Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalleen gebruiken

alleen gebruiken

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk dat ik niet snel weer ga doen alleen.
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sheaira zei:
Ik doe héél soms wel eens alleen pep maar ik vind het de laatste tijd steeds saaier als ik alleen ben de hele tijd dus denk niet dat ik niet snel weer ga doen.
Klik om te vergroten...
Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beezzz zei:
Vooral als je dan zo’n praatkick krijgt en niemand terug appt 🤣
Klik om te vergroten...
Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 2 vrienden over en die gebruiken niet, dus ik gebruik (bijna) altijd alleen, tenzij er een feestje is waar gebruikt wordt maar komt niet veel voor.
De ene keer gebruik ik een stim om wat te doen in huis, of om toch nog wat aan de dag te hebben na een paar slechte nachten achter elkaar.

Blowen doe ik sinds ik alleen woon sowieso altijd alleen. Vind het wel jammer, had ooit een vriend die het ook leuk vond om samen te truffelen of blowen. Mis dat wel.
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sheaira zei:
Ja en op mijn vriend na (die niet naast de deur woont) ken ik ook weinig gebruikers verder dus even random naar iemand toegaan is ook lastig.
Klik om te vergroten...
Klopt! Helemaal waar! Je gaat niet zomaar random naar iemand toe. Al heb ik dat al wel eens overwogen…
Ga wel eens de hond uitlaten dan, kom ik altijd wel iemand tegen om tegen te kletsen. Maar jah dat is ook altijd maar een klein praatje haha
B
BeezzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cardboard zei:
Ik heb 2 vrienden over en die gebruiken niet, dus ik gebruik (bijna) altijd alleen, tenzij er een feestje is waar gebruikt wordt maar komt niet veel voor.
De ene keer gebruik ik een stim om wat te doen in huis, of om toch nog wat aan de dag te hebben na een paar slechte nachten achter elkaar.

Blowen doe ik sinds ik alleen woon sowieso altijd alleen. Vind het wel jammer, had ooit een vriend die het ook leuk vond om samen te truffelen of blowen. Mis dat wel.
Klik om te vergroten...
Nieuwe mensen ontmoeten, that’s the key 😁 en soms is het ook prima om in je eentje te gebruiken ✌🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."