Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositieve gebruikers van coke

Positieve gebruikers van coke

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...

Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.

Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Benjolink zei:
Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...

Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.

Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Klik om te vergroten...
Komt door de combinatie van alcohol
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebbenzekezine? zei:
Komt door de combinatie van alcohol
Klik om te vergroten...
Oké dus als je de coke niet combineert met alcohol dan zijn er minder negatieve ervaringen en meer positieve?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als we een avondje met de vriendengroep zijn dan vind ik coke+alcohol wel gezellig.
Met mn vriend samen of op feesten liever pep. Hebben wel een tijdje ook flink samen aan de coke gezeten maar dat beviel toch minder dan pep, is toch heel anders dan.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benjolink zei:
Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Klik om te vergroten...
Ja

Maar daarmee is t nogsteeds troep😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Benjolink zei:
Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...

Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.

Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Klik om te vergroten...
Bijna alle drugs, maar coke in het bijzonder, veroorzaken eerst een vals soort gevoel van blijheid wat chemisch wordt opgewekt, en daarna juist schuld en schaamte (dus een beetje depri gevoel) doordat het uitwerkt en er een chemische ongevoeligheid ontstaat voor blijheidsstofjes.

Als mensen aan de coke zitten dan zitten ze meestal niet zoveel op drugsforum te tikken (zie vrijwel elk live-report ooit wat enthousiast begint maar ongeveer een uur nadat de drug inslaat opeens ophoudt met aangevuld worden :tearsofjoy:).

Dus als je mensen er online over leest praten dan is de kans groot dat die mensen weer van de coke af zijn, en zich dan schuldig voelen of zich schamen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel oké, gewoon omdat het een stimulant is en kort werkt. Ik doe veel liever een avondje cocaïne dan een avond (+ nacht, ochtend, middag, avond, nacht, ochtend etc.) amfetamine. Dan voel ik me echt helemaal kut, terwijl ik na cocaïne gewoon kan slapen en me daarna gewoon prima voel.

Het allerliefst gebruik ik methamfetamine of α-PCyP als ik dan toch al sowieso van plan ben om een stimilant te gebruiken in een feestelijke setting, maar met die shit kan ik me gewoon niet gedragen en zie ik het wel behoorlijk misgaan als ik dat in huis blijf halen. Cocaïne vind ik zo matig dat ik totaal niet de behoefte heb om dat te bestellen, zeker gezien het zo duur is ook. Dat maakt het voor mij heel geschikt als een drug voor op een chillings/feestje eens in de zoveel tijd.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kvind coke echt overrated nooit begrepen wat mensen er nou zo leuk aan vinden. Superrrr duur ook.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benjolink zei:
Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...

Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.

Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Klik om te vergroten...
Toen ik er net aan begon was het leuk. De spanning van het halen, een nieuwe ervaring. Ik kon het doen wanneer ik zelf wilde en er waren veel fijne kanten en weinig minpunten aan het gebruik. Met m’n eerste gram deed ik geloof ik een maand. Langzaam aan kreeg ik steeds minder controle over het gebruik - ik had met mezelf afgesproken dat ik ‘t alleen op feestjes zou doen en al vrij snel ging ik dan feestjes pakken zodat ik kon gebruiken. Al snel daarna maakte ik thuis op wat ik over had uit de kroeg of club. Maar op de feestjes draaide het steeds meer om gebruiken, ik wilde high zijn. Maar de high van coke duurt maar kort en ik moest vaak bijnemen. Al snel was ik meer bezig met coke dan met de muziek en dat voelde niet okee - ik ben een groot muziekfan en de avonden in de club voelden verwaterd. Coke werd een obsessie. Thuis gebruikte ik steeds vaker en daar kon ik zo vaak nemen als ik wilde en zo hard gaan als ik wilde zonder dat ik sneaky hoefde te doen. Doordat het gebruik toenam, namen ook de negatieve kanten toe. Ik werd paranoia, sliep nauwelijks nog na een sessie en ik ging mezelf isoleren omdat ik zo veel gebruikte dat ik niet meer normaal kon praten als ik high was en er vercrackt uit ging zien na een grammetje of 2-3 op een avond..

Later ontdekte ik stimfappen (masturberen op coke) en werd dit m’n standaard uitvlucht / manier om te ontspannen na de werkweek. M’n goede vrienden waren bezig met gezinnetjes stichten en ze hadden geen tijd meer voor mij, vond ik. Ondertussen bracht ik de weekenden door met porno en 5 gram voor m’n neus. Ik vereenzaamde en de coke trok meet en meer aan me. Het kwam steeds vaker voor dat de eerste lijntjes fijn waren maar na het eerste uur de paranoia overheerste en ik vooral bezig was met zo stil mogelijk zijn. Als ik me voornam om een paar weken niet te gebruiken dan lukte dat zelden nog. Of ik bleef het weekend clean en ging doordeweeks alsnog voor de bijl. De hele nacht aan de snats en de fap en dan om 6:30 op en met m’n gare kop de hele dag op kantoor, of ik meldde me ziek. Ik was de controle helemaal kwijt, werd depressief en eenzaam, gaf veel geld uit aan drugs, at slecht, sliep slecht.

