#1
Neem es drie zegels lsd 😉
Ik heb ooit 300 mcg LSD genomen en dat was niet heel verkeerd maar ook zeker niet leuk, en zat vooral in mijn hoofd. Voelde geen strijd of diepgaande inzichten, gewoon constante hallucinaties die maar niet ophielden en het langzaam vervagen van mijn ego en hele irritante waanbeelden.Neem es drie zegels lsd 😉
Truffles geven bij mij gewoon nooit zoveel effect, vooral niet visueel en duurt ook heel kort. LSD en 2C-B zijn leuk maar zijn niet wat ik zoek, ik wil iets waar ik echt een strijd moet leveren zowel lichamelijk als mentaal waardoor het voelt als een soort reiniging, waar ik misschien zelfs dingen leer of tot filosofische inzichten kom. Dat is met lsd en dergelijke tot op heden niet echt gelukt. Tegenwoordig is het daarbij meer een soort kleurtjes kijken en een euforisch gevoel, maar ik wil meer. Ayahuasca lijkt me dan weer veel te intens en zou ik niet aankunnen.Kan je niet helpen met je vraag, maar van truffels raak je altijd teleurgesteld en niet van LSD en 2C-B? LSD geeft toch ook geen lichamelijke trip in de zin van alles eruit moeten gooien en 2C-B toch ook niet per se? Of heb je misschien andere verwachtingen bij die middelen, of geven ze voldoening op een andere manier? (dat kan)
Sorry als dit te offtopic gaat.
Ja begrijp ik.Truffles geven bij mij gewoon nooit zoveel effect, vooral niet visueel en duurt ook heel kort. LSD en 2C-B zijn leuk maar zijn niet wat ik zoek, ik wil iets waar ik echt een strijd moet leveren zowel lichamelijk als mentaal waardoor het voelt als een soort reiniging, waar ik misschien zelfs dingen leer of tot filosofische inzichten kom. Dat is met lsd en dergelijke tot op heden niet echt gelukt. Tegenwoordig is het daarbij meer een soort kleurtjes kijken en een euforisch gevoel, maar ik wil meer. Ayahuasca lijkt me dan weer veel te intens en zou ik niet aankunnen.
"When in doubt, double the dose." Terence McKenna (Timothy Leary?)Ik heb ooit 300 mcg LSD genomen en dat was niet heel verkeerd maar ook zeker niet leuk, en zat vooral in mijn hoofd.
Dat klinkt niet al te aantrekkelijk.Wellicht is een mescaline analoog zoals methallyescaline iets om je in te verdiepen. Op hogere doseringen kun je meerdere malen een ego-dood ervaren en zelfs in een ego-dood loop terecht komen.
De tip van de week bij dit middel is voor dat je het neemt een reispilletje nemen tegen de lichamelijke ongemakken en overgeven. Bij een normale dosering is dit een prima recreatief trip middel. Met hoge doseringen paddo's of LSD zou je ook in zo een loop terecht kunnen komen. Het is maar waar je zin in hebt 😛.Dat klinkt niet al te aantrekkelijk.
Heb er ook een paar zegels van liggen, maar nooit zin gehad om het te doen nadat ik zag (op internet) hoe slecht sommigen er fysiek op gingen.
Maar de adviezen van Terence McKenna over trippen moet je voorzichtig mee zijn. Hij was een groot voorstander van hoge doseringen, totdat het een keer heel erg mis ging bij hemzelf, maar hij verzweeg dat omdat hij dan niet meer consistent over zou komen bij zijn publiek. Hij bleef gewoon doorgaan met adviseren hoog te doseren, terwijl het hemzelf heel erg kwaad heeft gedaan. Dit heeft zijn broer allemaal verteld."When in doubt, double the dose." Terence McKenna (Timothy Leary?)
Yup, been there...De tip van de week bij dit middel is voor dat je het neemt een reispilletje nemen tegen de lichamelijke ongemakken en overgeven. Bij een normale dosering is dit een prima recreatief trip middel. Met hoge doseringen paddo's of LSD zou je ook in zo een loop terecht kunnen komen. Het is maar waar je zin in hebt 😛.
Dat vind ik zwaar immoreel. Ik vind het een plicht als je zelf tript om eerlijk te zijn over je eigen ervaringen naar anderen toe. Het is geen speelgoed en als je gaat zeggen dat het allemaal wel meevalt terwijl je zelf helemaal fout bent gegaan dan ben je een enorme lul in mijn ogen.Maar de adviezen van Terence McKenna over trippen moet je voorzichtig mee zijn. Hij was een groot voorstander van hoge doseringen, totdat het een keer heel erg mis ging bij hemzelf, maar hij verzweeg dat omdat hij dan niet meer consistent over zou komen bij zijn publiek. Hij bleef gewoon doorgaan met adviseren hoog te doseren, terwijl het hemzelf heel erg kwaad heeft gedaan. Dit heeft zijn broer allemaal verteld.
Ja helemaal mee eens.Dat vind ik zwaar immoreel. Ik vind het een plicht als je zelf tript om eerlijk te zijn over je eigen ervaringen naar anderen toe. Het is geen speelgoed en als je gaat zeggen dat het allemaal wel meevalt terwijl je zelf helemaal fout bent gegaan dan ben je een enorme lul in mijn ogen.
En dat was LSD waar je het over hebt? Wat die McKenna meneer ook had gedaan?Ik heb de hoge doseringen ook gedaan en zou het niemand aanraden. Je wilt echt niet zo'n mindloop meemaken. Ik denk dat je jezelf daar eerder mee beschadigd, dan dat je jezelf er goed mee doet.
Als ik alle tijd die ik stak in surfen op psychonautwiki stak in het lezen van studieboeken had ik nu drie universitaire studies cum laude af kunnen ronden.Ik ben blijkbaar niet up to date wat betreft tripmiddelen. Nooit gehoord van aMT!
Ik wens je veel succes.Je bedoelt wat ik ga doen? Ik ga aMT doen, dat is alpha-methyltryptamine in orale pellets in 50 mg dosering, wat een hoge dosering is. Het zal niet te vergelijken zijn met DMT roken/vapen, maar voor die ervaring ben ik nog niet klaar.
Ik vind je geen party💩er hoor, ik waardeer en respecteer het juist dat je je zorgen uit. Mijn beslissing is niet veranderd, maar ik ga dit weekend wel gebruiken voor zelfreflectie, noteren wat ik wil bereiken, wat ik verwacht, eventuele gevaren en vangnetten mocht het misgaan.
Je kunt je nooit honderd procent voorbereiden op een veilige trip. Maar hoe meer je je voorbereid, hoe beter het vaak gaat. Dat is een feit.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."