Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval, zwak.. Advies nodig

Terugval, zwak.. Advies nodig

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
TripJess zei:
Nu douchen? Dan auto pakk, pfff echt onverantwoord. Wel daarna zit ik weer hele dag kantoor 😴😴
Klik om te vergroten...
TripJess zei:
Nu douchen,,.. dan rijde ja
Klik om te vergroten...
Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.

Onder invloed rijden is gewoon absoluut not done, dat je je eigen leven in gevaar brengt moet je helemaal zelf weten, maar je hebt het recht niet het leven van anderen in gevaar te brengen.

Als je nu gaat rijden ben je echt niet goed bij je hoofd.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is echt niet raar om er moeite mee te hebben als het al in huis is. Het is je huis, je hebt je huis in een afhaalpunt verandert.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.

Onder invloed rijden is gewoon absoluut not done, dat je je eigen leven in gevaar brengt moet je helemaal zelf weten, maar je hebt het recht niet het leven van anderen in gevaar te brengen.

Als je nu gaat rijden ben je echt niet goed bij je hoofd.
Klik om te vergroten...
Als deze meme hier op het forum mag blijven, verwijder dan me account aub, oprecht.

Sorry dat ik het hier in dit topic plaats, maar de mods kunnen me ´pm´ inzien, kansloos.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joran zei:
Als deze meme hier op het forum mag blijven, verwijder dan me account aub, oprecht.
Klik om te vergroten...
Heh, wat bedoel je?
Joran zei:
Sorry dat ik het hier in dit topic plaats, maar de mods kunnen me ´pm´ inzien, kansloos.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar.
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Heh, wat bedoel je?

Dit is niet waar.
Klik om te vergroten...
Kansloos dit, mij zie je hier niet meer.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.

Onder invloed rijden is gewoon absoluut not done, dat je je eigen leven in gevaar brengt moet je helemaal zelf weten, maar je hebt het recht niet het leven van anderen in gevaar te brengen.

Als je nu gaat rijden ben je echt niet goed bij je hoofd.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Voel me wel hypocriet omdat ook ik niet goed bij mijn hoofd ben geweest door ditzelfde te hebben gedaan in het verleden. Godzijdank heb ik hierbij niemand geschaad, maar dat had net zo goed gekund. Ik heb gewoon dikke mazzel gehad.

Maar bereid zijn het leven van anderen op het spel te zetten (want dat is wat het is), zodat jij op kantoor kunt zitten... Het is waanzin en extreem egoïstisch, ik hoop dat je je dat beseft @TripJess. Je kunt iemand dood rijden, misschien een heel gezin. Je kunt mensen voor het leven verminken. Omdat jij zonodig naar kantoor moet, wat je ook nog eens als slaapverwekkend ziet, aan je smilies te zien.

Sorry, ben wat getriggerd hierdoor. Waarschijnlijk ook omdat ik zelf grote schaamte voel, door zelf niet nuchter achter het stuur te zijn gekropen in het verleden.

Neem het risico nou niet. Het is niet alleen jezelf waar je een risico voor neemt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Helemaal mee eens. Voel me wel hypocriet omdat ook ik niet goed bij mijn hoofd ben geweest door ditzelfde te hebben gedaan in het verleden. Godzijdank heb ik hierbij niemand geschaad, maar dat had net zo goed gekund. Ik heb gewoon dikke mazzel gehad.

Maar bereid zijn het leven van anderen op het spel te zetten (want dat is wat het is), zodat jij op kantoor kunt zitten... Het is waanzin en extreem egoïstisch, ik hoop dat je je dat beseft @TripJess. Je kunt iemand dood rijden, misschien een heel gezin. Je kunt mensen voor het leven verminken. Omdat jij zonodig naar kantoor moet, wat je ook nog eens als slaapverwekkend ziet, aan je smilies te zien.

Sorry, ben wat getriggerd hierdoor. Waarschijnlijk ook omdat ik juist grote schaamte voel, door zelf niet nuchter achter het stuur te zijn gekropen in het verleden.

Neem het risico nou niet. Het is niet alleen jezelf waar je een risico voor neemt.
Klik om te vergroten...
En daarbij. Als een collega zo bij mij op kantoor zou komen zou ik dat ook echt niet accepteren. Je kunt hier al niet typen, laat staan fatsoenlijk je werk doen. Als leidinggevende zou ik onmiddellijk actie ondernemen.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Mindless @Mevrouw Pløp

Goeiemorge... Jullie hebben volkome gelijk. Levensgevaarlijk, ben dan ook niet naar werk gegaan. Wel een gesprek aangevraagd met de leiddinggevende 🥺
J
JoranLid
01-01-2024, 00:00
#9
TripJess zei:
@Mindless @Mevrouw Pløp

Goeiemorge... Jullie hebben volkome gelijk. Levensgevaarlijk, ben dan ook niet naar werk gegaan. Wel een gesprek aangevraagd met de leiddinggevende 🥺
Klik om te vergroten...
Maar goed ook met je gesteldheid..
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een beetje dealer , gebruikt zijn eigen handel niet. Maargoed jij wil en dealen en af en toe gebruiken. Nou dan moet je wel heel erg sterk in je schoenen staan. Het is echt niet zo raar om zo makkelijk weer te gaan gebruiken als het ook zo normaal is geworden.

Het is al in huis, de stap om er van te gaan snoepen is wel heel klein zo. Ik heb het ook geprobeert om te dealen. Maar ik at bijna alles zelf op.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ryanmen2 zei:
Het probleem is gekomen sinds ik de drugs regel en grote hoeveelheden moet inkopen
Klik om te vergroten...
Dit probleem komt niet aanwaaien natuurlijk. Je moet niks, je doet dit je zelf aan. En jij weet heus wel wat de beste oplossing nu is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."