#1
Hoi!
Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum.
Ik heb nu een aantal keer 3-mmc gebruikt, maar de lol is er een beetje van af. Merk dat het niet meer het xtc-achtige gevoel geeft wat het in het begin wel gaf. Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis). Maar ook met het oog op het verbieden van 3-mmc ben ik op zoek naar een alternatief voor deze drug. Ik wil het wel in de RC hoek blijven zoeken, omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en (nog) legaal.
Welke RC vinden jullie aanraders? Iets zoals 3-mmc, dus beetje xtc achtig, maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.
Hierbij mijn eerste berichtje op dit forum.
Ik heb nu een aantal keer 3-mmc gebruikt, maar de lol is er een beetje van af. Merk dat het niet meer het xtc-achtige gevoel geeft wat het in het begin wel gaf. Ja misschien gebruik ik het ook te vaak, elke 2 á 4 weken (een normale recreatieve dosis). Maar ook met het oog op het verbieden van 3-mmc ben ik op zoek naar een alternatief voor deze drug. Ik wil het wel in de RC hoek blijven zoeken, omdat dat makkelijk verkrijgbaar is en (nog) legaal.
Welke RC vinden jullie aanraders? Iets zoals 3-mmc, dus beetje xtc achtig, maar wil eigenlijk meer naar de tering kunnen haha.