#1
De ene snuif lokt de andere uit. Maar je kan je ook afvragen of je uberhaupt wel coke wil!? De werking is nou niet zo dat je er zo gezellig van wordt. Als feest drug is alleen coke nemen maar een rare feestdrug. Je voelt niks meer met coke.
Het ligt er een beetje aan wat je liever hebt:stoppen met alcohol cunsumptie bij feestjes/uitgaan kroeg etc.... en in plaats daarvan coke nuttigen.
alcohol staat hoger op de lijs met gevaarlijke drugs, dus kan ik beter aan de coke gaan.
wat vinden jullie hiervan....
Twee of drie keer per maand cocaïne doen vind ik best fors. Je merkt dat wel echt; dat je dan minder vrolijk bent, meer last krijgt van angstklachten en woede-uitbarstingen.ben niet van plan doordeweek te gebruiken. alleen 2x/3x in de maand tijdens uitgaan.
zijn er meer hier die dit doen....
Precies dit. In het begin was het leuk om coked up met een biertje op de dansvloer te staan maar na verloop van tijd was ik alleen maar de rush van de coke aan het najagen. Liep ik de hele nacht van de dansvloer naar de WC of rookruimte voor nog een snuif omdat ik net niet hard genoeg ging, en was ik daar mentaal alleen maar mee bezig. Ik kwam verder van de muziek af te staan terwijl ik uit ging om juist dichter bij de muziek te komen. Bah!De ene snuif lokt de andere uit. Maar je kan je ook afvragen of je uberhaupt wel coke wil!? De werking is nou niet zo dat je er zo gezellig van wordt. Als feest drug is alleen coke nemen maar een rare feestdrug. Je voelt niks meer met coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."