Ik vind het wel leuk hoor. Juist in combinatie met alcohol. Vermaak me er prima mee en kan erna ook prima slapen (itt speed).
Komt door de combinatie van alcoholLees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...
Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.
Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Oké dus als je de coke niet combineert met alcohol dan zijn er minder negatieve ervaringen en meer positieve?Komt door de combinatie van alcohol
JaZijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Bijna alle drugs, maar coke in het bijzonder, veroorzaken eerst een vals soort gevoel van blijheid wat chemisch wordt opgewekt, en daarna juist schuld en schaamte (dus een beetje depri gevoel) doordat het uitwerkt en er een chemische ongevoeligheid ontstaat voor blijheidsstofjes.Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...
Toch word er voor miljarden elk jaar aan coke gesnoven. Dus moet er toch wel wat positiefs aan zijn.
Zijn dr hier op dit forum dan ook gebruikers die zich wel leuk vermaken met coke tijdens een stap avond.
Toen ik er net aan begon was het leuk. De spanning van het halen, een nieuwe ervaring. Ik kon het doen wanneer ik zelf wilde en er waren veel fijne kanten en weinig minpunten aan het gebruik. Met m’n eerste gram deed ik geloof ik een maand. Langzaam aan kreeg ik steeds minder controle over het gebruik - ik had met mezelf afgesproken dat ik ‘t alleen op feestjes zou doen en al vrij snel ging ik dan feestjes pakken zodat ik kon gebruiken. Al snel daarna maakte ik thuis op wat ik over had uit de kroeg of club. Maar op de feestjes draaide het steeds meer om gebruiken, ik wilde high zijn. Maar de high van coke duurt maar kort en ik moest vaak bijnemen. Al snel was ik meer bezig met coke dan met de muziek en dat voelde niet okee - ik ben een groot muziekfan en de avonden in de club voelden verwaterd. Coke werd een obsessie. Thuis gebruikte ik steeds vaker en daar kon ik zo vaak nemen als ik wilde en zo hard gaan als ik wilde zonder dat ik sneaky hoefde te doen. Doordat het gebruik toenam, namen ook de negatieve kanten toe. Ik werd paranoia, sliep nauwelijks nog na een sessie en ik ging mezelf isoleren omdat ik zo veel gebruikte dat ik niet meer normaal kon praten als ik high was en er vercrackt uit ging zien na een grammetje of 2-3 op een avond..Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...
Ik zelf vind het geen bijzonder spul. Zeker niet om in eenzaamheid te gebruiken. Heb het een keer gebruikt tijdens de turnles en merkte wel dat ik sneller overmoedig en onbezonnen was. verder geen kater van gehad. Ik kon er wel heel goed van slapen toen alles was uitgewerkt😆. het duurt ook maar 45 ~ 60 minuten. Ik koop het niet meer na die keer. En ja zelfvertrouwen kreeg ik ook. Zodra het uitwerkte voelde ik dat niet meer maar dacht wel van zonder kan ik me dus ook zo voelen maar het zit verborgen🤷🏻♂️.Lees eigenlijk alleen maar negatieve recensies over het gebruik van coke, dat het allemaal niet leuk is etc...
Ik heb ook nog nooit nuchter drugs gebruikt. Telkens als ik het gebruikte was ik op een magische wijze niet meer nuchter.Nuchter heb ik nog nooit coke gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."