Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDarmen slaan op vanaf ik denk aan drugs

Darmen slaan op vanaf ik denk aan drugs

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SaintVitusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probiotica doen wonderen bij mij. De avonden van tevoren en nergens last van na een avond feesten
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
SaintVitus zei:
Probiotica doen wonderen bij mij. De avonden van tevoren en nergens last van na een avond feesten
Klik om te vergroten...
Goed om te weten!😍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel herkenbaar. Hehe
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herkenbaar en ook bij vrienden van me haha. Een stimulerende drugs stimuleert je spieren natuurlijk en daar doen de spieren rondom je darmen ook aan mee. Die gaan een soort van knijpen/ aanspannen en dat zorgt ervoor dat de boel eruit gewerkt gaat worden.

Resultaat is een bezoekje aan het toilet💩
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kalebas zei:
Tja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen.
Klik om te vergroten...
Voila, zo is het! Afleiding zoeken. Ik ben zo blij dat ik niet alleen ben met deze klachten. Ik dacht steeds dat drugs niks voor mij is hierdoor. Dat mn lichaam er tegen vecht, dat ik het zal doen. Dit weekend had er enorm last van.. heb dan ook ademhalingsoefeningen gedaan en een alprazolam genomen (0.25mg) om wat te kalmeren. Dit neem ik sporadisch eens wanneer nodig. Bedankt voor je antwoord!
A
Afca1200Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kalebas zei:
Tja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen.
Klik om te vergroten...
Merk je verder nog wel is klachten wat betreft de crohn? Heb het zelf ook namelijk
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou. Ik had dit nooit.
Heb mijn stim ontdekt die ze wel triggert!

2-FMA, weg obstipatie 👌🏽 Gelukkig geen spetters maar wel veel! En snel!😣
A
Afca1200Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CeeCee zei:
Nou. Ik had dit nooit.
Heb mijn stim ontdekt die ze wel triggert!

2-FMA, weg obstipatie 👌🏽 Gelukkig geen spetters maar wel veel! En snel!😣
Klik om te vergroten...
Mm wat vervelend. Mag ik vragen welke medicatie je gebruikt?
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afca1200 zei:
Merk je verder nog wel is klachten wat betreft de crohn? Heb het zelf ook namelijk
Klik om te vergroten...
Ja. Ik merk dat als ik bepaalde dingen eet dat ik de dag(en) daarna bloed en slijm in mijn ontlasting heb.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#11
4 dagen voor een festival, gewoon gezond eten. Groenten, liefst peulvruchten, zilvervliesrijst en voor de proteïne kip erbij, en nee niet die vette van KFC, maar gewoon Filet je in de grillpan. Veel water s6 gegarandeerd 😉
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dieren doen dat ook, als ze gevaar merken, schijten ze zich leeg, zodat ze harder kunnen wegrennen.

Dude, relax.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buiten het poepen, na gebruik is die zo klein, pis me ballen gewoon onder haha
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#14
DennisD zei:
Buiten het poepen, na gebruik is die zo klein, pis me ballen gewoon onder haha
Klik om te vergroten...
Alsof je een hardnekkige mee-eter probeert uit te knijpen🤣
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#15
DennisD zei:
Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dat is zodat een junk zich niet zo makkelijk voort kan planten..

Dat ik hier nooit eerder aan gedacht heb😄 Komt net in me op.

Behoedt de wereld voor meer van die struisvogels😄👌🏻
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou weet je. Helemaal geen rare gedachte haha
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#17
DennisD zei:
Nou weet je. Helemaal geen rare gedachte haha
Klik om te vergroten...
Dacht ik ook!!
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt he, nog een van mij is niet goed voor deze aardbol haha
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pubermeid van 16 pffff
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
DennisD zei:
Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?
Klik om te vergroten...
Vasoconstrictie door dopaminerge en serotonerge drugs (alles wat min of meer stimuleert dus xtc, speed etc.). Je bloedvaten trekken samen en je gereedschap staat of valt (pun intended) met het vermogen bloed er in te pompen o.b.v. verwijde vaten. Dat verwijden wordt dus tegengewerkt. Daarnaast zorgt serotonine ook voor onderdrukking van orgasme (is zelfs medicijn op gebaseerd dat helpt bij premature ejaculatie: dapoxetine). Jammer hè, alles komt met een prijs: wel de geilheid en drive, minder de bijbehorende fiere staander. Combineren met viagra (vaatverwijdend) helpt, maar is waarschijnlijk extra belastend voor hart- en bloedvaten dus wordt niet aangeraden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."