#1
En, heb je het uiteindelijk geprobeerd? Zo ja, hoe was het? Ben hier wel benieuwd naar
Best dom dan, arme neus en ferm weggesmeten geld.Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
Waarom zo bij die coke blijven hangen, coke basen is sowieso heftiger, maar duurt maar enkele minuten, ca 5-10min en na basen is mn al sneller down/depressiever, wat de verleiding om direct weer te gebruiken sterk vergroot en sneller afhankelijkheid n dus verslaving optreedt.Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣
Zowel coke en 3-MMC deden je niets of te weinig, zijn je ding niet. 3-MMC is softer en heeft oa milde coke effecten...Iemand nog tips alles is welkom.
Dit is toch wel raar. Veel mensen ervaren coke als een vrij milde stimulant, dus dat snap ik nog wel, maar 3mmc? Slechte kwaliteit misschien en snuiven is niet de ideale ROA.Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
Base coke/crack is niet per se “sterker” dan normale coke. De pieken zijn wat hoger, de dalen wat lager, maar het is niet ineens een compleet andere drug.Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣
Ook zwaar teleurgesteld, voelde niks😔En, heb je het uiteindelijk geprobeerd? Zo ja, hoe was het? Ben hier wel benieuwd naar
(..) heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
That's what she saidOok zwaar teleurgesteld, voelde niks😔
Oei dat was dan echt geldverspilling zeg. En bijvoorbeeld xtc ? Merk je daar wat van of ook niet?Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn. Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣
Iemand nog tips alles is welkom.
Na 4 maand elke dag xtc gebruikt te hebben en niks gevoeld te hebben ging hij/zij/het over naar 3-mmc en coke.Oei dat was dan echt geldverspilling zeg. En bijvoorbeeld xtc ? Merk je daar wat van of ook niet?
Mild, tja ik vind het zelf dure cafeïne dat je door je neus jaagt, niks meer niks minder. Puur functioneel, voor de workaholics, het veeleisend karakter v je job. En de korte werkingsduur, maakt het in zekere zin zeer mild.Dit is toch wel raar. Veel mensen ervaren coke als een vrij milde stimulant, dus dat snap ik nog wel
TS snuift alles, ik kan enkel orale ervaringen delen, ook zo bij 3-MMC. Vond dit zelf eerste keer (220mg oraal) ook vrij mild en braafjes. Lag bij mij ook voornamelijk aan het feit, omdat ik met eerdere stims reeds vette ervaringen gehad heb, tem potente rushes. Zijnde XTC, 4-FA, 4-MMC, 4-FMA, 6-APB en later ook 5-APB en 3-FA.maar 3mmc? Slechte kwaliteit misschien en snuiven is niet de ideale ROA.
Dacht juist wel pak sterkere en heftigere rush, maar zeer kort, nl enkele minuten, niet langer dan 5-10min en de comedown ook sterker voelbaar zou zijn, waardoor mn gemakkelijker terug wilt en waar coke al gekend is om craving, zou dit logischerwijs bij crack (coke basen) beduidend hoger liggen.Base coke/crack is niet per se “sterker” dan normale coke. De pieken zijn wat hoger, de dalen wat lager, maar het is niet ineens een compleet andere drug.
Same thoughts here😉 Dom in dit geval 😅 Een drug/rc, dat na een 2de, max 3de keer faalt vr mij, ist bye bye en ga je deze toch ni 6 maand blijven nemen...🤦🤷♂️Trouwens, 6 maanden lang gebruiken als je niets voelt? Dan ben je of dom of een enorme doorzetter 😅
Sommigen hebben ook alle pech... Ik ken iemand die had er geweldig effect van. Werd zijn nummer 1 hobby.Ook zwaar teleurgesteld, voelde niks😔
Wilde voor de grap zeggen "Misschien anders [een andere zeer schadelijke en verslavende drug die je kan roken] proberen?" maar straks breng ik TS op ideeën, dus ik laat het maar.Sommigen hebben ook alle pech... Ik ken iemand die had er geweldig effect van. Werd zijn nummer 1 hobby.
We kunnen niet allemaal onze droomhobby vinden in dit leven, maar niet gerookt is altijd mis!
Wilde voor de grap zeggen "Misschien anders [een andere zeer schadelijke en verslavende drug die je kan roken] proberen?" maar straks breng ik TS op ideeën, dus ik laat het maar.
Gokje: iets met een cathinonederivaat op z'n intraveneus? 🤪En als roken niet werkt, heb ik nog wel wat (horror) ideeën hoor.
Gokje: iets met een cathinonederivaat op z'n intraveneus? 🤪
Puur functioneel
Coke is op zich euforischer en minder functioneel dan bijvoorbeeld amphetamine. En de korte werkingsduur is juist een valkuil, want dat maakt het verslavender. Bij base coke/crack erken je dit probleem wel, toch?En de korte werkingsduur, maakt het in zekere zin zeer mild.
Hier haal je entactogenen en pure stimulantia door elkaar. Je vindt de rush van deze “stims” sterker dan die van 3-MMC en daar kan ik me iets bij voorstellen (in zekere zin is de rush van LSD ook sterker dan de rush van amphetamine) maar in eerste instantie is LSD toch echt een tripmiddel en XTC een entactogeen.XTC, 4-FA, 4-MMC, 4-FMA, 6-APB en later ook 5-APB en 3-FA.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."