Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDarmen slaan op vanaf ik denk aan drugs

Darmen slaan op vanaf ik denk aan drugs

45 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Herkenbaar en ook bij vrienden van me haha. Een stimulerende drugs stimuleert je spieren natuurlijk en daar doen de spieren rondom je darmen ook aan mee. Die gaan een soort van knijpen/ aanspannen en dat zorgt ervoor dat de boel eruit gewerkt gaat worden.

Resultaat is een bezoekje aan het toilet💩
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
2-FMA, is een RC?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
elke keer als ik nog maar denk aan drugs of ik luister techno waar ik vaak drugs op nam bij het uitgaan moet ik instant/meteen naar toilet en heb ik dunne stoelgang en voelt mijn lichaam zich gestresst 😂 maar echt enorm! Wie heeft dit nog? Ook als ik in de avond naar een feest moet waar ik weet dat ik dit zal nemen zit ik heel de dag op de pot.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiyou zei:
elke keer als ik nog maar denk aan drugs of ik luister techno waar ik vaak drugs op nam bij het uitgaan moet ik instant/meteen naar toilet en heb ik dunne stoelgang en voelt mijn lichaam zich gestresst 😂 maar echt enorm! Wie heeft dit nog? Ook als ik in de avond naar een feest moet waar ik weet dat ik dit zal nemen zit ik heel de dag op de pot.
Klik om te vergroten...

Intens vervelend zeg!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
CeeCee zei:
Intens vervelend zeg!
Klik om te vergroten...
Ja klopt😉
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Ja klopt😉
Klik om te vergroten...
Moet zeggen nu momenteel met pep zit ik vooral heel lang zonder dat het ‘opschiet’ weer het andere uiterste net zo bloedje irritant!
A
AudioAddictLid
01-01-2024, 00:00
#7
yes! alvorens het snuiven van cocaïne, standaard poepen..
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrienden van me hebben dit ook vaak net voordat we drugs gaan doen, ik soms ook. De associatie met enkel de muziek heb ik nog niet eerder gehoord, dat lijkt me vrij onhandig.

Komt gewoon door de spanning denk ik.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Foxy Methoxy zei:
Vrienden van me hebben dit ook vaak net voordat we drugs gaan doen, ik soms ook. De associatie met enkel de muziek heb ik nog niet eerder gehoord, dat lijkt me vrij onhandig.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij ook een intense ramp! Prikkels komen natuurlijk vanuit de hersenen naar de rest van het lichaam.. Stress is a total bitch! Voor vrouwen sowieso drama alles finaal hormonaal over de zeik 🙁
Foxy Methoxy zei:
Komt gewoon door de spanning denk ik.
Klik om te vergroten...
P
PergamonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit heb ik ook, vaak voorafgaand aan een festival. Zeker als ik het toch een beetje (leuk) spannend vindt. Ik hoef er maar aan te denken of mijn buik raakt van streek. Door mezelf af te leiden en een ademhalingsoefening te doen kalmeer ik weer en hoef ik vaak niet naar de wc. Maar het is wel mega onhandig ja 🫣
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat noemen wij een stresspoepje, eigenlijk standaard voor elk festival of als ik een thuisfeest had.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had ik altijd met coke. Als ik wist dat ik ging bestellen tot net voor levering 1 of 2 stress kakjes doen 😅.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha die zenuwkakjes zijn me bekend. Altijd 1 of 2 voordat ik thuis vertrek, en op het feest/festival vaak 15-30min nadat ik drugs heb ingenomen. Dan zit ik op die benauwde Dixie, en als ik dan klaar ben en de frisse lucht in mijn gezicht voel klapt ie er genadeloos op 🤣 ik vind het innemen van drugs allang niet meer spannend wat dat betreft maar toch kan ik er elke keer de klok op gelijk zetten. Is iets onderbewust denk ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen drugs meer gebruiken hé @Hiyou 😝🤣
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wollukker zei:
Haha die zenuwkakjes zijn me bekend. Altijd 1 of 2 voordat ik thuis vertrek, en op het feest/festival vaak 15-30min nadat ik drugs heb ingenomen. Dan zit ik op die benauwde Dixie, en als ik dan klaar ben en de frisse lucht in mijn gezicht voel klapt ie er genadeloos op 🤣 ik vind het innemen van drugs allang niet meer spannend wat dat betreft maar toch kan ik er elke keer de klok op gelijk zetten. Is iets onderbewust denk ik.
Klik om te vergroten...
haha precies dit.
Lekker kakken voor je ergens naar toe gaat :nevergonnagiveyouup:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Geen drugs meer gebruiken hé @Hiyou 😝🤣
Klik om te vergroten...
Ik gebruik vanwege dit kwaaltje eigenlijk bijna niet meer. Nu ga ik in februari naar Charlotte de witte en wil ik wel nog eens X proberen. Alleen moet ik er nog maar aan denken en moet ik naar toilet. Super kut maar eigenlijk wel handig als je paar dagen niet moet kakken. Dan zet ik gewoon een techno schijf op en hoppa darmen geleegd🤣🤣
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wollukker zei:
Is iets onderbewust denk ik.
Klik om te vergroten...
Dit denk ik dus ook!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Had ik altijd met coke. Als ik wist dat ik ging bestellen tot net voor levering 1 of 2 stress kakjes doen 😅.
Klik om te vergroten...
1 of 2 oke. Bij mij is dat vaak het dubbele :tongueout:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hiyou zei:
elke keer als ik nog maar denk aan drugs of ik luister techno waar ik vaak drugs op nam bij het uitgaan moet ik instant/meteen naar toilet en heb ik dunne stoelgang en voelt mijn lichaam zich gestresst 😂 maar echt enorm! Wie heeft dit nog? Ook als ik in de avond naar een feest moet waar ik weet dat ik dit zal nemen zit ik heel de dag op de pot.
Klik om te vergroten...
Je hoort dit zo vaak.
Zelf geen last van, m’n vrouw wel maar niet zo erg als wat jij schrijft.

Is het een optie om je voeding aan te passen?
Geen idee wat je normaal gesproken eet natuurlijk.
Maar misschien wat lichter verteerbare dingen, eiwitten?
En als je eenmaal hebt genomen kun je wel fruit eten, want dan heb je er geen last meer van.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."