Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik: jouw jaaroverzicht (2023)

Drugsgebruik: jouw jaaroverzicht (2023)

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
2023 is redelijk volgens plan gegaan.

Cocaïne 7x (gem. 150 mg)
3-FA 6x (gem. 50 mg)
MDMA 4x (gem. 130 mg)
3-MMC 3x (gem. 250 mg)
4F-MPH 2x (15 mg)
2C-B 4x (10 mg)
1P-LSD 1x (20 mcg)
Phenibut 10x (gem. 1 gram)

Fijne dagen DF!
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tot aan begin juni is dit het lijstje geen zin om de hoeveelheden uit te rekenen, maar gebruik zag er zo uit.

Wiet - Elke dag 1gram
Cocaine - Ieder weekend 1 - 2 hele
Miauw - Ieder weekend 1 - 3 gram.
Speed - 1 x 10 gram gehaald en wel poosje mee gedaan.
Ketamine - 4g ofzo?? random keer mee gehaald bij een actie
Bromazolam - ieder weekend 1 x 3mg tablet
Alcohol - Ieder weekend of een kratje of een fles sterk

Blij dat ik ermee gestopt ben, beste beslissing van dit jaar :clapping1:
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Koffieb00n zei:
Tot aan begin juni is dit het lijstje geen zin om de hoeveelheden uit te rekenen, maar gebruik zag er zo uit.

Wiet - Elke dag 1gram
Cocaine - Ieder weekend 1 - 2 hele
Miauw - Ieder weekend 1 - 3 gram.
Speed - 1 x 10 gram gehaald en wel poosje mee gedaan.
Ketamine - 4g ofzo?? random keer mee gehaald bij een actie
Bromazolam - ieder weekend 1 x 3mg tablet
Alcohol - Ieder weekend of een kratje of een fles sterk

Blij dat ik ermee gestopt ben, beste beslissing van dit jaar :clapping1:
Klik om te vergroten...

Lekker bezig! Tof om te horen dat je die keuze hebt gemaakt. Laat alleen maar zien hoe sterk je wilskracht is.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bloemetjesgordijn95 zei:
Lekker bezig! Tof om te horen dat je die keuze hebt gemaakt. Laat alleen maar zien hoe sterk je wilskracht is.
Klik om te vergroten...
Niet zo zeer wilskracht, zonder het 12 stappen programma en de fellows was me dit nooit gelukt.
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Koffieb00n zei:
Niet zo zeer wilskracht, zonder het 12 stappen programma en de fellows was me dit nooit gelukt.
Klik om te vergroten...
Dan nog heb je de keuze gemaakt om te stoppen en naar de meetings te gaan. Dat vereist doorzettingsvermogen en discipline, oftewel wilskracht. Het is makkelijk om in je comfortzone te blijven zitten en door te gaan met je oude leven.

Ik heb er daardoor alleen maar bewondering voor. Je hoeft op dat gebied niet bescheiden te zijn 🤪
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, dit is de laatste van het jaar:

Screenshot_20231231_235810_Dose.png
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijne is ook nog iets veranderd. Maar dit is het dit jaar.Screenshot_20240101_013731_Dose.jpg
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
2023

bier/sos/mdma

2024
waarschijnlijk een pilletje ergens in de zomer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nooit iets bijgehouden over mijn gebruik. Ben beetje bang dat iemand die dat niets aangaat, dat te zien krijgt.

Mdma probeer ik ongeveer eens in de 2 a 3 maanden te doen, ik weet altijd wel wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meth in piemel vorm, ben ik nu gay?

IMG_1451.jpeg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Meth in piemel vorm, ben ik nu gay?
Klik om te vergroten...

Je dealer heeft een oogje op je, oelalalaaah :wink:
Bijt er maar een stuk af, dan oogt het beter
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Relmuis zei:
3-MMC Eén keer om het songfestival door te komen
Klik om te vergroten...
Valide.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Nouja als iedereen het hier doet terwijl ik er al een jarenlang actief topic over heb dan doe ik het ook wel hier.
Klik om te vergroten...
Fuck conformisme, jij was eerst!
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Afgelopen 6 maanden:
(Dan pas gaan bijhouden, wil je een jaar? Alles X2 :wink: )

Downers/cannabinoïden/GABA achtige:
Alcohol: 448 glazen
GHB: 12ml
Phenibut: 11g
Wiet/hasj: 5g

