Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuis een standaard drugs voorraad, ja of nee?

Thuis een standaard drugs voorraad, ja of nee?

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wietjes van eigen kweek, veel meer dan ik in een jaar gebruik. En dat zegt vooral iets over hoe weinig ik gebruik, en ik kan het ook goed in de hand houden (ik heb vorige week de vaporizer gevuld omdat ik zin had in een hijsje, en ben toen gewoon naar bed gegaan. De vaporizer ligt er nog onaangeroerd).

Verder wat LSD in de vriezer. Truffels niet, omdat die gewoon niet zo lang houdbaar zijn dat ik ze op voorraad heb 🤷🏼‍♀️
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
CeeCee zei:
Gisteren al het beschikbare genuttigd en vervolgens mijn snuifkit in de Waal gemieterd.
Een vriend en een vriendin deelgenoot gemaakt van die actie en nu komt er niets meer in huis. Mijn sokken la bestaat niet meer uit laagjes met daaronder verstopte seal bags.
Had ik dit niet gedaan was ik gegarandeerd nooit gestopt. Ik weet niet wat je intentie of doel is. Mocht het een pauze of stoppen zijn of een verslaving voorkomen. Kan je wellicht hetzelfde overwegen ☺️
Klik om te vergroten...
Mijn doel is niet perse een pauze of stoppen maar vooral minderen.
Ik drink zelf niet en leef verder vrij gezond alleen ik merk dat het tegenwoordig elk weekend raak is en ik vind dat dat wel wat minder mag
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelheid1234 zei:
Mijn doel is niet perse een pauze of stoppen maar vooral minderen.
Ik drink zelf niet en leef verder vrij gezond alleen ik merk dat het tegenwoordig elk weekend raak is en ik vind dat dat wel wat minder mag
Klik om te vergroten...
Bij mij begon het ook zo (pep)

Ik gebruikte tot december vorig jaar 2 a 3 keer per jaar harddrugs. Toen ik het in huis had veranderde dit in dagelijks gebruik.

Ik ben geen allesweter en veroordeel je echt op geen enkele manier begrijp dat goed. Maar voor mij persoonlijk was het voorhanden hebben van funest.

En ik ben alles behalve verslaving gevoelig, leef en eet/drink gezond (gek op een borrel hoor) en heb een fantastisch stabiel leven met een lieve vent, fantastische ouders een heerlijk huis en een prima fulltime carrière.
En toch moet ik mezelf herpakken.

Nogmaals to each his/her own. But since you asked… 😊 Take care!
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd wel iets in huis: nu resteert een derde van een nog legaal gekochte 10 gram zakje 3-MMC.
Verder 2 gr. 4-FMA, 3 gr. 2F-DCK, deci-litertje GBL, wat XTC. Ik wil altijd ruim voorraad hebben, of het nou gaat om eten, sokken, of "substanties".

Kastruimte daarentegen is uiterst schaars.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meer dan 40 stofjes in huis maar al een enkele weken amper gebruikt eigenlijk. Afgelopen 3 weken 1x opce en 1x 2cb.
Dagelijkse gebruik benzo terug geschroefd naar 1x 5mg norflurazepam. Daarvoor best wat ODSMT en speed op dagelijkse basis gehad. 20mg ODSMT met 15 a 20mg speed maar dat is er alweer uit gelukkig.

Wat een beetje rust in huis teweeg kan brengen :)..... neemt niet weg dat ik nu me wel wat leeg voel vandaag.... Maar nee dan gaat juist me verzamelingetje niet aangetast worden 💪
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb altijd wel wat in huis , fentanyl , isotonazine , methocarbemol , clonazepam , psychedelica , benzo´s en disso´s.
Altijd handig :hearteyes:
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd alles wel op voorraad en nooit problemen mee gehad. Toen 3mmc in de ban ging genoeg ingeslagen dat ik niet zonder kom te zitten mocht het uitsterven net als 4fa. Maar ik ben dan ook totaal niet verslavingsgevoelig
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nood koffie filters type 2 en droge aceton bij het Kruidvat 125 ml = 1 37,-

Mdma kristallen
N2o
2f-deschloroKetamine
O-pce
Pure gedroogde en gewassen speed
Dmt or 5-meo dmt/dat.
Benzodiazepinen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stimulanten heb ik (bijna) nooit op voorraad in huis want dat gaat mis. Ik vind het fijn om dat patroon herkend te hebben want dan kan ik er iets mee waardoor ik sneller de juiste keuze maak. Maar alcohol, MDMA, 6-APB, 1P-LSD en phenibut heb ik vaak wel standaard in huis. En dat gaat prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."