Ik had altijd een goede voorraad in huis. Laten we zeggen 40+ middelen in verschillende hoeveelheden. Dat is ongeveer één jaar goed gegaan. Daarna een halfjaar wat minder, maar nog hanteerbaar. En toen een half jaar ècht onhanteerbaar, maar ik kon nog geen afstand doen van de voorraad.
Daarna heb ik de hele voorraad weg moeten doen. En bij elke terugval ging elke voorraad direct op, of ik spoelde het door de plee.
Als je niet verslavingsgevoelig bent, gaat het goed. Als je wel verslavingsgevoelig bent, gaat het ook goed. Tot het fout gaat.
Al kan ik me in de redenatie van
@PsyTekz ook wel vinden. MDMA en psychedelica konden bij mij ook wel blijven liggen. Ik heb wel een periode elke twee weken 2cb gebruikt. Maar dat kon ik na een tijdje ook weer minderen.
Al durf ik het nu alsnog niet aan om psychedelica te gebruiken. Ik heb die ook zwaar misbruikt door alles door elkaar te gebruiken. Als ik LSD neem, is dat voor mij een springplank naar 2cb, xtc, 3mmc, keta en 3-meo-pce. Het liefst alles tegelijk.
Het risico op terugval in de bingewaardige middelen, is me toch te groot.