Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MarcieMarc zei: Ik zou eens 6-APB proberen. Benadering van MDMA maar meer te controleren en minder dwingend en stabieler, zo is mijn ervaring. Wel langere werkingsduur dus rekening houden met plafond dienst. Klik om te vergroten... Kun je iets vertellen over jou ervaring? Energielevel, euforie etc?"
"MarcieMarc zei: Voor mij benaderde het echt wel de MDMA ervaring. Verschillen waren de tragere Come up, langzamere come down (dat maakte dat ik een heerlijke afterglow ervaarde en niet crashte), ook wel iets in vlagen maar minder heftig dan met MDMD en een langere werkingsduur. En dus meer te controleren en dus minder de neiging om iedereen te vertellen hoe leuk ik ze vind en minder neiging iedereen te knuffelen. Wel heerlijk dansen en genieten van de mensen om me heen en de muziek. Klik om te vergroten... Bedankt voor je ervaring. Dit wil ik wel eens proberen. Is het verstandig om eerst thuis een keer te proberen?"
"HappyMind zei: Stukje tape over je mond plakken? Klik om te vergroten... Deze jongen zou de discipline niet hebben om hem er ook op te houden. Eerste persoon die hallo zegt, ik trek hem eraf! Natozlato zei: Dat heb ik ook altijd. Iedereen platgeknuffeld en de oren van de kop gekletst. De volgende dag weet ik het nog allemaal wel en betreur soms hoe openhartig ik weer was. Mss wat minder nemen? Klik om te vergroten... Ik gebruik al geen XTC / MDMA meer. Ik doseer gemiddeld met 4-MMC / 3-MMC. Ik ben er gewoon heel gevoelig voor ofzo."
"Hoi allemaal. Mijn vriendin heeft momenteel medicatie (tranexaminezuur) maar we hebben aankomend weekend een feestje. Kan dit kwaad om te combineren met 4MMC(oraal)?"
"Alcohol 1 Wiet 2 Alcohol heeft de ergste kater die ik me kan bedenken. Wiet is gewoon niet leuk meer voor mij... Been there, done that."
"Waar: Een grote loods op een boerderij Muziek: Hardcore, Uptempo, Terror Met wie: Mijn vrienden, mijn vriendin en JULLIE! Drugs: MDMA, XTC, 3-MMC, Ketamine, Speed Dit is misschien een zware fantasie, maar ik heb er wel eens over nagedacht om zo een soort feestje te organiseren. Een paar kraampjes voor drankjes en fruit, goeie lasers en verlichting, voor de zekerheid een EHBO post, gratis water en beuken maar!"
"Ik had laatst deze vraag gekregen van een goeie maat van mij. Hij pakte elk feestje en dacht de dip te omzeilen middels een drugs switch. Ene feestje XTC, andere feestje speed, andere feestje 3-MMC. Ik zal je adviseren wat ik hem ook heb geadviseerd. Drugs is leuk, maar houd het ook leuk. Als je het te vaak doet, krijg je alleen nog maar de negatieve bijwerkingen. 3-MMC vind ik persoonlijk niet heel bijzonder. Het maakt je een beetje scherp en praatgraag. Maar ik vind de cravings van 3-MMC te groot voor te weinig effect. Maar goed, dat is mijn mening."
"Als: - Mijn kaken klapperen alsof het min 30 is - Mijn ogen om de 10 seconden mijn brein eventjes willen bekijken - Ik een gesprek aan wil gaan met een vreemde op een feestje maar alles wat uit mijn smoel komt klinkt alsof een doedelzak in de fik staat - Ik niet meer kan roken (Dit alles aan de XTC overigens)"
"Waar ruikt het naar?"
"Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hetzelfde hebben als ik. Ik heb afdoende ervaring met partydrugs. Het is alleen zo dat als ik XTC, MDMA, 3-MMC of 4-MMC neem op een feestje, ik alleen maar ga knuffelen en praten. Ik mis het halve feest. Ik vind dat gewoon jammer. Is er een alternatief hiervoor? Iets waar je minder praatgraag van wordt? Nuchter gaan naar een feestje is overdags prima, maar nachtfeestjes nekken mij. Daarom heb ik dan wel echt iets nodig om me wakker te houden, maar het liefste niet iets waar ik zo van ga lullen en knuffelen. Iemand tips?"