Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripmiddel met een fysieke én mentale strijd

Tripmiddel met een fysieke én mentale strijd

87 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem es drie zegels lsd 😉
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wisknudde zei:
Neem es drie zegels lsd 😉
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit 300 mcg LSD genomen en dat was niet heel verkeerd maar ook zeker niet leuk, en zat vooral in mijn hoofd. Voelde geen strijd of diepgaande inzichten, gewoon constante hallucinaties die maar niet ophielden en het langzaam vervagen van mijn ego en hele irritante waanbeelden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan je niet helpen met je vraag, maar van truffels raak je altijd teleurgesteld en niet van LSD en 2C-B? LSD geeft toch ook geen lichamelijke trip in de zin van alles eruit moeten gooien en 2C-B toch ook niet per se? Of heb je misschien andere verwachtingen bij die middelen, of geven ze voldoening op een andere manier? (dat kan)

Sorry als dit te offtopic gaat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is DPT zo'n middel die je helemaal loco diep lat gaan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Kan je niet helpen met je vraag, maar van truffels raak je altijd teleurgesteld en niet van LSD en 2C-B? LSD geeft toch ook geen lichamelijke trip in de zin van alles eruit moeten gooien en 2C-B toch ook niet per se? Of heb je misschien andere verwachtingen bij die middelen, of geven ze voldoening op een andere manier? (dat kan)

Sorry als dit te offtopic gaat.
Klik om te vergroten...
Truffles geven bij mij gewoon nooit zoveel effect, vooral niet visueel en duurt ook heel kort. LSD en 2C-B zijn leuk maar zijn niet wat ik zoek, ik wil iets waar ik echt een strijd moet leveren zowel lichamelijk als mentaal waardoor het voelt als een soort reiniging, waar ik misschien zelfs dingen leer of tot filosofische inzichten kom. Dat is met lsd en dergelijke tot op heden niet echt gelukt. Tegenwoordig is het daarbij meer een soort kleurtjes kijken en een euforisch gevoel, maar ik wil meer. Ayahuasca lijkt me dan weer veel te intens en zou ik niet aankunnen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Truffles geven bij mij gewoon nooit zoveel effect, vooral niet visueel en duurt ook heel kort. LSD en 2C-B zijn leuk maar zijn niet wat ik zoek, ik wil iets waar ik echt een strijd moet leveren zowel lichamelijk als mentaal waardoor het voelt als een soort reiniging, waar ik misschien zelfs dingen leer of tot filosofische inzichten kom. Dat is met lsd en dergelijke tot op heden niet echt gelukt. Tegenwoordig is het daarbij meer een soort kleurtjes kijken en een euforisch gevoel, maar ik wil meer. Ayahuasca lijkt me dan weer veel te intens en zou ik niet aankunnen.
Klik om te vergroten...
Ja begrijp ik.

Maar is het niet zo dat een echte goede sjamaan aan kan voelen wat voor ervaring jij aankan en jou zo de juiste dosering ayahuasca kan geven?

Ik heb van mensen gehoord dat ze ayahuasca niet per se intenser vonden. Anderen zeggen dan weer van wel. Maar de dosering en set en setting spelen natuurlijk ook allemaal een rol, dus ik weet niet hoeveel zin het heeft om het zo te vergelijken.

LSA laat mensen trouwens vaak ook overgeven. Dat is mij ook een paar keer gebeurd. Maar ik kan niet zeggen dat ik nou zoveel uit die trips haalde. Ik persoonlijk haalde veel meer uit LSD en truffels.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wellicht is een mescaline analoog zoals methallyescaline iets om je in te verdiepen. Op hogere doseringen kun je meerdere malen een ego-dood ervaren en zelfs in een ego-dood loop terecht komen.

Aan het begin van de trip vaak overgeven (purging) dit trip middel duurt wel erg lang bij hoge doseringen (12+ uur) de bodyload is vrij intens.

Wat je ook zou kunnen proberen is oraal een hogere dosering DMT in combinatie met een MAOI freebase (pharmahuasca). Dit zijn echter zeer heftige ervaringen die het menselijk brein niet te vaak aankunnen naar mijn mening.

