Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwaar teleurgesteld

Zwaar teleurgesteld

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#1
En, heb je het uiteindelijk geprobeerd? Zo ja, hoe was het? Ben hier wel benieuwd naar
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dit is gewoon een slecht idee.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tricky zei:
Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
Klik om te vergroten...
Best dom dan, arme neus en ferm weggesmeten geld.
En totaal niks voelen lijkt me zeer vreemd. Alhoewel ik coke zelf zwaar overrated vind n totaal niet mijn wens qua effecten geeft, té veel opgefokt n veel te kortwerkend, je lijkt hier per uur of 2 te moeten bijnemen.

En tja 3-MMC was hier ook ni wow, wel steeds oraal. Maar moest hier best hoge dosis v nemen om het als redelijk fijn te ervaren, maar allemaal vré braafjes ivm mijn favo stims 4-FA, 4-FMA, 6-APB en 3-FA (oraal). En bij 3-MMC ook wel craving.
tricky zei:
Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣
Klik om te vergroten...
Waarom zo bij die coke blijven hangen, coke basen is sowieso heftiger, maar duurt maar enkele minuten, ca 5-10min en na basen is mn al sneller down/depressiever, wat de verleiding om direct weer te gebruiken sterk vergroot en sneller afhankelijkheid n dus verslaving optreedt.
tricky zei:
Iemand nog tips alles is welkom.
Klik om te vergroten...
Zowel coke en 3-MMC deden je niets of te weinig, zijn je ding niet. 3-MMC is softer en heeft oa milde coke effecten...
Laat die coke toch gewoon🤷‍♂️

Ik wil je niet aanzetten tot, mr als je dan echt een goeie stim wilt, XTC is sowieso 5-6u vet goaaaan en bij de rc's zijn vooral gefluoreerden amfetamines (4-FMA en 3-FA) en benzofuran (6-APB en 5-APB) fijn tot zeer lekker.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat die zooi lekker staan man. Straks zit je onder de brug met je basepijp en een Schultenbrau.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit past wel in het topic: https://drugsforum.nl/threads/verte...e-vertellen-dat-je-verslaafd-ben.74765/unread
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
tricky zei:
Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
Klik om te vergroten...
Dit is toch wel raar. Veel mensen ervaren coke als een vrij milde stimulant, dus dat snap ik nog wel, maar 3mmc? Slechte kwaliteit misschien en snuiven is niet de ideale ROA.
tricky zei:
Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣
Klik om te vergroten...
Base coke/crack is niet per se “sterker” dan normale coke. De pieken zijn wat hoger, de dalen wat lager, maar het is niet ineens een compleet andere drug.

Trouwens, 6 maanden lang gebruiken als je niets voelt? Dan ben je of dom of een enorme doorzetter 😅
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan je van snuiven van 3mmc niks voelt is niet zo gek
op mijn hoogte punt zat ik op 4x 180mg in capsules , mijn god dat voel je wel (en sidenote extreem gevaarlijk)
t
trickyLid
01-01-2024, 00:00
#8
plex zei:
En, heb je het uiteindelijk geprobeerd? Zo ja, hoe was het? Ben hier wel benieuwd naar
Klik om te vergroten...
Ook zwaar teleurgesteld, voelde niks😔
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je zogenaamd niets gevoeld had, dan zou je het niet zes maanden lang blijven snuiven. Je hebt kennelijk genoeg gevoeld dat je een craving ervaart naar een intensere high en het daardoor op een andere manier wil gebruiken.

Ik snap dit hele topic niet. Je bent teleurgesteld over wat precies? Dat het zes maanden lang snuiven van 3-MMC en cocaïne niet goed genoeg was dat je nu wil overstappen naar crack? En alleen als je niets voelt van de crack zal je stoppen met drugs, terwijl het alternatief is dat je een crackjunk wordt? Dit is echt volslagen idioot.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
tricky zei:
(..) heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn.
Klik om te vergroten...
tricky zei:
Ook zwaar teleurgesteld, voelde niks😔
Klik om te vergroten...
That's what she said
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
tricky zei:
Ik heb 6 maanden lang coke en 3mmc gesnoven keer op keer. En heb nooit wat gevoeld om eerlijk te zijn. Nu wil ik als laatste hoop coke gaan 'basen', als ik weer niks voel stop ik voorgoed met drugs 🤣

Iemand nog tips alles is welkom.
Klik om te vergroten...
Oei dat was dan echt geldverspilling zeg. En bijvoorbeeld xtc ? Merk je daar wat van of ook niet?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tyel zei:
Oei dat was dan echt geldverspilling zeg. En bijvoorbeeld xtc ? Merk je daar wat van of ook niet?
Klik om te vergroten...
Na 4 maand elke dag xtc gebruikt te hebben en niks gevoeld te hebben ging hij/zij/het over naar 3-mmc en coke.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Dit is toch wel raar. Veel mensen ervaren coke als een vrij milde stimulant, dus dat snap ik nog wel
Klik om te vergroten...
Mild, tja ik vind het zelf dure cafeïne dat je door je neus jaagt, niks meer niks minder. Puur functioneel, voor de workaholics, het veeleisend karakter v je job. En de korte werkingsduur, maakt het in zekere zin zeer mild.
OtherShore zei:
maar 3mmc? Slechte kwaliteit misschien en snuiven is niet de ideale ROA.
Klik om te vergroten...
TS snuift alles, ik kan enkel orale ervaringen delen, ook zo bij 3-MMC. Vond dit zelf eerste keer (220mg oraal) ook vrij mild en braafjes. Lag bij mij ook voornamelijk aan het feit, omdat ik met eerdere stims reeds vette ervaringen gehad heb, tem potente rushes. Zijnde XTC, 4-FA, 4-MMC, 4-FMA, 6-APB en later ook 5-APB en 3-FA.

