Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs heb jij spijt?

Van welke drugs heb jij spijt?

244 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Je bent meer.drugs gaan gebruiken laatste tijd of zit ik ernaast? Deed je pyro's lang? Ik lees niet alle topics(welke drugs neem je vandaag mee) dus weet niet of de vraag dubbel is gesteld nu.
Thanks voor de waarschuwing
Klik om te vergroten...
Nee. Gebruik de afgelopen 10 jaar al veel. Wisselt alleen per periode wat het is.

Maar zou pyro’s links laten.

Edit: Gebruik minder dan alle afgelopen jaren eigenlijk. Alleen meer afwisselende middelen
N
Nootjes testerLid
01-01-2024, 00:00
#2
PanameraXL zei:
Zijn er enige drugs die jij ooit gedaan hebt en waar jij spijt van hebt? En waarom precies? Bad trip, verslaving, etc?

Ik heb persoonlijk nog nergens echt spijt van gehad. Wellicht komt dat nog in de toekomst😉
Klik om te vergroten...
Ik heb een keer 2ce zwaar gecombineerd met xtc. Ik was zwaar aan het spacen en had die avond ook de scooter van mijn vader stuk gereden. Mijn vader kon dat ook niet heel erg waderen wat ik volledig begrijp. Ik nam de drugs rond een uurtje of 02:00 en ik stond de volgende dag rond 23:00 nog strak.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddo’s 🤮 bad trip 😉
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb spijt van overmatig wiet roken in het verleden. Ik heb 4-5 jaar heel intensief joints gerookt. Tot op een dag dat ik een raar gevoel in mn hoofd kreeg, een soort “verlamd” gevoel.

Ik was er van overtuigd dat ik iets kreeg in mn hersenen, en ik was helemaal aan het beven. Mijn benen kon ik niet meer plooien van de bevingen en zelf mn stem trilde, ik had kippenvel overal en ik voelde me heel vreemd.

Ik was er érg overtuigd van dat er iets niet juist was in mijn lichaam. al deze symptomen…Maar, elke keer als ik een joint rookte, kreeg ik die vreemde gebeurtenissen in mn lichaam, gevoelens en gedachten.

(het was zelf zo erg dat ik vaak van de bus moest stappen en in paniek naar mijn moeder belde dat ik elk moment iets kon krijgen. Onderwerpen over de dood werd ik heel ziek van of heel angstig.)

Ik werd ijl in mijn hoofd, ik voelde mijn hart echt kloppen, wat me enorm afschrikt want hiervoor had ik nooit het besef van het voelen van je hart..ik voelde me plots heel erg onveilig in mijn lichaam.

Het is heel moeilijk te begrijpen dat iets wat zo fysiek aanvoelt, toch een mentaal probleem is.

Dit kon niet de wiet zijn, want ik deed het elke dag voor jaren en had nog nooit zulke situaties meegemaakt. Ik had al veel verhalen gehoord qua psychoses enz maar dacht dit me echt nooit kon raken.

Zelf sigaretten liet ik achterwege toen want alles wat mn hart sneller deed slaan, liet ik achterwege.

Ik was dus volledig paranoia geworden qua doodgaan, vooral voor hersenbloedingen en hartfalen.

Nu, 3jaar later na het stoppen van het roken van joints, heeft dit nog steeds mijn leven in beslag. Die heel grote angsten, hartkloppingen en soms het wat “raar” voelen.

Ik ben dus hypochondrisch en ik ben een heel angstig type geworden, en ja hoor, door wiet te roken. Ik heb een jaar onderzoeken gedaan omdat ik dit écht niet kon geloven. Wiet kon het niet zijn..maar toch is me dit overkomen.

nu heb ik heel vaak hoofdpijn, hartkloppingen, flauwtes, steken in mijn lichaam, ik ben heel erg gefocust op alles wat ik voel.

Nu durf ik af en toe heel sporadisch eens een trekje te nemen, en smaakt dit wel (ik mis het nog steeds) maar dan voel ik al meteen dat mn lichaam zich ongemakkelijk voelt bij de wiet.

Mn hersenen hebben dit dus plots geweigerd nog te doen-wat heel moeilijk te vatten is. Ik heb nog steeds heel veel verdriet voor wat het met mij gedaan heeft. Ik moet er mee leren leven, het is een deel geworden van wie ik ben..en dit is heel zwaar want je staat er alleen voor, alleen jij voelt het.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Ik heb spijt van overmatig wiet roken in het verleden. Ik heb 4-5 jaar heel intensief joints gerookt. Tot op een dag dat ik een raar gevoel in mn hoofd kreeg, een soort “verlamd” gevoel.