Zelf heb ik nog geen ervaring met amt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ik heb ooit 300 mcg LSD genomen en dat was niet heel verkeerd maar ook zeker niet leuk, en zat vooral in mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
"When in doubt, double the dose." Terence McKenna (Timothy Leary?)








maar.... harm reduction.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doemaarlekker zei:
Wellicht is een mescaline analoog zoals methallyescaline iets om je in te verdiepen. Op hogere doseringen kun je meerdere malen een ego-dood ervaren en zelfs in een ego-dood loop terecht komen.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt niet al te aantrekkelijk. :tonguewink:

Heb er ook een paar zegels van liggen, maar nooit zin gehad om het te doen nadat ik zag (op internet) hoe slecht sommigen er fysiek op gingen.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Dat klinkt niet al te aantrekkelijk. :tonguewink:

Heb er ook een paar zegels van liggen, maar nooit zin gehad om het te doen nadat ik zag (op internet) hoe slecht sommigen er fysiek op gingen.
Klik om te vergroten...
De tip van de week bij dit middel is voor dat je het neemt een reispilletje nemen tegen de lichamelijke ongemakken en overgeven. Bij een normale dosering is dit een prima recreatief trip middel. Met hoge doseringen paddo's of LSD zou je ook in zo een loop terecht kunnen komen. Het is maar waar je zin in hebt 😛.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
"When in doubt, double the dose." Terence McKenna (Timothy Leary?)
Klik om te vergroten...
Maar de adviezen van Terence McKenna over trippen moet je voorzichtig mee zijn. Hij was een groot voorstander van hoge doseringen, totdat het een keer heel erg mis ging bij hemzelf, maar hij verzweeg dat omdat hij dan niet meer consistent over zou komen bij zijn publiek. Hij bleef gewoon doorgaan met adviseren hoog te doseren, terwijl het hemzelf heel erg kwaad heeft gedaan. Dit heeft zijn broer allemaal verteld.

Doemaarlekker zei:
De tip van de week bij dit middel is voor dat je het neemt een reispilletje nemen tegen de lichamelijke ongemakken en overgeven. Bij een normale dosering is dit een prima recreatief trip middel. Met hoge doseringen paddo's of LSD zou je ook in zo een loop terecht kunnen komen. Het is maar waar je zin in hebt 😛.
Klik om te vergroten...
Yup, been there...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doemaarlekker zei:
en zelfs in een ego-dood loop terecht komen.
Klik om te vergroten...
Ik wil graag hard gaan als een kanon, maar niet zo hard als de schwerer Gustav. Dat was een Duits militair spoorwegkanon met een kaliber van 80 cm.

9FC1D529-2136-4083-B7A8-B18166693D5F.jpeg

met andere woorden, ik hoef mijn ego niet compleet kwijt te raken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Maar de adviezen van Terence McKenna over trippen moet je voorzichtig mee zijn. Hij was een groot voorstander van hoge doseringen, totdat het een keer heel erg mis ging bij hemzelf, maar hij verzweeg dat omdat hij dan niet meer consistent over zou komen bij zijn publiek. Hij bleef gewoon doorgaan met adviseren hoog te doseren, terwijl het hemzelf heel erg kwaad heeft gedaan. Dit heeft zijn broer allemaal verteld.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik zwaar immoreel. Ik vind het een plicht als je zelf tript om eerlijk te zijn over je eigen ervaringen naar anderen toe. Het is geen speelgoed en als je gaat zeggen dat het allemaal wel meevalt terwijl je zelf helemaal fout bent gegaan dan ben je een enorme lul in mijn ogen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Dat vind ik zwaar immoreel. Ik vind het een plicht als je zelf tript om eerlijk te zijn over je eigen ervaringen naar anderen toe. Het is geen speelgoed en als je gaat zeggen dat het allemaal wel meevalt terwijl je zelf helemaal fout bent gegaan dan ben je een enorme lul in mijn ogen.
Klik om te vergroten...
Ja helemaal mee eens.

Dat heeft ook wel een flinke deuk geslagen in mijn respect voor hem. Al vind ik hem nog steeds een geweldige verhalen verteller en briljante geest. Maar dat was echt fout ja.

