Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuis een standaard drugs voorraad, ja of nee?

Thuis een standaard drugs voorraad, ja of nee?

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij eigenlijk wel iets af.

Hebben jullie altijd standaard een voorraad drugs in huis of halen jullie het gewoon als je wilt gebruiken?
Ik heb vaak genoeg geprobeerd een voorraadje pep thuis te bewaren maar dan kon ik er toch nooit van afblijven en maakte ik het bijna direct op.
Hebben jullie wel genoeg zelfdiscipline daarvoor?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier hetzelfde probleem als jij. Andere drugs zoals disso's, keta of mdma kunnen we prima een tijd in huis hebben. Coke bestellen we wel echt per keer.

Met pep is het een stuk moeilijker om eraf te blijven als het in huis is.
Vorig jaar hadden we wel een voorraad van 60 gram gehaald om om een paar feesten te gebruiken. Maar dan is het tussendoor ook verleidelijk om in het weekend ff een keer wat te pakken.
Dus nou gaan we toch maar geen grote voorraden meer halen.

En eigenlijk moeten we wat we na een feest overhouden gewoon weggooien. Want nu begin deze maand een feest gehad en nog 2 gram over. Zou ik bewaren tot ik volgend weekend weer naar een feest ga. Maar nu heb ik vanochtend toch ff 1 lijntje genomen omdat ik kut geslapen had en me kut voelde. Ik laat het wel hierbij omdat mn vriend straks komt en we morgen naar de dierentuin gaan met familie. Dus kan nu niet flink doorhalen ofzo.
Maar dit ene lijntje was al niet de bedoeling. En als ik niks in huis had gehad was het ook niet gebeurd.

Voor speed specifiek heb ik ooit dit topic al eens geopend:

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

Gewoon nieuwsgierig. Omdat het met speed toch anders is dan bijvoorbeeld coke waar de meeste mensen gewoon elke keer apart de dealer voor contacten. Hoe is jouw koopgedrag rondom speed? Koop je elke keer een pakje die je dan opmaakt en de volgende keer dat je wilt gebruiken weer een nieuw pakje...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Hier hetzelfde probleem als jij. Andere drugs zoals disso's, keta of mdma kunnen we prima een tijd in huis hebben.
Met pep is het een stuk moeilijker om eraf te blijven. Vorig jaar hadden we wel een voorraad van 60 gram gehaald om om een paar feesten te gebruiken. Maar dan is het tussendoor ook verleidelijk om in het weekend ff een keer wat te pakken.
Dus nou gaan we toch maar geen grote voorraden meer halen.

En eigenlijk moeten we wat we na een feest overhouden gewoon weggooien. Want nu begin deze maand een feest gehad en nog 2 gram over. Zou ik bewaren tot ik volgend weekend weer naar een feest ga. Maar nu heb ik vanochtend toch ff 1 lijntje genomen omdat ik kut geslapen had en me kut voelde. Ik laat het wel hierbij omdat mn vriend straks komt en we morgen naar de dierentuin gaan met familie. Dus kan nu niet flink doorhalen ofzo.
Maar dit ene lijntje was al niet de bedoeling. En als ik niks in huis had gehad was het ook niet gebeurd.
Klik om te vergroten...
Ja dat is dus ook de reden dat ik niks in huis heb, Maarja mijn dealer is er ook altijd binnen 30 min dus als ik het wil doen doe ik het ook altijd wel. Ik heb echter wel het probleem dat het zakje altijd op moet als ik snuif.
Het lukt mij na de eerste nak gewoon niet om dan te stoppen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snelheid1234 zei:
Ja dat is dus ook de reden dat ik niks in huis heb, Maarja mijn dealer is er ook altijd binnen 30 min dus als ik het wil doen doe ik het ook altijd wel. Ik heb echter wel het probleem dat het zakje altijd op moet als ik snuif.
Het lukt mij na de eerste nak gewoon niet om dan te stoppen.
Klik om te vergroten...

