Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs voetballen dag na 3mmc gevaarlijk!

Is voetballen dag na 3mmc gevaarlijk!

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sxofield zei:
Voor mij voelt het nu niet goed om opeens morgen een nieuwe drug te gaan gebruiken. Dus denk nu tich dat ik xtc en mdma eerder ga nemen dan 3mmc. Of gwn nuet veel nemen
Klik om te vergroten...
Oh oh oh. @HappyMind heeft wel gelijk.
Phenibut is de minst slechte optie (nuchter is het beste, weet je ook en hoort bij voetballen op niveau) als je toch iets wilt nemen. Neem 1 gram op een nuchtere maag en pas na 2 uur iets eten.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien lsd of 2cb , volgende dag niet zo’n last van
S
SxofieldLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel iedereen nogmaals voor de reacties. Heb besloten niks te gaan nemen morgen. En het is geen Topsport niveau hoor maar het wordt allemaal wel erg serieus genomen bij de club.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon doen joh, hopelijk nog een dopingcontrole na de wedstrijd. Kun je lachen met je team.

/sarcasm.
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sxofield zei:
Dankjewel iedereen nogmaals voor de reacties. Heb besloten niks te gaan nemen morgen. En het is geen Topsport niveau hoor maar het wordt allemaal wel erg serieus genomen bij de club.
Klik om te vergroten...
Verstandig besluit! Ik weet niet of ik dat had gekund op jouw leeftijd (ervan uitgaand dat je ergens tussen de 16 en 19 bent), overigens weet ik het wel... Ik deed het niet, nam 12 joints mee op een internationaal voetbaltoernooi, presteerde vervolgens voor geen meter, verloor het plezier in het voetbal en mijn algehele prestaties gingen ondertussen keihard achteruit.

Ik had gewild dat ik me had laten informeren, net als jij nu doet, en gehoopt dat ik dan net als jij had besloten het niet te doen. :wink: Mag je trots op zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."