En dan zette ik 3-MMC daartegenover en was dit eerder teleurstelling, té weinig energy en meer een chille entactogene werking. Ook de eerder korte werkingsduur hielp niet echt om er positief tov te staan...
Maar door deze meer los vd rest te zien, kon ik het meer appreciëren als een stofje om te nemen, als je niet heavy n langdurige rush wilt, maar thuis chill avondje met peopz, lekker vrolijk socializen, muziekske op. Hoef ik ook niks alcohol fzo, gewoon 3-MMC en Monster.
OtherShore zei:
Base coke/crack is niet per se “sterker” dan normale coke. De pieken zijn wat hoger, de dalen wat lager, maar het is niet ineens een compleet andere drug.
Klik om te vergroten...
Dacht juist wel pak sterkere en heftigere rush, maar zeer kort, nl enkele minuten, niet langer dan 5-10min en de comedown ook sterker voelbaar zou zijn, waardoor mn gemakkelijker terug wilt en waar coke al gekend is om craving, zou dit logischerwijs bij crack (coke basen) beduidend hoger liggen.

Ja dat ook al, crack is gekookte coke met een base, zoals ammonia, waarna het overtollige vocht wordt verwijderd en na droogproces heb crack om te chinezen.
OtherShore zei:
Trouwens, 6 maanden lang gebruiken als je niets voelt? Dan ben je of dom of een enorme doorzetter 😅
Klik om te vergroten...
Same thoughts here😉 Dom in dit geval 😅 Een drug/rc, dat na een 2de, max 3de keer faalt vr mij, ist bye bye en ga je deze toch ni 6 maand blijven nemen...🤦🤷‍♂️
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
De ontkenningsfase tot de volgende stap
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
tricky zei:
Ook zwaar teleurgesteld, voelde niks😔
Klik om te vergroten...
Sommigen hebben ook alle pech... Ik ken iemand die had er geweldig effect van. Werd zijn nummer 1 hobby.

We kunnen niet allemaal onze droomhobby vinden in dit leven, maar niet gerookt is altijd mis!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Sommigen hebben ook alle pech... Ik ken iemand die had er geweldig effect van. Werd zijn nummer 1 hobby.

We kunnen niet allemaal onze droomhobby vinden in dit leven, maar niet gerookt is altijd mis!
Klik om te vergroten...
Wilde voor de grap zeggen "Misschien anders [een andere zeer schadelijke en verslavende drug die je kan roken] proberen?" maar straks breng ik TS op ideeën, dus ik laat het maar.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zweevteev zei:
Wilde voor de grap zeggen "Misschien anders [een andere zeer schadelijke en verslavende drug die je kan roken] proberen?" maar straks breng ik TS op ideeën, dus ik laat het maar.
Klik om te vergroten...

Waar zou dit nou over gaan? 😂

En als roken niet werkt, heb ik nog wel wat (horror) ideeën hoor.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
En als roken niet werkt, heb ik nog wel wat (horror) ideeën hoor.
Klik om te vergroten...
Gokje: iets met een cathinonederivaat op z'n intraveneus? 🤪
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zweevteev zei:
Gokje: iets met een cathinonederivaat op z'n intraveneus? 🤪
Klik om te vergroten...

Dat heb je niet van mij hoor 🤫
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Nihilist88 Ik waardeer je reactie wel, maar je bent soms een beetje los met de feiten. Het kan zijn dat je eigen ervaring afwijkt van de gebruikelijke inzichten natuurlijk, maar ik wilde sommige dingen toch nuanceren. Je zegt over coke:
Nihilist88 zei:
Puur functioneel
Klik om te vergroten...
Nihilist88 zei:
En de korte werkingsduur, maakt het in zekere zin zeer mild.
Klik om te vergroten...
Coke is op zich euforischer en minder functioneel dan bijvoorbeeld amphetamine. En de korte werkingsduur is juist een valkuil, want dat maakt het verslavender. Bij base coke/crack erken je dit probleem wel, toch?

Als voorbeelden van stims noem je:
Nihilist88 zei:
XTC, 4-FA, 4-MMC, 4-FMA, 6-APB en later ook 5-APB en 3-FA.
Klik om te vergroten...
Hier haal je entactogenen en pure stimulantia door elkaar. Je vindt de rush van deze “stims” sterker dan die van 3-MMC en daar kan ik me iets bij voorstellen (in zekere zin is de rush van LSD ook sterker dan de rush van amphetamine) maar in eerste instantie is LSD toch echt een tripmiddel en XTC een entactogeen.

Ik ben het wel met je eens dat 4-MMC eigenlijk beter was dan 3-MMC (in de zin van: het deed hetzelfde maar dan beter), maar beiden zijn tegenwoordig nauwelijks meer te krijgen.

Ik vind het jammer dat de TS zijn positie niet meer heeft verduidelijkt. Nu zitten we met een paar cryptische berichten waar weinig uit op te maken valt. Een beetje geplaag heeft de TS niet uit zijn schelp kunnen lokken, helaas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."