Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik kan als ervaringsdeskundige zeggen dat het wel echt ruk is. Hoewel het bij mij meer een pornoverslaving is. Kan me niet schelen hoevaak ik aan m’n wortel sjor maar die porno mag bij mij wel een tandje lager.
Klik om te vergroten...
Een lekker wijf zoeken doet al wonderen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Geweldig toch 😂
Klik om te vergroten...
Z’n ma was iets minder blij… 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Een lekker wijf zoeken doet al wonderen
Klik om te vergroten...
Een lekker wijf kunnen krijgen is stap 1.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Z’n ma was iets minder blij… 😂
Klik om te vergroten...
Ja dat snap ik als jou zoon een creature van een ballsack heeft. Vgm is 3 wel heel uniek hoor ken wel mensen met 1 bal maar 3 is toch wel iets speciaal.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Nog steeds zoveel last?
Klik om te vergroten...
Yep..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraatPiraat zei:
Yep..
Klik om te vergroten...
Verbetering of echt niks? Wat had je ook alweer?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Doet me weer denken aan die jongen op de basis school die zo trots was op zijn drie ballen en het hele schoolplein overheen rende om te showen. Man man man

Ik dwaal af. 🤣
Klik om te vergroten...
Crap.... busted.
Will haunt me forever.

Maar ik kan me verschuilen, er zijn al twee ballen dood.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Verbetering of echt niks? Wat had je ook alweer?
Klik om te vergroten...
Ik heb een hartritmestoornis, depressie en ik zit aan de antipsychotica omdat mijn hoofd me wel eens voor de gek houd.
Af en toe gaat het nog steeds mis en gebruik ik weer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraatPiraat zei:
Ik heb een hartritmestoornis, depressie en ik zit aan de antipsychotica omdat mijn hoofd me wel eens voor de gek houd.
Af en toe gaat het nog steeds mis en gebruik ik weer.
Klik om te vergroten...
Sterkte man…
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Roken is slechts een mentale verslaving. De lichamelijke afhankelijkheid is echt minimaal!

Als je echt wilt stoppen, kun jij dat echt wel Zandman!
Klik om te vergroten...
Ik heb 3 pogingen gedaan.
Alledrie na kortere of langere tijd mislukt.
Ik vind het een hele stevige verslaving.
Ik werd er stressig, en sikkeneurig van.
Nu zeg ik: die ene, of twee sigaren per dag, daaraan ga ik niet de kist in...
Maar het moet niet meer worden. Nee.
Ik heb nogal enkele verslavingen kunnen overwinnen, en deze helaas niet..
Het zij zo.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Ik heb 3 pogingen gedaan.
Alledrie na kortere of langere tijd mislukt.
Ik vind het een hele stevige verslaving.
Ik werd er stressig, en sikkeneurig van.
Nu zeg ik: die ene, of twee sigaren per dag, daaraan ga ik niet de kist in...
Maar het moet niet meer worden. Nee.
Ik heb nogal enkele verslavingen kunnen overwinnen, en deze helaas niet..
Het zij zo.
Klik om te vergroten...
Als je er zelf maar vrede mee hebt, dan is het prima. Dus lekker blijven genieten van je sigaren!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je dit zal ik doen.!
Vroeger naar ik 4 bonus per dag, en wat daar nog bovenop kwam...
Dat is pas echt een aanslag op de longen...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien komt het omdat ik nog redelijk jong ben, maar ik rook nu al een jaar of 6 zware shag en wil eigenlijk ook niet stoppen. Uiteindelijk wel, maar op dit moment vind ik het niet belangrijk genoeg om me daar mee bezig te houden.

Hoe stom het ook klinkt, roken heeft me wel geholpen. Zo heb ik mijn vrienden ontmoet, ben ik socialer geworden en kwam ik veel meer buiten. Het is altijd iets geweest dat me helpt een dag door te komen. Toen ik op de middelbare zat al, eindeloos les maar ik had dat sjekkie in de pauze om op vooruit te kijken. En regelmatig een joint erbij dan maar goed shag heeft me ook echt wel veel goeds gebracht.

Ik ben me er wel bewust van dat ik moet stoppen voor tabak niet meer geeft, maar van me neemt.
Ik kan gewoon JPS zwaar heel erg waarderen. Heerlijk.

Misschien niet helemaal OT maar de keta maakt me vaag en ik wilde dit eruit hebben.

Overigens vind ik sigaretten niet zo lekker, ik had eerder alleen Gauloises voor jonko.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
StraatPiraat zei:
Zo heb ik mijn vrienden ontmoet, ben ik socialer geworden en kwam ik veel meer buiten
Klik om te vergroten...
Ik wil even de nadruk hierop leggen, ik was een sociaal ongemakkelijke VWO'er die zelden buiten kwam en alleen maar gamede. Door het roken en ik een kant van de jeugd gaan zien die je op het VWO niet mee maakt.

Uiteindelijk door het wat meer chillen en hangen vanwege roken ben ik voor een brommerrijbewijs gegaan, en dit is een groot deel van m'n identiteit en hobby geworden. Ik ben zware shag eigenlijk best dankbaar voor de stappen die ik erdoor heb gezet.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sigaretten als je dat drugs kan noemen al 25 jaar die kut sigaretten. Je word er niet beter van!
Je word er niet high van..
Alleen je gezondheid gaat er van achteruit en het kost veel geld...
Niks positiefs dus..
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
Ik heb spijt van overmatig wiet roken in het verleden. Ik heb 4-5 jaar heel intensief joints gerookt. Tot op een dag dat ik een raar gevoel in mn hoofd kreeg, een soort “verlamd” gevoel.