Trouwens:

Ik heb de hoge doseringen ook gedaan en zou het niemand aanraden. Je wilt echt niet zo'n mindloop meemaken. Ik denk dat je jezelf daar eerder mee beschadigd, dan dat je jezelf er goed mee doet.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb van verschillende mensen positieve verhalen gehoord over Kambo, een ceremonie met kikkergif. Geeft heftige fysieke en mentale reacties, schijnt heel helpend te kunnen zijn. Spreekt mij totaal niet aan, maar misschien is het wat voor jou.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil wel liever middelen die op de RC markt verkrijgbaar zijn en niet via de illegale drugsmarkt. Ik ga niet graag in zee met straatdealers. Er zullen best wel straatdealers zijn die helemaal te vertrouwen zijn, maar dat komt vaak omdat er al een vriendschap/band is opgebouwd met de kringen waar ze in verkeren, en ik ben totaal niet bekend in die kringen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Ik heb de hoge doseringen ook gedaan en zou het niemand aanraden. Je wilt echt niet zo'n mindloop meemaken. Ik denk dat je jezelf daar eerder mee beschadigd, dan dat je jezelf er goed mee doet.
Klik om te vergroten...
En dat was LSD waar je het over hebt? Wat die McKenna meneer ook had gedaan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Ik ben blijkbaar niet up to date wat betreft tripmiddelen. Nooit gehoord van aMT!
Klik om te vergroten...
Als ik alle tijd die ik stak in surfen op psychonautwiki stak in het lezen van studieboeken had ik nu drie universitaire studies cum laude af kunnen ronden.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Je bedoelt wat ik ga doen? Ik ga aMT doen, dat is alpha-methyltryptamine in orale pellets in 50 mg dosering, wat een hoge dosering is. Het zal niet te vergelijken zijn met DMT roken/vapen, maar voor die ervaring ben ik nog niet klaar.

Ik vind je geen party💩er hoor, ik waardeer en respecteer het juist dat je je zorgen uit. Mijn beslissing is niet veranderd, maar ik ga dit weekend wel gebruiken voor zelfreflectie, noteren wat ik wil bereiken, wat ik verwacht, eventuele gevaren en vangnetten mocht het misgaan.

Je kunt je nooit honderd procent voorbereiden op een veilige trip. Maar hoe meer je je voorbereid, hoe beter het vaak gaat. Dat is een feit.
Klik om te vergroten...
Ik wens je veel succes.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi

Ik heb al redelijk wat tripervaring, maar ik ben op zoek naar iets nieuws. Met mij gaat het de afgelopen 2 maanden erg goed. Ik heb veel progressie geboekt in mijn therapie, sport 3 maal per week, slaap goed, heb de drugs afgezworen (behalve 2 weken terug 1 3-fma pil van 50mg) maar verder niets en ook been benzo's. Ik sta ingeschreven voor een beschermde woonomgeving. Dit is allemaal vrijwillig. Kortom, het gaat erg goed en ik voel me mentaal sterk.

Even tussendoor. Ik slikte pipamperon 40 mg, tot 2 weken geleden gehalveerd, en nu mee gestopt. Dit is een antipsyschotium en geen MAOi (mono amini oxidase remmer). Verder gebruik ik natriumvalproaat, een vertakt vetzuur, tegen epilepsie, maar daar is geen enkele interactie over te vinden omdat het ook een heel simpele chemische structuur heeft.

Het probleem met reguliere tripmiddelen zoals LSD, 2C-B en truffels (en van die laatste raak ik altijd teleurgesteld) is dat ze ondanks dat ze je flink laten trippen ik nooit het gevoel heb dat ik een strijd aanga, een fysieke én mentale strijd. Zo een die je vaak hoort bij ayahuasca gebruikers en DMT rokers. Ik ben op zoek naar een tripmiddel waar bij ik niet alleen mentaal een reis door mijn bewustzijn maak, maar ook fysiek de misselijkheid en ongemakken die bij zware tripmiddelen horen ervaren.

Mijn oog viel dus op aMT (alpha-methyltryptamine), dus de alpha gemethyleerde versie van DMT (Dimethyltriptamine). Volgens wikipedia zorgt deze alpha methyl substutitutie ervoor dat deze in de maag niet wordt afgebroken itt DMT, wat ervoor zorgt dat deze oraal werkzaam is zonder MAOi's.

Ik ben van plan een tyramine arm dieet te volgen komende dagen. Ik zorg dat ik goed slaap en uitgerust ben. Dinsdag ga ik het doen, woensdag ben ik vrij en ik ga beginnen om 10 uur s'ochtends.

Mijn dosering wordt 50 mg. Hieronder de doseringen van tripsit.

1662739875850.png

Wat zijn jullie adviezen? Nog ervaringen of tips? Misschien is een ander tripmiddel dat beter aansluit op wat ik zoek? LSA schijnt ook vergelijkbare strijd met zich mee te brengen maar hoor ik veel slechte verhalen over.

Dank, ik hoor het wel wat jullie ervan denken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."