Ja het is wel gevaarlijk als het zo makkelijk te krijgen is. En dat laatste is kut. Ik kan zoals nu wel gewoon na 1 lijntje stoppen.
Maar meestal als we echt een heel weekend doorhalen met een feest ofzo dan maken we het wel gewoon op. Alleen vorige keer moesten we wel op tijd stoppen vanwege werk en hadden we nog 2 gram over ofzo dus. En daar ben ik wel 3 weken van afgebleven terwijl ik echt wel vaak trek heb gehad afgelopen tijd. Dus daar kan ik iig wel trots op zijn.
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik zou er niet af kunnen blijven als het in m’n huis is
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelfde als hierboven! Als ik niks in huis heb, heb ik er ook geen behoefte aan. Maar als ik nog wat heb liggen, dan ga ik ineens heel snel goedpraten waarom het "vandaag wel een keertje extra kan....". Dus ik bestel echt alleen nog maar voor een gepland moment en de hoeveelheid die ik nodig ga hebben :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja maar niet voor mij :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMA, LSD, 2CB, benzodiazepines al jaren op de plank. Geen probleem mee. Bingegevoelige middelen zoals 3mmc, speed, coke,... doei! Die gaan binnen de week op. 1klein snuifje goed praten en daar blijft het nooit bij al kan ik tien keer zeggen 1tje maar en dan stoppen. Verandert gewoon niets aan het feit dat het op gaat zo snel mogelijk 😄.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
MDMA, LSD, 2CB, benzodiazepines al jaren op de plank. Geen probleem mee. Bingegevoelige middelen zoals 3mmc, speed, coke,... doei! Die gaan binnen de week op. 1klein snuifje goed praten en daar blijft het nooit bij al kan ik tien keer zeggen 1tje maar en dan stoppen. Verandert gewoon niets aan het feit dat het op gaat zo snel mogelijk 😄.
Klik om te vergroten...
Lol, ik kan stims jaren laten liggen maar benzos gaan GELIJK op. Zo zie je maar weer, D.O.C. is heel persoonlijk.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel altijd gehad. Maar gaat dan echt veel te snel op. Dus hier geen voorraad meer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snelheid1234 zei:
Ik vroeg mij eigenlijk wel iets af.

Hebben jullie altijd standaard een voorraad drugs in huis of halen jullie het gewoon als je wilt gebruiken?
Klik om te vergroten...

Nice try FBI
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snelheid1234 zei:
Ik heb vaak genoeg geprobeerd een voorraadje pep thuis te bewaren maar dan kon ik er toch nooit van afblijven en maakte ik het bijna direct op.
Hebben jullie wel genoeg zelfdiscipline daarvoor?
Klik om te vergroten...

Stimulerende middelen hebben wel sterk de neiging om op te gaan ja. Net als benzo's.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik bewaar alles gewoon in huis. Alle soorten drugs. Nooit problemen mee gehad.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gisteren al het beschikbare genuttigd en vervolgens mijn snuifkit in de Waal gemieterd.
Een vriend en een vriendin deelgenoot gemaakt van die actie en nu komt er niets meer in huis. Mijn sokken la bestaat niet meer uit laagjes met daaronder verstopte seal bags.
Had ik dit niet gedaan was ik gegarandeerd nooit gestopt. Ik weet niet wat je intentie of doel is. Mocht het een pauze of stoppen zijn of een verslaving voorkomen. Kan je wellicht hetzelfde overwegen ☺️
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had altijd een goede voorraad in huis. Laten we zeggen 40+ middelen in verschillende hoeveelheden. Dat is ongeveer één jaar goed gegaan. Daarna een halfjaar wat minder, maar nog hanteerbaar. En toen een half jaar ècht onhanteerbaar, maar ik kon nog geen afstand doen van de voorraad.

Daarna heb ik de hele voorraad weg moeten doen. En bij elke terugval ging elke voorraad direct op, of ik spoelde het door de plee.

Als je niet verslavingsgevoelig bent, gaat het goed. Als je wel verslavingsgevoelig bent, gaat het ook goed. Tot het fout gaat.

Al kan ik me in de redenatie van @PsyTekz ook wel vinden. MDMA en psychedelica konden bij mij ook wel blijven liggen. Ik heb wel een periode elke twee weken 2cb gebruikt. Maar dat kon ik na een tijdje ook weer minderen.

Al durf ik het nu alsnog niet aan om psychedelica te gebruiken. Ik heb die ook zwaar misbruikt door alles door elkaar te gebruiken. Als ik LSD neem, is dat voor mij een springplank naar 2cb, xtc, 3mmc, keta en 3-meo-pce. Het liefst alles tegelijk.

Het risico op terugval in de bingewaardige middelen, is me toch te groot.
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik bestel per keer maximaal voor 2x voor 2 personen. Daarom heb ik nooit veel in huis, al kan ik er prima vanaf blijven - het is meer voorsorteren op mogelijke tijden waarin ik mezelf minder goed in de hand ga houden.

Oftewel, een stuk of 10 soorten in kleine hoeveelheden.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
fbi-open-up-fbi.gif
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Bekijk bijlage 49528
Klik om te vergroten...
Dan spiken we ze gewoon met onze eigen drugsvoorraad. Piewpiew
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stimulanten heb ik (bijna) nooit op voorraad in huis want dat gaat mis. Ik vind het fijn om dat patroon herkend te hebben want dan kan ik er iets mee waardoor ik sneller de juiste keuze maak. Maar alcohol, MDMA, 6-APB, 1P-LSD en phenibut heb ik vaak wel standaard in huis. En dat gaat prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."