Ik was er van overtuigd dat ik iets kreeg in mn hersenen, en ik was helemaal aan het beven. Mijn benen kon ik niet meer plooien van de bevingen en zelf mn stem trilde, ik had kippenvel overal en ik voelde me heel vreemd.

Ik was er érg overtuigd van dat er iets niet juist was in mijn lichaam. al deze symptomen…Maar, elke keer als ik een joint rookte, kreeg ik die vreemde gebeurtenissen in mn lichaam, gevoelens en gedachten.

(het was zelf zo erg dat ik vaak van de bus moest stappen en in paniek naar mijn moeder belde dat ik elk moment iets kon krijgen. Onderwerpen over de dood werd ik heel ziek van of heel angstig.)

Ik werd ijl in mijn hoofd, ik voelde mijn hart echt kloppen, wat me enorm afschrikt want hiervoor had ik nooit het besef van het voelen van je hart..ik voelde me plots heel erg onveilig in mijn lichaam.

Het is heel moeilijk te begrijpen dat iets wat zo fysiek aanvoelt, toch een mentaal probleem is.

Dit kon niet de wiet zijn, want ik deed het elke dag voor jaren en had nog nooit zulke situaties meegemaakt. Ik had al veel verhalen gehoord qua psychoses enz maar dacht dit me echt nooit kon raken.

Zelf sigaretten liet ik achterwege toen want alles wat mn hart sneller deed slaan, liet ik achterwege.

Ik was dus volledig paranoia geworden qua doodgaan, vooral voor hersenbloedingen en hartfalen.

Nu, 3jaar later na het stoppen van het roken van joints, heeft dit nog steeds mijn leven in beslag. Die heel grote angsten, hartkloppingen en soms het wat “raar” voelen.

Ik ben dus hypochondrisch en ik ben een heel angstig type geworden, en ja hoor, door wiet te roken. Ik heb een jaar onderzoeken gedaan omdat ik dit écht niet kon geloven. Wiet kon het niet zijn..maar toch is me dit overkomen.

nu heb ik heel vaak hoofdpijn, hartkloppingen, flauwtes, steken in mijn lichaam, ik ben heel erg gefocust op alles wat ik voel.

Nu durf ik af en toe heel sporadisch eens een trekje te nemen, en smaakt dit wel (ik mis het nog steeds) maar dan voel ik al meteen dat mn lichaam zich ongemakkelijk voelt bij de wiet.

Mn hersenen hebben dit dus plots geweigerd nog te doen-wat heel moeilijk te vatten is. Ik heb nog steeds heel veel verdriet voor wat het met mij gedaan heeft. Ik moet er mee leren leven, het is een deel geworden van wie ik ben..en dit is heel zwaar want je staat er alleen voor, alleen jij voelt het.
Klik om te vergroten...
Ik heb helaas geen troostende woorden want ik lees dat je nog steeds blowt.. de klachten doe je hebt hou.je zelf in stand!! Waarom?
Je kan niet meer tegen wiet. Die klachten hebben je hypochondrisch gemaakt, niet de wiet.
.ik geloof ook dat je klachten ervaar maar steken flauwte hoofdpijn etc is niet abnormaal..dat heb.ik ook weleens.


Waar je het meest geholpen mee bent?

Erken dat je een wietprobleem hebt. Hoe weinig je ook neemt.

Stop.met de wiet compleet!! Met of zonder hulp

Zoek hup voor je hypochondrie!

En verder afwachten. En dan komt het echt goed.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent niet de enige die dit overkomt.
Wat als het weg is wil je dan echt verslaafd zijn aan wiet en gebruiken?

Heb je informatie opgezocht over niet meer tegen wiet kunnen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Spijt zou ik het niet noemen, maar ik heb een keer oxycodon van iemand gekregen en eenmalig gebruikt om het gevoel van een opiaat eens mee te maken. Resultaat: amper mentale effecten (behalve milde stimulatie waardoor ik niet kon slapen en uiteindelijk wat korte maffe droombeelden) en acht uur lang vrijwel om het uur kotsen. Primperan (metoclopramide) hielp geen fuck. Urenlange misselijkheid uitzitten, dat was zeker geen succes.
Klik om te vergroten...
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Lijkt me echt leuk om een piemel te hebben. Gewoon 1 dagje… HEEEEEELIKOPTER
Klik om te vergroten...
Heb vrouwen dat wel vaker horen zeggen, maar in de praktijk is dat 1 van de minst leuke dingen die je ermee kunt doen.

