#1
Als je wacht tot na de wedstrijd heb je dit probleem niet.

Verstandig is het allerminst. Je hart krijgt door de 3mmc al aardig wat te verduren en het verhoogt de bloeddruk. Er van uitgaand dat je niet slaapt, en zaterdagmiddag op het voetbalveld staat, pleeg je een redelijke aanslag op je lichaam. Je bent waarschijnlijk jong, dus je lichaam kan wel wat hebben. Andy van der Meijde ging vaak na een avondje stappen regelrecht naar zijn training bij Everton. Hij wist het te presteren zijn beste conditietest ooit te lopen onder invloed van cocaïne en alcohol. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.Hallo iedereen,
Ik ga vrijdag naar een rave die tot zaterdagochtend duurt. Ik heb om zaterdag 3 uur dan weer een voetbalwedstrijd. Is dit gevaarlijk?
ik ga waarschijnlijk 3mmc (+ waarschijnlijk ket) nemen.
Als je op een hoog niveau speelt dan zou je je tevens kunnen afvragen of 't het allemaal wel waard is om jezelf helemaal te bedwelmen. Misschien lijkt dat feestje nu belangrijker, maar persoonlijk denk ik dat sporten en de daarbij horende discipline veel belangrijker zijn. Iedereen kan zijn lichaam volproppen met drugs, relatief weinig mensen hebben het talent om op een hoog niveau te presteren.Bedankt voor alle reacties. Ik speel op n prima niveau en het wirdt allemaal best serieus genomen dus wedstrijd overslaan gaat hem niet worden. Ik ga nadenken over of ik wel ga nemen of wat ik ga nemen. Is er iets wat jullie aanraden voor een rave buiten X, M, 3mmc aan waarbij sporten volgende dag misschien wat beter kan?
Een dosering phenibut zou ook leuk zijn voor een feestje en daar heb je de volgende dag geen last/hinder van.Is xtc anders beter dan 3mmc voor dag voor voetbal?
Voor mij voelt het nu niet goed om opeens morgen een nieuwe drug te gaan gebruiken. Dus denk nu tich dat ik xtc en mdma eerder ga nemen dan 3mmc. Of gwn nuet veel nemenEen dosering phenibut zou ook leuk zijn voor een feestje en daar heb je de volgende dag geen last/hinder van.
Handiger is om zelf je beslissing te maken en die verantwoordelijkheid te dragen. Je hebt je keuze zo te zien al gemaakt ondanks de adviezen die gegeven worden. En selffulfilling prophecy; als je nu al denkt dat je het (nuchter) niet vol gaat houden dan zal dat ook niet lukken inderdaad.Maar xtc dan beter om te gebruiken wanr denk dat ik het niet echt vol ga houden. Maar misschien wel maar wat is dat handiger? X of 3mmc
Wat je ook neemt… Je lichaam heeft juist de dag erna rust nodig!Hallo iedereen,
Ik ga vrijdag naar een rave die tot zaterdagochtend duurt. Ik heb om zaterdag 3 uur dan weer een voetbalwedstrijd. Is dit gevaarlijk?
ik ga waarschijnlijk 3mmc (+ waarschijnlijk ket) nemen.
Heb je überhaupt gelezen wat andere leden hierboven hebben geschreven?Bedankt voor alle reacties. Ik speel op n prima niveau en het wirdt allemaal best serieus genomen dus wedstrijd overslaan gaat hem niet worden. Ik ga nadenken over of ik wel ga nemen of wat ik ga nemen. Is er iets wat jullie aanraden voor een rave buiten X, M, 3mmc aan waarbij sporten volgende dag misschien wat beter kan?
Oh oh oh. @HappyMind heeft wel gelijk.Voor mij voelt het nu niet goed om opeens morgen een nieuwe drug te gaan gebruiken. Dus denk nu tich dat ik xtc en mdma eerder ga nemen dan 3mmc. Of gwn nuet veel nemen
Verstandig besluit! Ik weet niet of ik dat had gekund op jouw leeftijd (ervan uitgaand dat je ergens tussen de 16 en 19 bent), overigens weet ik het wel... Ik deed het niet, nam 12 joints mee op een internationaal voetbaltoernooi, presteerde vervolgens voor geen meter, verloor het plezier in het voetbal en mijn algehele prestaties gingen ondertussen keihard achteruit.Dankjewel iedereen nogmaals voor de reacties. Heb besloten niks te gaan nemen morgen. En het is geen Topsport niveau hoor maar het wordt allemaal wel erg serieus genomen bij de club.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."