Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
269 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Continu het idee hebben dat er meer mensen aanwezig zijn in de kamer, maar je toch echt alleen met 1 vriend bent. En hem ook nog eens aanzien voor 'n ander persoon. MDMA dingen
Klik om te vergroten...

Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:

Als je naar de persoon naast je kijkt en je denkt dat het een hond is. Werdt erg raar aangekeken toen ik hem een hondekoekje probeerde te voeren.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#3
HardcoreGabber zei:
Als je een half uur lang naar je vloei zit te kijken, en er achter probeert te komen wat het is, hoe het werkt en waarvoor het nodig is. En vervolgens begin je er op te kauwen omdat je denkt dat het kauwgom is. Jointjes draaien blijft een erg leuke maar moeilijke uitdaging :tongueout:
Klik om te vergroten...

Joints draaien op MDMA is voor mij gewoon compleet impossible.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je in een deuk ligt om de woorden: ballen en piemel! :tilttearlaugh:
Piemel, piemel, wat een raar woord eigenlijk, piemel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Mijn ex had dit dus ook de eerste keer bij mij. Achteraf bekeken was ik een boze man, een rastafari met kroeselhaar, een oude zieke man en gelukkig ook nog mezelf. Bleek dat er nog heel wat feestgangers waren terwijl we knus met zen 2 thuis zaten :sweatsmile:.
Klik om te vergroten...

Zoo herkenbaar, vaak krijg ik dan ook vlagen van desorientatie. Dan heb besef ik me gewoon eff niet meer waar ik ben. Door deze bijwerkingen al 2 jaar gestopt met MDMA, ik hou liever een beetje de controle haha.
T
TripbeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripbeer zei:
Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar.
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar:tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je je raar voelt en je je afvraagt hoe dat komt en of het ooit over zal gaan. (LSD, helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
helemaal vergeten dat ik LSD gebruikt had)
Klik om te vergroten...

Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
BasvanHoven zei:
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Klik om te vergroten...
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je een hele tijd naar je horloge zit te staren en nog steeds niet weet hoelaat het is:lolol:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Klik om te vergroten...

Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Ik snap alleen niet, hoe moet ik me dit voorstellen? Is het dan zo dat je zo hard van 't padje af bent dat je niet meer in staat bent om te realiseren wat 'normaal' en 'trippen' is? Dat je lantaarnpalen als pinguins voor je ziet buigen en denkt, dat doen ze altijd?

SneeuwSnuiver zei:
Als je een hele tijd naar je horloge zit te staren en nog steeds niet weet hoelaat het is:lolol:
Klik om te vergroten...

Daar heb ik geen drugs voor nodig. Dat gebeurt mij de hele dag door.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BasvanHoven zei:
Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Ik snap alleen niet, hoe moet ik me dit voorstellen? Is het dan zo dat je zo hard van 't padje af bent dat je niet meer in staat bent om te realiseren wat 'normaal' en 'trippen' is? Dat je lantaarnpalen als pinguins voor je ziet buigen en denkt, dat doen ze altijd?
Klik om te vergroten...
Met Salvia heb ik het trouwens ook wel vaker meegemaakt, datura geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen.

Maar je realiseert je wel dat je je niet normaal voelt, maar bent gewoon letterlijk vergeten dat je drugs op hebt. Best een aparte gewaarwording en lastig uit te leggen als je het nog nooit hebt meegemaakt.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
BasvanHoven zei:
Ik hoor het ook vaak bij Salvia en Datura.
Klik om te vergroten...

Welke held(in) heeft hier ooit Datura gebruikt? Dan weet je inderdaad zeker dat je hard gaat...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Langspeelplaat zei:
Welke held(in) heeft hier ooit Datura gebruikt? Dan weet je inderdaad zeker dat je hard gaat...
Klik om te vergroten...

Er zijn wel wat topics over volgens mij, maar die zijn vrij oud en de auteurs zijn niet meer actief. Dit is wel een boeiende in ieder geval:

https://drugsforum.nl/threads/datura-stramonium-een-ervaring-van-tripper-en-tripsitter.30180/

Op met name Erowid véél fascinerends te vinden over datura, de vraag is wel of je op deze manier hard moet willen gaan. :tongueout:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Er zijn wel wat topics over volgens mij, maar die zijn vrij oud en de auteurs zijn niet meer actief. Dit is wel een boeiende in ieder geval:

https://drugsforum.nl/threads/datura-stramonium-een-ervaring-van-tripper-en-tripsitter.30180/

Op met name Erowid véél fascinerends te vinden over datura, de vraag is wel of je op deze manier hard moet willen gaan. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Thanks. Ga ik eens lezen. Vraag me inderdaad af wat voor type mensen dit doen. Waaghalzen zijn het zeker. Wie weet, op een een gek moment, wil ik het onder goede begeleiding eens doen, het fascineert mij ook.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Normaal niet, maar het komt soms voor. Dat is meestal wel een teken dat je heel hard gaat in ieder geval.

Ik heb het zelf ooit jaren geleden eens met truffels gehad. Ik was uit mijn lichaam getreden maar wist niet meer dat ik truffels had gegeten.
Klik om te vergroten...
BasvanHoven zei:
Dat klinkt best gek. Is het normaal “vergeten” te hebben gebruikt bij psychedelics?
Klik om te vergroten...
Ik heb het een keer met spacecake ervaren. Lag knoeperhard te trippen naar realiseerde me niet meer dat mijn waarnemingen door de trip kwamen. Was zodoende ook overtuigd dat ik stervende was en uiteindelijk ook dood lag opgebaard in mijn kamer.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je niks meer van het feest herinnert.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wanneer je vaag wordt van het vaag zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jouw kat vraagt als je ook wat wil roken. Tot besef komen dat de kat niks vraagt en je ver weg bent van de dope om 5 seconden later dan toch terug met de lachende kat die joint op te lurken. The point of no return en gewoon ondergaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."