Blauweaap zei:
Een lekker wijf zoeken doet al wonderen
Klik om te vergroten...
Kan wel een oplossing zijn als je met een pornoverslaving zit. Om je energie te steken in het zoeken van een vrouw. Het haalt je verslaving waarschijnlijk niet helemaal weg, maar het voelt hoe het bedoeld is, terwijl porno nooit genoeg zal zijn en niets goed doet voor je zelfrespect en zelfvertrouwen, als je daar al problemen mee had. Daarnaast moet je denk ik nog wel actief werken aan je pornoverslaving.

Hoe denk je hierover @Dirkjan?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
@Spyro jij ook een negatieve drugservaring waar je wat over wilt vertellen?
Klik om te vergroten...
Deze…

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mrloverdj zei:
Ik heb helaas geen troostende woorden want ik lees dat je nog steeds blowt.. de klachten doe je hebt hou.je zelf in stand!! Waarom?
Je kan niet meer tegen wiet. Die klachten hebben je hypochondrisch gemaakt, niet de wiet.
.ik geloof ook dat je klachten ervaar maar steken flauwte hoofdpijn etc is niet abnormaal..dat heb.ik ook weleens.


Waar je het meest geholpen mee bent?

Erken dat je een wietprobleem hebt. Hoe weinig je ook neemt.

Stop.met de wiet compleet!! Met of zonder hulp

Zoek hup voor je hypochondrie!

En verder afwachten. En dan komt het echt goed.
Klik om te vergroten...
Eens trekken aan een joint die passeert is om de 6 a 7 maanden ofzo, je hebt me verkeerd begrepen of ik heb me verkeerd verwoord
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#11
3mmc, shit is verslavend
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
AlteredState5862 zei:
3mmc, shit is verslavend
Klik om te vergroten...
Voor je t weet zit het gewoon in je leven geïntegreerd.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraatPiraat zei:
Voor je t weet zit het gewoon in je leven geïntegreerd.
Klik om te vergroten...
Maar dat is het echt. Het nestelt zich stiekem in patroon en vormt je hersenen langzaam om tot een plekje waar het drugsgebruik een essentie is, met of zonder lichamelijke afhankelijkheid… 3-MMC is niet zo heel veel verslavender dan veel ander spul, maar het is fucking populair en onder veel groepen normaal geworden…

Als je niet goed weet hoe gevaarlijk zo’n drug is, onderschat je het en voor je het door hebt zit het in je.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mij heeft het echt een ander persoon gemaakt. Ik ben meer in mezelf en heb meer schijt. Tevens haal ik minder plezier uit de alledaagse dingen zoals chillen/sporten
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
AlteredState5862 zei:
Mij heeft het echt een ander persoon gemaakt. Ik ben meer in mezelf en heb meer schijt. Tevens haal ik minder plezier uit de alledaagse dingen zoals chillen/sporten
Klik om te vergroten...
Hoelang al en hoeveel gebruik je?
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#16
AlteredState5862 zei:
Mij heeft het echt een ander persoon gemaakt. Ik ben meer in mezelf en heb meer schijt. Tevens haal ik minder plezier uit de alledaagse dingen zoals chillen/sporten
Klik om te vergroten...
geen mens is hetzelfde 😉
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Hoelang al en hoeveel gebruik je?
Klik om te vergroten...
Ben gestopt. Begon vorig jaar maart met 300mg. Vanaf toen bijna elke week gebruikt, soms 2x. Op het einde avonden van wel 2-3gram. Ben maar gestopt met die zooi
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik voel me alleen maar kutter als ik dit soort dingen lees.. bijna elke week en soms 2x is serieus misbruik en ik ga er zo gigantisch overheen dat ik me kapot schaam en er niet eens aan wil denken.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#19
StraatPiraat zei:
Ik voel me alleen maar kutter als ik dit soort dingen lees.. bijna elke week en soms 2x is serieus misbruik en ik ga er zo gigantisch overheen dat ik me kapot schaam en er niet eens aan wil denken.
Klik om te vergroten...
Ben je nu onder invloed ?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
AlteredState5862 zei:
Ben gestopt. Begon vorig jaar maart met 300mg. Vanaf toen bijna elke week gebruikt, soms 2x. Op het einde avonden van wel 2-3gram. Ben maar gestopt met die zooi
Klik om te vergroten...
Ahh ja dat soort gebruik hoor je zo veel… Echt verschrikkelijk, als men nou wist dat het ze in zo’n situatie van afhankelijkheid zou gooien… Maarja, iedereen denkt: ik kan het wel hebben, mij gebeurd het niet.

Het kan dat het jou niet kan gebeuren, maar dat boeit niet! Want als je het vaak genoeg gebruikt, verandert het je hersenen zo dat je er wél verslaafd aan begint te raken. Hoe lang ben je gekapt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."