Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalleen gebruiken

alleen gebruiken

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik gebruik dan is het meestal alleen..En kan het prima laten. ( LSD ligt er al 4 jaar en zo ook een keer MDMD 1.5 jaar inde kast laten liggen 🤣)

Zou in mijn jongere jaren onmogelijk zijn geweest 🤫
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi ik had even een vraagje, ik gebruik eigenlijk altijd alleen. Voorheen wel samen gebruikt maar vriendschappen zijn verbroken. Maar gebruiken jullie samen of alleen? En wat doen jullie dan zoal? Als ik gebruik dan ga ik vaak; muziek luisteren, gedichten/liedjes schrijven, piano spelen, uren op mn telefoon zitten, random online vrienden maken en rokenn. Ja dat een beetje
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik vaker alleen dan met mensen, ook gewoon stimulanten in thuis setting. Beetje gamen, kletsen en chatten op discord etc.
Er is een topic voor gedichten mocht je iets van je werk willen delen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#4
User7374692 zei:
Hoi ik had even een vraagje, ik gebruik eigenlijk altijd alleen. Voorheen wel samen gebruikt maar vriendschappen zijn verbroken. Maar gebruiken jullie samen of alleen? En wat doen jullie dan zoal? Als ik gebruik dan ga ik vaak; muziek luisteren, gedichten/liedjes schrijven, piano spelen, uren op mn telefoon zitten, random online vrienden maken en rokenn. Ja dat een beetje
Klik om te vergroten...
Hoi hoi,
Soms gebruik ik alleen om even een momentje te pakken voor mezelf.
Ik ben echt met van alles bezig.
Maar vooral schilderen en huis opruimen.
Ik word altijd super creatief.

Mensen vinden het vaak "gevaarlijk" of "raar" als je alleen gebruikt maar ik vind dat absoluut niet.
Moet ook kunnen toch? ☺️
Zolang het maar geen gewoonte word
Joeee x
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Magicalwoman zei:
Zolang het maar geen gewoonte word
Klik om te vergroten...
Dat is wel een valkuil bij gebruiken in een thuissetting. Moeilijk te doorbreken.
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
Ik gebruik ook meestal alleen. Wel een stuk saaier en gevaarlijker
Klik om te vergroten...
Herkenbaaar
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraatPiraat zei:
Dat is wel een valkuil bij gebruiken in een thuissetting. Moeilijk te doorbreken.
Klik om te vergroten...
Ja, daar moet je wel sterk voor zijn idd :)
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
om de 2 maanden ofso je moet je er echt aan houden
I
InboedelverzekeringLid
01-01-2024, 00:00
#9
WAZA zei:
om de 2 maanden ofso je moet je er echt aan houden
Klik om te vergroten...
Slecht gespeld, goed geadviseerd. Jij kunt de verzekeringen in jongen!
p
partyfairyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op zich is het niet zo aangeraden alleen te gebruiken. Je weet nooit dat er wat misgaat en wie trekt er dan voor jou aan de alarmbel?
Maar ik begrijp ook wel dat het net heel comfy kan zijn, vooral in je gekende setting. Misschien moet je iemand in vertrouwen nemen die je kan opbellen voor en na je gebruik?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belastingaangifte's vooral aan de speed.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik nu alleen nog maar samen met mijn vriend op feesten/festivals.
Maar ik heb ook heel lang in m'n eentje speed gebruikt. En dan deed ik echt van alles. Nuttige dingen van mijn huis opruimen en reorganiseren, klusjes, of dingen op de computer die moesten gebeuren. Maar ook heel vaak nachtenlang alleen maar muziek luisteren, ouwehoeren hier op het forum/chatten met mensen, online gamen en porno kijken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alleen drugs gebruiken is het begin van het einde voor mij, daarom doe ik dat niet meer. Alleen een blowtje af en toe.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik ook meestal alleen. Wel een stuk saaier en gevaarlijker
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#15
partyfairy zei:
Op zich is het niet zo aangeraden alleen te gebruiken. Je weet nooit dat er wat misgaat en wie trekt er dan voor jou aan de alarmbel?
Maar ik begrijp ook wel dat het net heel comfy kan zijn, vooral in je gekende setting. Misschien moet je iemand in vertrouwen nemen die je kan opbellen voor en na je gebruik?
Klik om te vergroten...
Ah dat is wel slim idd! Ja je loopt idd wel meer risico maar ik kan is kijken of ik zn persoon kan fixen voor geval van nood :)
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Ik gebruik nu alleen nog maar samen met mijn vriend op feesten/festivals.
Maar ik heb ook heel lang in m'n eentje speed gebruikt. En dan deed ik echt van alles. Nuttige dingen van mijn huis opruimen en reorganiseren, klusjes, of dingen op de computer die moesten gebeuren. Maar ook heel vaak nachtenlang alleen maar muziek luisteren, ouwehoeren hier op het forum/chatten met mensen, online gamen en porno kijken.
Klik om te vergroten...
Hahah ja precies t zelfde van ouwe hoeren tot hele kamer een voorjaarsschoonmaak geven ect
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk dat ik niet snel weer ga doen alleen.
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sheaira zei:
Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk niet dat ik niet snel weer ga doen.
Klik om te vergroten...
Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beezzz zei:
Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣
Klik om te vergroten...
Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb 2 vrienden over en die gebruiken niet, dus ik gebruik (bijna) altijd alleen, tenzij er een feestje is waar gebruikt wordt maar komt niet veel voor.
De ene keer gebruik ik een stim om wat te doen in huis, of om toch nog wat aan de dag te hebben na een paar slechte nachten achter elkaar.

Blowen doe ik sinds ik alleen woon sowieso altijd alleen. Vind het wel jammer, had ooit een vriend die het ook leuk vond om samen te truffelen of blowen. Mis dat wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."