#1
Klopt het was ook niet me intentie om te gaan ghosten, ging heel slecht met mij en dan zonder ik me snel af en word ik heel erg afstandelijk, in plaats van dat ik me situatie uit legde ging me allemaal voorbij en uiteindelijk omdat diegene ver weg woont en ik lang niks meer van me had laten horen dacht ik bij mezelf het is het juiste om te doen om het contact te verbreken terwijl het gewoon de makkelijkste keuze was maar niet de juiste en achteraf ga je pas missen wat er niet meer is....Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoeveel sex die heeft.
En jammer dat je contact verbroken hebt, en vooral ghosten is niet leuk. Iets wat mannen tegenwoordig steeda vaker doen, gewoon iemand negeren of blokkeren als ze niks meer met diegene willen terwijl je toch gewoon eerlijk kunt zeggen als je geen contact meer wilt vind ik..