#1
Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk dat ik niet snel weer ga doen alleen.
Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk niet dat ik niet snel weer ga doen.
Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig.Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣
Klopt! Helemaal waar! Je gaat niet zomaar random naar iemand toe. Al heb ik dat al wel eens overwogen…Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig.
Nieuwe mensen ontmoeten, that’s the key 😁 en soms is het ook prima om in je eentje te gebruiken ✌🏻Ik heb 2 vrienden over en die gebruiken niet, dus ik gebruik (bijna) altijd alleen, tenzij er een feestje is waar gebruikt wordt maar komt niet veel voor.
De ene keer gebruik ik een stim om wat te doen in huis, of om toch nog wat aan de dag te hebben na een paar slechte nachten achter elkaar.
Blowen doe ik sinds ik alleen woon sowieso altijd alleen. Vind het wel jammer, had ooit een vriend die het ook leuk vond om samen te truffelen of blowen. Mis dat wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."