Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moet zegggen maakt bij mij niets uit wat ik gebruik hebv alltijd hele kleine pupillen het gekke is wel ben ooit onder invloed aangebouden achter t stuur maar toen begon die agent er dus niet over dat ik grote maar juist over het feit dat ze zo klein zijn daar kwan zijn vermoeden van gebruik vandaan"
"z7i7 zei: oh, das wel heel apart.. wou eigenlijk wel dat ik dat had. ik heb super snel grote pupillen en heb ook nog eens blauwe ogen dus dat valt op Klik om te vergroten... Iheb altijd kleine ogenzie deze foto maar zit vanaf zaterdag aan de peep"
"z7i7 zei: wat????? vanaf zaterdag al aan de pep?? och hoop dat je het redt Klik om te vergroten... Ja dan praten we over nog geen 400mg"
"FredKroket zei: Komt vanzelf. Dat geldt voor iedereen. Klik om te vergroten... Niet helemaal mee eens als je gewoon met mate gebruikt heb je geen katers tenminste ik dan praat voor mezelf en eten tijdens gebruik helpt ook zeker"
"Dit heeft er mee te maken dat er heel moeilijk aan goede zuivere gbl te komen is."
"Mark87 zei: Bedankt voor de tip! Heb zojuist het laatste beetje wat ik nog had liggen gebruikt (de weet dat het in huis is maakt me denken dat het dan nog even op moet) en heb het nummer van de dealer gewist. Het laatste beetje gebruikt te hebben is niet goed te praten. Maar het wissen van het nummer voelt als een eerste goede stap. Klik om te vergroten... Ja dat is dus idd verslavings gedrag vooral met coke dat laatste beetje moet op"
"MetalGuy zei: Ha die @ryanmen2 Ja, dit heb ik ook weleens gehad, vooral nadat ik veel gesnoven heb op een avond. Keelpijn is dan ook niet onbekend voor mij. Speed is op zichzelf al een stofje dat aan je neusholtes vreet. En daarnaast (in welke vorm ook) erg slecht voor de weerstand, waardoor je griepachtige verschijnselen kan krijgen na gebruik. Het is dus inderdaad verstandig om je gebruik beperkt te houden zoals je aangeeft. Gezond eten en drinken plus voldoende beweging (zonder te gebruiken uiteraard) zal je ook helpen om die klachten te voorkomen of in elk geval zoveel mogelijk te beperken. Nog een vraagje: heb je het afgelopen weekend ook veel gedronken? Klik om te vergroten... Als jij gewoon normaal gebruikt in het weekend en goede zuivere speed hebt heb je 1 niet zoveel nodig en 2 ben je niet brak/ziek erna en plus als je goede pep hebt dan is die zo goed als ph7 dus zal die niet branden"
"Hansklok zei: Ik word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd. Klik om te vergroten... Nogmaals de vraag hoeveel had je gebruikt als je zonder enige tolerantie pep gaat snuiven zoals veel mensen coke snuiven kan je idd goed ziek worden"
"Hansklok zei: Ik word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd. Klik om te vergroten... Nogmaals de vraag hoeveel had ryanmen2 zei: 4 dagen daarvoor ook 1 lijn in de ochtend. En die avond zelf op het feest ook doorgehaald met het spul. Daarvoor gebruikte ik vaak om de 2 weken voor ongeveer 3 maanden. Ook periodes gehad dat ik 2x per week deed, heel kort dan 1 lijn in de ochtend. Ik had dus al wel wat tolerantie opgebouwd. Weet niet hoeveel er die avond doorheen is gegaan maar echt wel een hoop. Meerdere dikke lijnen voor en na het feest. En tijdens het feest veel sleutelpunten Klik om te vergroten... En dan vind je serieus vreemd dat je zere keel krijgt als je pep dan idd niet ph neutraal is en al in je neus goed brand dan brand het je keel ook weg en even voor de goede orde nee speed hoort niet te branden in je neus. En als je idd meer dan genoeg kan je idd goed ziek worden"
"Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep"