Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
een jaar of 25 geleden toen ghb net op de markt kwam en nog in smartshops verkrijgbaar was..
hebben de smartshop eigenaren mij wijsgemaakt dat dit 'natuurlijke' ghb was..en dat ik er gewoon bij kon drinken.:dizzy:
uk had daar expliciet naar gevraagd.. want ik was toen ook al niet achterlijk.
ik weet nog dat het een aardige zak poeder was.
gewoon een beetje in water gedaan en opgedronken.. m'n beste vriend ook.
geen idee hoeveel het was.
toen met wat vrienden een biertje gedronken.
het ging echt helemaal fout.
ik verloor geen bewustzijn.. maar kon me nauwelijks meer bewegen.
m'n vrienden hebben me naar huis gedragen.

in retrospect had de smartshop aangeklaagd moeten worden natuurlijk.
het was gewoon chemische troep en met alcohol erbij had het me fataal kunnen worden.
maar ja, ik was een tiener.. en had er natuurlijk helemaal niet aan moeten zitten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
koningketa zei:
Hier in Gelderland is het echt crisis wat betreft miauw... ik ken gigantisch veel mensen die hooked zijn aan dat spul.
Klik om te vergroten...

Niet enkel in Gelderland veronderstel ik...
Was de eerste harddrugs die ik ooit deed, en sindsdien veel geprobeerd, en veel heel gemakkelijk links kunnen laten ligge, maar dit was / is de moeilijkste...

Al liggen de weekends van 3g/ 3d wel achter mij 😊🙂...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn haat-liefde verhouding met speed.

Ik vind dat de omgekeerde vraagstelling ook eens mag volgen.
D
Daantje1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spijt van dat ik zonder dat ik het wist ketamine had gesnoven en ook nog best wat, kwam met de vriendinnen van de wc en toen zei ze ook tegen mij je weet wat je hebt gehad toch, ik zo nee en schrok me wezeloos toen ze t zei. Ik denk als ik het niet wist was het beter met me gegaan. Ik had een paar weken eerder iemand zien trippen op de keta en moest er echt niks van hebben maja helaas, niet denken gewoon vertrouwen, echt slecht van me was dat. Ging niet om een colaatje. En ik zou bob zijn, niks gezegd tegen hem, halverwege in de auto zei ik, we moeten stoppen en toen bekende ik natuurlijk, hij heeeel boos want ja dat was onverantwoord en hij vertrouwde op mij, hij had gedronken maar was gewoon verstandiger. Ben toen ook heel boos op mezelf geweest. Niet meer gedaan, van geleerd
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Lachgas is alleen leuk in combinatie. Maar dan kan je wel prachtige dingen meemaken.
Klik om te vergroten...

Met wat combineer je het dan het best? Tijdens coke?
T
TripnibLid
01-01-2024, 00:00
#6
geflipt zei:
Mijn haat-liefde verhouding met speed.

Ik vind dat de omgekeerde vraagstelling ook eens mag volgen.
Klik om te vergroten...
Precies hetzelfde hier!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
heyol zei:
Met wat combineer je het dan het best? Tijdens coke?
Klik om te vergroten...
Psychedelica. Behoorlijke kleurenexplosie dan. Bij coke voegt het denk ik niet zoveel toe. Maar ik houd sowieso niet zo van coke.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
DPT
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
NiandraLades zei:
DPT
Klik om te vergroten...
Succes! Komt er een trip report?
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien. Denk dat ik wel een poging ga wagen als ik weer wat moed bij elkaar verzameld heb. Al valt het toch niet in woorden te omschrijven
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
Niet om vervelend te zijn, maar met dit soort berichten heb ik altijd vraagtekens. Je stelt dat je totaal van het padje was en hier en daar out ging, maar je was nog wel in de gelegenheid om precies bij toe houden dat je 36 dopjes GHB hebt genomen?

Dit, met de wetenschap dat de mens geneigd is tot overdrijven, maakt dat ik je gewoonweg niet geloof.

Zelfs dat verslaafde wijf uit Tygo's GHB serie had maar een paar ml nodig in combinatie met speed.

Wat ik wel wil geloven is dat het een dolle avond voor je is geweest waar je de grenzen hebt opgezocht. Maar de aantallen kloppen gewoonweg niet, dat ziet iedereen die ook maar iets van GHB af weet.


