#1
Haha i wish! Dat is iemand anders denk ikBen jij geen huisarts of was dat iemand anders?
Haha i wish! Dat is iemand anders denk ikBen jij geen huisarts of was dat iemand anders?
Och. De dingen moet je toch ook ergens kunnen leren. Geef die drugskennis maar hier en laat de rest maar zitten. Ik heb het gevoel dat artsen soms heel veel meer kennis over middelen hebben, maar dat dit onvoldoende naar voren komt in discussies over dit onderwerp.Haha i wish! Dat is iemand anders denk ik![]()
Wat is blikbier?Bijna elke dag wel een halve liter blik bier.
volgens mij heet dat alcoholisme in de volksmond?
Goed bezigAf en toe eens een wijntje, verder niet. Eerder ook wel eens een biertje. Een heel enkele keer een glaasje teveel, maar liever nie
Bekijk bijlage 44792
De blauwe stipjes hier
Jazeker ik ookBijna elke dag wel een halve liter blik bier.
volgens mij heet dat alcoholisme in de volksmond?
Zopiclon wil ik ook weleens proberenAf en toe eens een wijntje, verder niet. Eerder ook wel eens een biertje. Een heel enkele keer een glaasje teveel, maar liever nie
Bekijk bijlage 44792
De blauwe stipjes hier
Why?Zopiclon wil ik ook weleens proberen
Niet genoeg meer, ben vort een saai mens 🤣Hoeveel alcohol drinken jullie?
10 liter per dag? Dan begon je s'ochtends zeker al?Ongeveer 8 blikjes (33) per dag. Een paar jaar geleden dronk ik soms wel 30 halve liters per dag.
Ik vind alcohol ook relatief makkelijk om (tijdelijk) mee te stoppen. Maar dat schijnt voor iedereen weer anders te zijn.De neiging om dat te doen is nu wel weg. Ik zou gemakkelijk kunnen stoppen
Die problemen gaan met de jaren nog wel komen, je moet je lever de kans geven om zich herstellen. Op je lever moet je zuinig op zijn want het is een heel bijzonder orgaan, je kunt er een stuk van af snijden en dan groeit het gewoon weer aan. De lever is het enige lichaamsdeel die dat kan.nu maar ik doe gewoon door, heb er te veel plezier aan.
Ik ondervind daar ook geen problemen mee, mijn lever is goed
Dan drink jij alleen of niet?en als ik zat ben ben ik kalm en blijf ik gewoon mezelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."