Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede drugs gebruikers ik zit nu in 6v en heb verschillende drugs geƫxperimenteerd (ket, wiet, xtc, salvia, truffels, 2cb, lsd en sos), ik moet binnenkort een quote / citaat opgeven voor mijn jaarboek. Heeft iemand nog leuke (redelijk orginele quotes)?"