Ik was er van overtuigd dat ik iets kreeg in mn hersenen, en ik was helemaal aan het beven. Mijn benen kon ik niet meer plooien van de bevingen en zelf mn stem trilde, ik had kippenvel overal en ik voelde me heel vreemd.

Ik was er érg overtuigd van dat er iets niet juist was in mijn lichaam. al deze symptomen…Maar, elke keer als ik een joint rookte, kreeg ik die vreemde gebeurtenissen in mn lichaam, gevoelens en gedachten.

(het was zelf zo erg dat ik vaak van de bus moest stappen en in paniek naar mijn moeder belde dat ik elk moment iets kon krijgen. Onderwerpen over de dood werd ik heel ziek van of heel angstig.)

Ik werd ijl in mijn hoofd, ik voelde mijn hart echt kloppen, wat me enorm afschrikt want hiervoor had ik nooit het besef van het voelen van je hart..ik voelde me plots heel erg onveilig in mijn lichaam.

Het is heel moeilijk te begrijpen dat iets wat zo fysiek aanvoelt, toch een mentaal probleem is.

Dit kon niet de wiet zijn, want ik deed het elke dag voor jaren en had nog nooit zulke situaties meegemaakt. Ik had al veel verhalen gehoord qua psychoses enz maar dacht dit me echt nooit kon raken.

Zelf sigaretten liet ik achterwege toen want alles wat mn hart sneller deed slaan, liet ik achterwege.

Ik was dus volledig paranoia geworden qua doodgaan, vooral voor hersenbloedingen en hartfalen.

Nu, 3jaar later na het stoppen van het roken van joints, heeft dit nog steeds mijn leven in beslag. Die heel grote angsten, hartkloppingen en soms het wat “raar” voelen.

Ik ben dus hypochondrisch en ik ben een heel angstig type geworden, en ja hoor, door wiet te roken. Ik heb een jaar onderzoeken gedaan omdat ik dit écht niet kon geloven. Wiet kon het niet zijn..maar toch is me dit overkomen.

nu heb ik heel vaak hoofdpijn, hartkloppingen, flauwtes, steken in mijn lichaam, ik ben heel erg gefocust op alles wat ik voel.

Nu durf ik af en toe heel sporadisch eens een trekje te nemen, en smaakt dit wel (ik mis het nog steeds) maar dan voel ik al meteen dat mn lichaam zich ongemakkelijk voelt bij de wiet.

Mn hersenen hebben dit dus plots geweigerd nog te doen-wat heel moeilijk te vatten is. Ik heb nog steeds heel veel verdriet voor wat het met mij gedaan heeft. Ik moet er mee leren leven, het is een deel geworden van wie ik ben..en dit is heel zwaar want je staat er alleen voor, alleen jij voelt het.
Klik om te vergroten...
Ik heb helaas geen troostende woorden want ik lees dat je nog steeds blowt.. de klachten doe je hebt hou.je zelf in stand!! Waarom?
Je kan niet meer tegen wiet. Die klachten hebben je hypochondrisch gemaakt, niet de wiet.
.ik geloof ook dat je klachten ervaar maar steken flauwte hoofdpijn etc is niet abnormaal..dat heb.ik ook weleens.


Waar je het meest geholpen mee bent?

Erken dat je een wietprobleem hebt. Hoe weinig je ook neemt.

Stop.met de wiet compleet!! Met of zonder hulp

Zoek hup voor je hypochondrie!

En verder afwachten. En dan komt het echt goed.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent niet de enige die dit overkomt.
Wat als het weg is wil je dan echt verslaafd zijn aan wiet en gebruiken?

Heb je informatie opgezocht over niet meer tegen wiet kunnen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Spijt zou ik het niet noemen, maar ik heb een keer oxycodon van iemand gekregen en eenmalig gebruikt om het gevoel van een opiaat eens mee te maken. Resultaat: amper mentale effecten (behalve milde stimulatie waardoor ik niet kon slapen en uiteindelijk wat korte maffe droombeelden) en acht uur lang vrijwel om het uur kotsen. Primperan (metoclopramide) hielp geen fuck. Urenlange misselijkheid uitzitten, dat was zeker geen succes.
Klik om te vergroten...
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Lijkt me echt leuk om een piemel te hebben. Gewoon 1 dagje… HEEEEEELIKOPTER
Klik om te vergroten...
Heb vrouwen dat wel vaker horen zeggen, maar in de praktijk is dat 1 van de minst leuke dingen die je ermee kunt doen.

Blauweaap zei:
Een lekker wijf zoeken doet al wonderen
Klik om te vergroten...
Kan wel een oplossing zijn als je met een pornoverslaving zit. Om je energie te steken in het zoeken van een vrouw. Het haalt je verslaving waarschijnlijk niet helemaal weg, maar het voelt hoe het bedoeld is, terwijl porno nooit genoeg zal zijn en niets goed doet voor je zelfrespect en zelfvertrouwen, als je daar al problemen mee had. Daarnaast moet je denk ik nog wel actief werken aan je pornoverslaving.

Hoe denk je hierover @Dirkjan?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
Klik om te vergroten...
Deze…

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."