#1
Meestal gaat coke gepaard met alcohol dus dat lijkt me sterk om die twee te combineren
Het ligt er een beetje aan wat je liever hebt:stoppen met alcohol cunsumptie bij feestjes/uitgaan kroeg etc.... en in plaats daarvan coke nuttigen.
alcohol staat hoger op de lijs met gevaarlijke drugs, dus kan ik beter aan de coke gaan.
wat vinden jullie hiervan....
Twee of drie keer per maand cocaïne doen vind ik best fors. Je merkt dat wel echt; dat je dan minder vrolijk bent, meer last krijgt van angstklachten en woede-uitbarstingen.ben niet van plan doordeweek te gebruiken. alleen 2x/3x in de maand tijdens uitgaan.
zijn er meer hier die dit doen....
Precies dit. In het begin was het leuk om coked up met een biertje op de dansvloer te staan maar na verloop van tijd was ik alleen maar de rush van de coke aan het najagen. Liep ik de hele nacht van de dansvloer naar de WC of rookruimte voor nog een snuif omdat ik net niet hard genoeg ging, en was ik daar mentaal alleen maar mee bezig. Ik kwam verder van de muziek af te staan terwijl ik uit ging om juist dichter bij de muziek te komen. Bah!De ene snuif lokt de andere uit. Maar je kan je ook afvragen of je uberhaupt wel coke wil!? De werking is nou niet zo dat je er zo gezellig van wordt. Als feest drug is alleen coke nemen maar een rare feestdrug. Je voelt niks meer met coke.
alcohol staat hoger op de lijs met gevaarlijke drugs, dus kan ik beter aan de coke gaan.
wat vinden jullie hiervan....
Het is gewoon ook hoe het werkt, als het puurdere coke is, krijg je nog sneller weer trek. Het is eigenlijk niet te geloven, hoe dat spul omzichzelf blijft vragen. Het is ook echt een paardenmiddel. En op aandelen beurs ofzo begrijpelijk. Maar om te feesten??? Om door te gaan, maar en je voelt je zekerder. Maar je bent echt super irritant dan.Precies dit. In het begin was het leuk om coked up met een biertje op de dansvloer te staan maar na verloop van tijd was ik alleen maar de rush van de coke aan het najagen. Liep ik de hele nacht van de dansvloer naar de WC of rookruimte voor nog een snuif omdat ik net niet hard genoeg ging, en was ik daar mentaal alleen maar mee bezig. Ik kwam verder van de muziek af te staan terwijl ik uit ging om juist dichter bij de muziek te komen. Bah!
Dat vind ik een beetje overdreven. Er zijn genoeg mensen die zonder bewijs net doen alsof je permanent geflipt raakt van LSD. OP heeft tenminste zijn huiswerk gedaan en weet op basis van de conclusies van wetenschappers een afweging te maken, die hij/zij dan ook nog hier checkt om te verifiëren of het klopt. Het is juist heel goed als je het zo aanpakt. Daar kunnen nog flink wat mensen van leren.oprecht de meest naïeve en ondoordachtr gedachte die ik ooit hier gelezen heb.
Nee hoor lukt prima alleen sosMeest zinnige wat je hier op kan zeggen is dat je denkt alleen coke te gaan gebruiken, na een lijn of twee je toch aan de alcohol gaat en de avond en je goede voornemens eindigen in een fiasco🤣
Zonder alcohol is t mijn inziens geen reet aanNee hoor lukt prima alleen sos
Meest zinnige wat je hier op kan zeggen is dat je denkt alleen coke te gaan gebruiken, na een lijn of twee je toch aan de alcohol gaat en de avond en je goede voornemens eindigen in een fiasco🤣
Cocaethyleen wordt aangemaakt door de combinatie van coke en alcohol.Alcohol begint het bijna bij iedereen mee ... Zonder alcohol wordt ik gelijk para heb het wel eens geprobeerd maar nooit een sucess. G en coke was toch wel de beste combi. Combinatie coke ket alcohol is veel gevaarlijker omdat er een extra stofje wordt aangemaakt cocaethyleen of zoiets. Die heeft ook langere halfwaardetijd waardoor langer in urine aantoonbaar is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."