Als ik terug kijk op mijn tien jaar van gebruik dan was de eerste twee jaar best gezellig. Drie jaar lang daarna wist ik dat ik een probleem had maar gebruikte ik lekker door terwijl de nadelen steeds groter werden en de voordelen steeds kleiner. De laatste 5 jaar gebruikte ik eigenlijk tegen m’n wil in en was het een strijd om er vanaf te komen. Dat lijkt nu uiteindelijk gelukt na keihard aan mezelf werken, geen alcohol of andere drugs meer. Ik heb veel shit in m’n hoofd op moeten ruimen en ik voel me beter dan ooit maar het was een lijdensweg die ik niemand gun.

Vandaar dat ik het mensen afraad als ze een keer een avondje coke willen gebruiken. Ook al wordt niet iedereen verslaafd, een relatief groot aantal komt er wel door in de problemen waar ze heel moeilijk weer uit komen. Dan is het het echt niet waard geweest als ik erop terugkijk.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niets positiefs aan. Wel 13 jaar gedaan ogv. Ben een doorzetter 😌 Altijd in combinatie met drank.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het wel leuk hoor. Juist in combinatie met alcohol. Vermaak me er prima mee en kan erna ook prima slapen (itt speed).
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke schakelde een soort van het plezier in andere dingen uit, voor een dagje of vier. Ik kon de dag na coke wel gaan paardrijden, maar dan genoot ik (bijna) niet. Werkt ook erg veel op de psyche vind ik. Je krijgt/ hebt er zin in, maar het doet practisch niks. Ongeveer 10 jaar geleden mee gestopt vanuit een half jaar minimaal wekelijks gebruik.
Ik heb geen positieve dingen te melden over coke.... o wacht, eentje dan: het is zo duur dat ik er niet zoveel van kocht doordeweeks.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind Cocaïne 1 van de lekkerste drugs die er zijn. Daarom heb ik het vroeger juist niet vaak gebruikt ivm angst voor verslaving. Kan me eigenlijk alleen maar positieve dingen herinneren aan het gebruik ervan. Alleen zodra het op is.... Dat is vreselijk haha.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benjolink zei:
Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...

Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.

Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Klik om te vergroten...
Ik zelf vind het geen bijzonder spul. Zeker niet om in eenzaamheid te gebruiken. Heb het een keer gebruikt tijdens de turnles en merkte wel dat ik sneller overmoedig en onbezonnen was. verder geen kater van gehad. Ik kon er wel heel goed van slapen toen alles was uitgewerkt😆. het duurt ook maar 45 ~ 60 minuten. Ik koop het niet meer na die keer. En ja zelfvertrouwen kreeg ik ook. Zodra het uitwerkte voelde ik dat niet meer maar dacht wel van zonder kan ik me dus ook zo voelen maar het zit verborgen🤷🏻‍♂️.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Nuchter heb ik nog nooit coke gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook nog nooit nuchter drugs gebruikt. Telkens als ik het gebruikte was ik op een magische wijze niet meer nuchter.
M
Messy_In_HeavenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het niet heel bijzonder ofzo, daarnaast heel duur voor wat het doet. Maar als iemand me aanbiedt altijd prima, alleen koop ik het zelf nooit.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het idee dat bij coke de effecten enorm kunnen variëren van persoon tot persoon. Sommige mensen voelen er bijna niks van en sommige vinden het heerlijk.

Ik vind het persoonlijk een van de meest euforische drugs (aan het begin). Voel me ontspannen, euforisch en voel me alsof ik de hele wereld aankan. Ik ken verder maar een iemand in mijn drugskring die dezelfde gevoelens heeft bij coke.

Ik ben hier enorm verslavings gevoelig voor en heb na een dag gebruik al een paar dagen lichte cravings. Ik zit hier wel zo positief over coke te praten maar zoals hierboven al staat. Zo positief denk je niet als je 6 uur snachts het laatste beetje coke met een pasje het je zakje zit te schrapen, zonder slaap, een overwerkt hart en 100 euro in de goot. Het werkt kort, je hebt veel nodig en het is niet normaal duur. Dat maakt het troep!
Het is het gewoon niet waard
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij heb ik het al eens gezegd maar in combinatie met alcohol is het echt de shit.

En extra slecht voor je. Maar wel extra lekker. Nuchter heb ik nog nooit coke gebruikt.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind cocaïne saai. Misschien nooit goeie gehad, maar als ik het vergelijk met andere dingen is dit niet iets waar ik m'n geld, moeite en gezondheid voor wil opgeven.
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vond coke 1 van de meest sneue drugs wat er bestaat.

- ik werd er een egocentrisch persoon van. Vond mezelf helemaal geweldig.

- knettergeil, maar als m’n kleine soldaat geen zin heeft, dan is dat heel frustrerend.

- om de 20 minuten bijpakken.

- een high proberen na te jagen wat je maar niet krijgt. Het is met coke nooit genoeg, en eindigt altijd in een teleurstelling.

- versneden.

- duur.

- zonder alcohol heel opgefokt en paranoia.

- met alcohol nog meer zin in coke, en daardoor nog meer zin om te zuipen. Het versterkt elkaar.

Ohja, de criminele circuit erachter. Plus al die ongemakkelijke afspraakjes op donkere parkeerplaatsen😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."