#1
Probiotica doen wonderen bij mij. De avonden van tevoren en nergens last van na een avond feesten
Goed om te weten!😍Probiotica doen wonderen bij mij. De avonden van tevoren en nergens last van na een avond feesten
Voila, zo is het! Afleiding zoeken. Ik ben zo blij dat ik niet alleen ben met deze klachten. Ik dacht steeds dat drugs niks voor mij is hierdoor. Dat mn lichaam er tegen vecht, dat ik het zal doen. Dit weekend had er enorm last van.. heb dan ook ademhalingsoefeningen gedaan en een alprazolam genomen (0.25mg) om wat te kalmeren. Dit neem ik sporadisch eens wanneer nodig. Bedankt voor je antwoord!Tja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen.
Merk je verder nog wel is klachten wat betreft de crohn? Heb het zelf ook namelijkTja dit is best vervelend. Ik heb zelf Ziekte van Crohn, dus ik ben niet anders gewend. Maar ik heb het eigenlijk alleen vooraf. Als ik wiet ruik (dus alleen de geur al), als ik weet dat ik XTC ga gebruiken of als de spiegel klaarligt. Mijn oplossing is zodra dat gevoel komt, brain to zero en even heeel diep inademen. Dan even een glas water drinken en je eventjes NIET bezighouden met de drugs. Ga even een spelletje doen of eventjes bellen met iemand en het NIET over drugs hebben. Dit helpt 8/10 keer bij mij. En zo niet, het is maar kak. Je bent nerveus omdat je weet dat je iets gaat doen wat niet al te best voor je lichaam is maar toch stiekem wel lekker. Daar kun je de dunne van krijgen.
Mm wat vervelend. Mag ik vragen welke medicatie je gebruikt?Nou. Ik had dit nooit.
Heb mijn stim ontdekt die ze wel triggert!
2-FMA, weg obstipatie 👌🏽 Gelukkig geen spetters maar wel veel! En snel!😣
Ja. Ik merk dat als ik bepaalde dingen eet dat ik de dag(en) daarna bloed en slijm in mijn ontlasting heb.Merk je verder nog wel is klachten wat betreft de crohn? Heb het zelf ook namelijk
Alsof je een hardnekkige mee-eter probeert uit te knijpen🤣Buiten het poepen, na gebruik is die zo klein, pis me ballen gewoon onder haha
Ik denk dat dat is zodat een junk zich niet zo makkelijk voort kan planten..Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?
Dacht ik ook!!Nou weet je. Helemaal geen rare gedachte haha
Vasoconstrictie door dopaminerge en serotonerge drugs (alles wat min of meer stimuleert dus xtc, speed etc.). Je bloedvaten trekken samen en je gereedschap staat of valt (pun intended) met het vermogen bloed er in te pompen o.b.v. verwijde vaten. Dat verwijden wordt dus tegengewerkt. Daarnaast zorgt serotonine ook voor onderdrukking van orgasme (is zelfs medicijn op gebaseerd dat helpt bij premature ejaculatie: dapoxetine). Jammer hè, alles komt met een prijs: wel de geilheid en drive, minder de bijbehorende fiere staander. Combineren met viagra (vaatverwijdend) helpt, maar is waarschijnlijk extra belastend voor hart- en bloedvaten dus wordt niet aangeraden.Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."