt zeker of beren snuffelen maar ik vind het anders wel leuk!
Ik heb veel overeenkomstige gedachten. Ik ben super geïnteresseerd in psychedelica omdat het je realiteit anders maakt. Je voeld je er niet zozeer goed doet maar dingen worden anders (mooier) en het kan heel spiritueel en filosofisch zijn. Echter, ik zie dus echt niks in re-uptake van neurotransmitters - remmers zoals coke, mdma, speed enz. Ja ik geloof dondersgoed dat je er beter door kan voelen. Maar ik voel me ook hartstikke gelukkig als ik met mijn kameraden een pilsje doe. Psychedelica voeld voor mij dat het echt een toevoeging geeft.Hallo iedereen,
Ik maak dit topic aan omdat ik dit ergens kwijt wil op een plek waar mensen mij zullen begrijpen.
Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met verdovende middelen op mijn vijftiende. Daarvoor had ik wel eens een blikje Shandy (dat drankje 7-up met Alcohol geloof ik) tijdens kerst maar niks bijzonders.
Op mijn vijftiende dronk ik mijn eerst echte biertje. Destijds mocht men overigens al drinken vanaf zestien. Zoals velen van ons vond ik het maar niks. Ik deed ongeveer twee uur over een 300 mL flesje bier. Bleh. Vervolgens niet echt meer aan gedacht en mijn schoolleven ging verder. Ik heb toen mijn vwo-diploma gehaald en ik heb een tussenjaar genomen waarin ik Fulltime ben gaan werken in een bioscoop. Ik zou echt iedereen aanraden om voor je potentiële studie een jaartje Fulltime te gaan werken.
(Dit alles is nog tijdens mijn middelbareschoolperiode). Vanaf mijn achttiende was ik regelmatig aan het drinken (1x per week). Tijdens stappen etc. Op mijn 19e was ik op een huisfeestje, heel gezellig en ik ben tot een uur of 5 doorgegaan. Toen waren alle mensen die niet goed bevriend waren met de huisbaas naar huis, en alleen de "main squad" bleef over.
Ik kwam toen voor het eerst in aanraking met drugs. Ik kreeg mdma vanuit een flacon, geen idee hoeveel. Ik was alijd best tegen drugs, maar dit voelde spectaculair. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld, en uiteraard kwam dit door de onnatuurlijke hoeveelheid dopamine, serotonine etc die vrijkwamen.
Ik heb nog twee dagen lopen zweven (ik heb nog nooit last gehad van een "dinsdagdip", geen idee waarom niet) en ik vond het een geweldige ervaring. Ik heb toen jarenlang niks meer genomen omdat ik er geen behoefte aan had en, indien ik het zou nemen, het zoveel malen beter zou zijn.
Fast forward naar 23 of 24 jaar. Ik zat in een kutrelatie en mijn partner zat maandenlang in het buitenland. Ik had het absoluut niet naar mijn zin tijdens onze videogesprekken en ik besloot, compleet uit het niks om te gaan experimenteren. Ik nam toen voor het eerst Oxycodon, in lichte dosis. Wat was dat fijn. Sindsdien ben ik erg geïnteresseerd geraakt in drugs, en ik ben er van overtuigd dat drugs een positieve invloed kunnen hebben op het leven. Ik neem maximaal 2-3x per jaar iets, en ik maak er ook echt meteen een hele dag van. Ik vind het één van de meest unieke ervaringen die je als menszijnde kunt hebben.
Mensen weten dat ik er soms mee experimenteer, en vragen mij er soms naar. Ik vertel ze dat ik het zeker aanraad, maar dat je echt vanaf het eerste gebruik al een limiet moet opstellen. Het is ontzettend makkelijk om jezelf te verliezen in de valse realiteit die drugs je bieden. Ja het is heerlijk voor die paar uurtjes, maar op een gegeven moment ben je weer op je neutral level. Vandaar dat ik het ook heel erg afraad om te gaan kloten met drugs als je jezelf niet goed voelt. Dit is in tegenstrijd met wat ik deed, maar ik heb ontzettend goede zelfbeheersing. Voor je het weet begin je drugs te nemen om je normaal te voelen, en niet om een leuke avond te hebben.
Ik moest dit ergens kwijt, waarschijnlijk voor velen van jullie overbodige informatie maarja. Ik hoop dat we allemaal met mate kunnen genieten.
