Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wollukker zei: Mag ik vragen welke lollies dat zijn? Ik vind die met zo'n papieren stokje die na 2 minuten uit elkaar valt zo smerig! Klik om te vergroten... Bij de jamin hebben ze ook hele chille lollies met plastic stokje eraan. Ze verkopen deze bij de Pathé ook. echt iedereen die ik tijdens een feestje tegenkom en een lollie geeft zegt dat dit de lekkerste lollies zijn die ze ooit hebben geproefd 😜"
"Haha heerlijk jullie verhalen! Komende zaterdag mogen we weer hoor. Mystic garden staat op de planning. Echt mega mega veel zin in. Alleen, zijn er 2 vrienden afgehaakt en ga ik, na lang wikken en wegen, alleen heen!! Ik kan wel ergens aanhaken maar hen ken ik niet zo goed. Dus een beetje spannend. Maargoed, ik ga gewoon lekker dansen, kletsen en lollies uitdelen. Vorige keer had ik een lichtgevende toverstaf (zo’n roze voor kinderen) mee en heb ik daar zoveel vrienden mee gemaakt. Was echt fantastisch! Helaas is die thuis gesneuveld en een nieuwe is niet op tijd binnen. Maar dat mag de pret niet drukken Space bril gaat zeker mee. Hopelijk zijn er genoeg leuke mensen die mij verwelkomen (en laten de vervelende mensen mij, zeker na afloop als ik terugga, met rust)!"
"Hi, Eindelijk is het weer zo ver, volgende maand ga ik, na er een jaar tussenuit te zijn geweest, weer naar een festival toe en gaan we denk ik aan de xtc. Ik ben tot nu toe alleen nog maar naar festivals in de zomer - en dus buiten- geweest. Ik geniet altijd enorm van verkleden, glitters en spelen en verzamel meestal de nodige mensen om mij heen door de 'props' die ik bij mij heb. Van bellenblaas tot lollies en glow in de dark race autootjes die een wedstrijdje kunnen doen. Ik geniet daar zo intens van. Alleen is het festival waar we nu naartoe gaan grotendeels binnen en buiten is het stervenskoud. Naast dat ik natuurlijk vooral ga genieten van de muziek en mijn vrienden wil ik toch graag wat leuke props meenemen om een beetje te spelen, verbinden met anderen en de dag (voor mij) dat beetje extra te geven. Dus vertel eens, wat zijn jullie favoriete festival props of wat voor leuks ben jij eens tegen gekomen? Tips voor gave outfits mag ook. Dat is ook even zoeken in de winter. Mijn doorschijnende glitter bodysuit gaat hem niet worden ben ik bang 😂"
"Foxy Methoxy zei: Space / diffractiebrillen! Ook supertof om willekeurige andere mensen (onder invloed) van mee te laten genieten. Een licht show die al lekker binnen kan komen op XTC kan met zo’n bril nog beter binnenkomen. Klik om te vergroten... Die heb ik, en was ik vergeten, haha. Dus thanks, ga ze eens opsnorren!"
"FredKroket zei: Als ik eerlijk ben vind ik dat soort 'props' echt verschrikkelijk. Ik ga naar een festival voor de muziek maar ieder z'n ding uiteraard. Ik wens je veel plezier, een jaartje pauze is een goeie; Klik om te vergroten... Snap ik super goed hoor. Zo heb je heel veel verschillende mensen op een festival. De mensen die er niet van houden laat ik lekker met rust en de rest weet me wel te vinden Dankjewel, wel helaas noodgedwongen dat feestjes er even niet in zaten, maar des te leuker zal het nu weer zijn!"
"JohnGalt zei: Ik zeg, gewoon doen waar jij je goed bij voelt en even aanvoelen of je "slachtoffers" het ook leuk vinden. Zelf heb ik trouwens een zwak voor vrouwen die met zo'n waaier staan te wapperen. Ideaal om even bij af te koelen Klik om te vergroten... Dat aanvoelen ben ik gelukkig heel goed in, dus dat komt zeker goed! Haha, leuk om te horen. Je mag wel bij mij komen afkoelen hoor 😉"
"FredKroket zei: Zeker, ik ben ook super blij dat er weer gefeest kan worden. Waar ga je naar toe? Klik om te vergroten... Naar mystic garden winterfestival. In januari pas, maar de voorpret is er al!"
"Dit heb ik ook, vaak voorafgaand aan een festival. Zeker als ik het toch een beetje (leuk) spannend vindt. Ik hoef er maar aan te denken of mijn buik raakt van streek. Door mezelf af te leiden en een ademhalingsoefening te doen kalmeer ik weer en hoef ik vaak niet naar de wc. Maar het is wel mega onhandig ja 🫣"