#1
Google it 🤓Ik zou drugs kiezen, want seks heb ik toch niet.
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.
Google it 🤓Ik zou drugs kiezen, want seks heb ik toch niet.
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.
Nee die ligt precies onder mijn voeten nu hahaIk zou drugs kiezen, want seks heb ik toch niet.
Ligt Middelburg daar ook? Daar was ik laatst.
Haha helemaal mee eens. De ervaring leert dat ik ooit al eens een jaartje zonder seks heb gezeten. Was ook een soort eigen keuze eigenlijk.. Zodoende de stem op Seks..Wat zijn dit voor onmenselijke keuzes
Opiaten geven je hetzelfde gevoel als een orgasmeEen jaar geen drugs lijkt me erg rustgevend voor m'n geest en lichaam. Een jaar geen seks lijkt me heeeeeel stressvol...
Ik mis me seks slaafOnmogelijk om te beantwoorden voor mij persoonlijk
Er zijn periodes dat ik absoluut geen zin in seks heb, maar wel in drugs.
Vice versa ook.
Ik volg niet?Ik mis me seks slaaf
Of de macht dat iemand je daddy noemt
M'n vriendin is een stuk jonger dan ik. Vul de rest zelf maar in. Vandaar ook dat het op dit moment een hele makkelijke keuze is voor een jaar geen drugsIk mis me seks slaaf
Of de macht dat iemand je daddy noemt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."