P.s. het getal in mijn username is niet mijn geboortejaar![]()
Mee eens ten aanzien van psychedelica.Ik heb veel overeenkomstige gedachten. Ik ben super geïnteresseerd in psychedelica omdat het je realiteit anders maakt. Je voeld je er niet zozeer goed doet maar dingen worden anders (mooier) en het kan heel spiritueel en filosofisch zijn. Echter, ik zie dus echt niks in re-uptake van neurotransmitters - remmers zoals coke, mdma, speed enz. Ja ik geloof dondersgoed dat je er beter door kan voelen. Maar ik voel me ook hartstikke gelukkig als ik met mijn kameraden een pilsje doe. Psychedelica voeld voor mij dat het echt een toevoeging geeft.
Maakt helemaal niks uit toch, laat die junkies maar praten. Kom je hier om meer te leren? OfIk ben echt een oud groentje, een geeltje ...ken niks van drugs buiten mijn Lormetazepam. Ben ik dus nu aan t afbouwen . Moeilijk maar wil het. Dus ben hier de maagd onder jullie zo te lezen....
Wil er ook gewoon meer over weten, en begrijpen waarom jullie zo veel drugs nemen ....ook dit soft drugs echt niet gevaarlijk ? Zoveel discussie rond....Maakt helemaal niks uit toch, laat die junkies maar praten. Kom je hier om meer te leren? Of
Denk dat het niet helemaal iets is wat je kunt begrijpen zonder drugs gebruikt te hebben. En wat is veel? Voor de een is een keer per maand al veel voor de ander is dat elke week of elke dag. De mate en reden van en voor gebruik zijn extreem uit een lopend. Ik gebruik omdat ik een uitlaat klep nodig heb, het gewoon rete leuk vindt. Daarnaast schuilt er ook gewoon zelf destructief gedrag achter ik kan goed voor andere zorgen maar slecht voor mezelf.Wil er ook gewoon meer over weten, en begrijpen waarom jullie zo veel drugs nemen ....ook dit soft drugs echt niet gevaarlijk ? Zoveel discussie rond....
Welkom op DF! Het is idd fijn om er ergens over te kunnen praten op een normale manier aangezien er toch nog altijd een stigma rond is. Het is toch veel fijner om er open over te kunnen praten en er dingen er over te leren, zoals bv veilig gebruik.wat grappig om te lezen, ik heb zelf ook zo'n soort ervaring met drugs. was zelf ook altijd een beetje anti drugs, maar sinds ik xtc heb gehad ben ik er dol op. en snap ook dat je het ergens kwijt moet, heb hetzelfde. veel mensen die ik ken die niks met drugs hebben.
p.s ben nieuw hier sinds vandaag.
bedankt! en het is inderdaad heel fijn om er ergens over te kunnen praten. dat is ook 1 van de reden dat ik hier lid van ben geworden.Welkom op DF! Het is idd fijn om er ergens over te kunnen praten op een normale manier aangezien er toch nog altijd een stigma rond is. Het is toch veel fijner om er open over te kunnen praten en er dingen er over te leren, zoals bv veilig gebruik.
Heb ook best wat mensen hier leren kennen waarvan ik de privilege had om ze in het echt te mogen zien. Het is behoorlijk aannemelijk dat er ook drugs gebruikt werden maar in vriendschappelijke kringen waar ze je niet raar aankijken en dat is een hele verademing.
+1 jammer dat me vriendin deze psychedelic hobby niks vindDrugs is voor mij veel meer dan alleen gebruiken, drugs "psychoactieve stoffen" zijn mijn hobby, ik lees er dagelijks uren over, kan er uren over praten en ben gek op nieuwe dingen proberen.
Dit klinkt bot maar je moet altijd voor je eigen geluk kiezen.+1 jammer dat me vriendin deze psychedelic hobby niks vind
Mijn huidige partner is net zo gestoord als ik ben en dat is zo super super fijn na een relatie te hebben gehad met iemand die alleen alcohol leuk vond.+1 jammer dat me vriendin deze psychedelic hobby niks vind
gelukkig accepteerd ze hetDit klinkt bot maar je moet altijd voor je eigen geluk kiezen.
ah beter hahaMijn huidige partner is net zo gestoord als ik ben en dat is zo super super fijn na een relatie te hebben gehad met iemand die alleen alcohol leuk vond.
Zo begon het bij mij ook, en nu doet ze mee. Dus je weet het nooitgelukkig accepteerd ze hetwe wonen verders nog nie samen
Dat scheelt een hoop! Ik deed het vroegah gewoon stiekem en dat is ook geen oplossing.gelukkig accepteerd ze hetwe wonen verders nog nie samen
de helft van de keren geef ik het ook aanDat scheelt een hoop! Ik deed het vroegah gewoon stiekem en dat is ook geen oplossing.
helaas heeft deze wel wat klachten dus ken niet met der trippeZo begon het bij mij ook, en nu doet ze mee. Dus je weet het nooit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."