En dan ga je jezelf nog een veer in je reet steken ook?
Klik om te vergroten...
Is idd wel een heel spannend verhaal he 70ml in 3 uur toen ik op me hoogtepunt zat van me verslaving nam ik 20 ml in 1.5 uuromdat ik wilde slapen(out zijn) en toen werd ik op de ic wakker dus idd 70 ml met lading drank is wel een verhaal voor spannend jongens boek
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
koningketa zei:
Deze indd (evenals 3-mmc). Niet om de drug zelf, maar omdat ik er niet normaal mee om kon gaan. Na dit weekend een cocktail van 6 soorten drugs naar binnen te hebben gewerkt gevogld door een intense k-hole ben ik nu op dag 4 clean van alle harddrugs! Miauw blijf ik voortaan vanaf, misschien binnekort weer keta maar ik kijk vooral uit naar de eerste keer LSD over een week of 2.
Klik om te vergroten...
DE drug zelf is geweldig.
Alleen dat je non stop redosed ook Als je eigelijk verplichtingen hebt de dag erna en die afmoet zeggen omdat je niet kon stoppen omdat je 14 uur lang porno aan Het kijken was en Het het sexten met vreemden op Het Internet terwijl je lil eigelijk Al hellemaal slap is.
Wat lijden tot weken aan schaamte voor jezelf vond ik toch echt Het kutste van mephedrone.

Maar de drang om Het nog een keer te doen is Zo hoog zelfs Al, zeg je nooit meer de pure euforie is wel zo zalig.

Uiteraard met de belofte om niet te gaan mastruberen.
Lijntje 30m later porno en kik op de telefoon.
Voor de komende 12+ uur...
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
DE drug zelf is geweldig.
Alleen dat je non stop redosed ook Als je eigelijk verplichtingen hebt de dag erna en die afmoet zeggen omdat je niet kon stoppen omdat je 14 uur lang porno aan Het kijken was en Het het sexten met vreemden op Het Internet terwijl je lil eigelijk Al hellemaal slap is.
Wat lijden tot weken aan schaamte voor jezelf vond ik toch echt Het kutste van mephedrone.

Maar de drang om Het nog een keer te doen is Zo hoog zelfs Al, zeg je nooit meer de pure euforie is wel zo zalig.

Uiteraard met de belofte om niet te gaan mastruberen.
Lijntje 30m later porno en kik op de telefoon.
Voor de komende 12+ uur...
Klik om te vergroten...
Ik kan relativeren met alles behalve die hoeveelheid porno. Ik zit meestal gewoon uren world of tanks te grinden en een beetje te blowen en te chillen. Vaak eindigt de avond/nacht/ochtend wel zo maar ben dr geen uren mee bezig hahah.
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 MMC, 1 keer gedaan nooit weer. De avond zelf was geweldig maar de kater duurde een maand. Ik was mezelf totaal kwijt en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik voelde me een soort toeschouwer in een rare droom waarin ik geen controle had.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#15
basecoke
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enige spijt wat ik heb is dat er zoveel geld naartoe is gegaan, niet de drugs zelf 🙃
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol, iedere katerochtend weer..
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Enige spijt wat ik heb is dat er zoveel geld naartoe is gegaan, niet de drugs zelf 🙃
Klik om te vergroten...
Dit is wel een dingetje. Ik gaf voorheen veel geld uit aan verschillende drugs en research chemicals. Ook gaf ik makkelijker veel geld uit als ik eenmaal onder invloed ben. En als verslaafde - wat ik zeker was - is er nauwelijks toekomstperspectief, dus lijkt sparen sowieso zinloos. Nu ben ik bergen geld aan het sparen voor een huis dat ik wil (laten) bouwen en baal ik behoorlijk van die periode dat het geld eruit vloog.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekkie zei:
4 MMC, 1 keer gedaan nooit weer. De avond zelf was geweldig maar de kater duurde een maand. Ik was mezelf totaal kwijt en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik voelde me een soort toeschouwer in een rare droom waarin ik geen controle had.
Klik om te vergroten...

Welke hoeveelheid? Klinkt heftig allesinds...
Hier meerdere maanden meerdere grammen genuttigd, en nooit zo een lange dip gehad 😮
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu toch wel Pyro’s ipv de vervuilde O-DSMT

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."