Vind het niet heel bijzonder ofzo, daarnaast heel duur voor wat het doet. Maar als iemand me aanbiedt altijd prima, alleen koop ik het zelf nooit.
#2
Ik heb het idee dat bij coke de effecten enorm kunnen variëren van persoon tot persoon. Sommige mensen voelen er bijna niks van en sommige vinden het heerlijk.
Ik vind het persoonlijk een van de meest euforische drugs (aan het begin). Voel me ontspannen, euforisch en voel me alsof ik de hele wereld aankan. Ik ken verder maar een iemand in mijn drugskring die dezelfde gevoelens heeft bij coke.
Ik ben hier enorm verslavings gevoelig voor en heb na een dag gebruik al een paar dagen lichte cravings. Ik zit hier wel zo positief over coke te praten maar zoals hierboven al staat. Zo positief denk je niet als je 6 uur snachts het laatste beetje coke met een pasje het je zakje zit te schrapen, zonder slaap, een overwerkt hart en 100 euro in de goot. Het werkt kort, je hebt veel nodig en het is niet normaal duur. Dat maakt het troep!
Het is het gewoon niet waard
#3
Volgens mij heb ik het al eens gezegd maar in combinatie met alcohol is het echt de shit.
En extra slecht voor je. Maar wel extra lekker. Nuchter heb ik nog nooit coke gebruikt.
#4
Ik vind cocaïne saai. Misschien nooit goeie gehad, maar als ik het vergelijk met andere dingen is dit niet iets waar ik m'n geld, moeite en gezondheid voor wil opgeven.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.