#1
Het bedrag is sowieso veel hoger dan dat er staat, want alle kosten voor alcohol zijn niet meegerekend en ook de kosten van mijn lisdexamfetamine heb ik niet meegerekend, aangezien ik niet weet hoeveel dat precies is en mijn bewind dat namens mij betaalt. Daarentegen heb ik wel heel veel drugs gratis gekregen van mensen.Totaly spent, is dat dan x duizend zo op te maken aan alle soorten etc. 😜?
Ik gebruik geen app maar kan gelukkig mijn gebruik dit jaar op handen en voeten tellen 🥳

Groen = volledig vergoed, blauw = niet vergoed (heb net de kosten daarvan ingevoerd), rood = gratis gekregen van mensen (en/of deels vergoed, zoals alprazolam).
39x ketamine gedaan en precies €0 ervoor betaald, lol.

Oeps, was vergeten dat ik geen bedragen mocht noemen. Ga er maar vanuit dat ik hier een berekening had staan om op de volgende bedragen te komen:
= €990 aan drugs (inclusief wegwerpvapes).
= €1820 aan drugs en medicatie tezamen.
Dat is echt ziek veel geld. Kan je nagaan wat het bedrag geweest zou zijn als ik niet onder bewind stond...