Dissociatieve:
3-MeO-PCE: 130mg
3-HO-PCP: 10mg
DCK: 1,6g
Ketamine: 240mg
Nepetalctone (In catnip): 35g
O-PCE: 830mg

Benzodiazepinen:
Norflurazepam: 132mg
Bromazolam: 47mg
Bromonordiazepam: 2,5mg
Deschlooretizolam: 5mg
Flubromazepam: 16mg
Flubrotizolam: 0,5mg
Fluetizolam: 5mg
Flunitrazolam: 0,25mg
Gidazepam: 3mg
Pyrazolam: 15mg

Cathinonen:
3CMC: 1g
3MMC: 0.45g
4MMC: 170mg
Eutylone: 1g
NEP: 480mg

(Gefluoreerde)Amfetaminen:
2-FMA: 290mg
3-FA: +- 2g
4F-MPH: 41mg
4-FMA: +-1,5g
Amfetamine: +- 50mg

Entactogenen:
6-APB: 545mg

Psychedelica:
1P-LSD: 2mg
2C-B: 100mg
2C-B-fly: 155mg
4-HO-MET: 300mg
5-MeO-DMT: 21mg
DMT: 123mg
DPT: 500mg
MET: 280mg

Opioïden:
O-DSMT: 260mg
Oxycodon: 20mg

Overig:
Cafeïne: 24g
Cocaïne: 555mg
Nicotine: +- 88mg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hou m'n gebruik bij in de notities van m'n telefoon met daarbij: datum, soort gelegenheid, doseringen en eventuele bijzonderheden die opvielen. Het afgelopen jaar zag er als volgt uit.

1x blue69
4 x echte 3-mmc (komt nog een 5e keer volgende week vrijdag)
2 x mdma
1 x 6-apb
2 x 4-fma
5 x speed
10 x phenibut
10 x ghb, altijd in combinatie na een stimulant in de comedown, zoals hierboven.

3x 2-fdck
1x 1-p lsd

Het is veel.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Ik hou m'n gebruik bij in de notities van m'n telefoon met daarbij: datum, soort gelegenheid, doseringen en eventuele bijzonderheden die opvielen. Het afgelopen jaar zag er als volgt uit.

1x blue69
4 x echte 3-mmc (komt nog een 5e keer volgende week vrijdag)
2 x mdma
1 x 6-apb
2 x 4-fma
5 x speed
10 x phenibut
10 x ghb, altijd in combinatie na een stimulant in de comedown, zoals hierboven.

3x 2-fdck
1x 1-p lsd

Het is veel.
Klik om te vergroten...
Vind je het zelf te veel?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Vind je het zelf te veel?
Klik om te vergroten...
Hoewel het iets minder is dan in 2022 vind ik het teveel. Op basis van Harm reduction regels is het sowieso teveel...
Ga proberen om in 2024 toch iets minder te gebruiken, of anders.
Zou dan liever minder stimulanten doen, maar bijvoorbeeld wel vaker 1-p lsd.

Maar ik voel me mentaal en fysiek goed. Probeer wel verantwoord te gebruiken, doseringen zijn over het algemeen binnen de normen en geen nachten doorhalen.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jongens en meisjes, het jaar is nog niet om hè :)
Klopt dat op 1 januari allemaal nog wel?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verduidelijking:
Normaal gesproken 2 keer per jaar speed en alcohol, met nieuwjaar en een verjaardag.
Na een crematie een tijdje terug heb ik voor alcohol een uitzondering gemaakt.
Voelde me na een halve fles wodka een stuk beter, vreemd genoeg geen enkele last de dag erna.

Edit:
3-FPM vond ik dermate oninteressant dat ik die vergeten was.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Relmuis zei:
MDMA
Half therapeutisch/half leuk avondje

Speed
Neem ik 2 keer per jaar en bij calamiteiten (crematies)

Alcohol
Neem ik op dezelfde dagen als speed dus twee keer per jaar en idem bij calamiteiten.
Drie keer dus het afgelopen jaar waarvan de laatste keer een flink stuk in de kraag gezopen (is dat niet in het geval van een crematie ook therapeutisch dan hoef ik het niet mee te tellen)


3-MMC
Eén keer om het songfestival door te komen
Klik om te vergroten...

Heh. Ik snap iets niet, aan de speed en alcohol op crematies want dat is therapeutisch, of wat staat hier?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."