#1
Nope.Heb je nog nooit mdma of speed of zoiets dergelijks gebruikt?
Alcohol
Wiet
Ritalin een enkele keer voor studie
Zopiclon en oxazepam (voorgeschreven)
Ayahuasca
Truffels
LSD
Bovenstaande in volgorde van binnenkomst in mijn leven.
Nope.Heb je nog nooit mdma of speed of zoiets dergelijks gebruikt?
Meer drugs nemen en vaker, dat is er dit jaar bij ingeschoten.Hebben jullie eventuele voornemens voor 2024 op gebied van drugs?
Wel een beetje, maar dat heeft vooral te maken met het het me gewoon echt niet lukt om op tijd te zijn en het is ook nog maar de vraag hoe lang ik het achter elkaar volhoud om volgens mijn rooster te werken. Misschien dat dit allemaal veel minder een probleem zal zijn als ik eenmaal DGT gedaan heb en direct daarna weer kan gaan studeren. Als dat vervolgens ook redelijk soepel gaat, dan zal ik me er tegen dan geen zorgen meer om maken, denk ik.Dat werken in loondienst niet voor je lijkt te zijn weggelegd, is d,at iets om je zorgen over te maken?
Ja, wat is je vraag precies? Ik dit al uitgebreid uitgelegd, zonder dat ik dat had hoeven doen. Leuk voor jou dat jij veel beter omgaat met je geld, maar snap niet waar deze verheven reactie voor nodig was.onder bewind omdat je niet met geld kunt om gaan en het uitgeeft aan make-up en kleding etc. Etc. En wel drugs kopen?
De enige reden dat ik nu nog in de bijstand zit, is omdat ik nog niet officieel uitbehandeld ben, anders zou ik nu een Wajong-uitkering gehad hebben en vanaf 2027 ga ik daar sowieso beroep op kunnen doen. Er is mij nooit iets verplicht te doen vanuit de gemeente, want ze weten hoe ziek ik ben. Uiteindelijk ben ik uit mezelf 2 vrijwilligersbaantjes gaan doen.ben het namelijk met @annihilation eens. Bijstand is een nood uitkering met een bedrag om van te leven. En uiteraard ben je dan verplicht te solliciteren, opleiding te starten of vrijwilligerswerk te doen afhankelijk van situatie.
Ja, er is een probleem, dat zei ik ook al op de eerste pagina. Ik wil zicht hebben op dit probleem. Het is voor meerdere dingen nuttig om het bij te houden.Statistieken bijhouden van je drugsgebruik….. neem je dan een lijntje en pak je gelijk je telefoon? Op moment dat ik namelijk iets gebruik is dat het laatste waar ik aan denk hahaha En waarom zou je het überhaupt zo gedetailleerd willen monitoren? Is er dan al niet een probleem….
Dose, maar ik ga die van PsychonautWiki ook eens uitproberen!Welke app is dat die jij en @Zweevteev gebruiken?
Tot aan begin juni is dit het lijstje geen zin om de hoeveelheden uit te rekenen, maar gebruik zag er zo uit.
Wiet - Elke dag 1gram
Cocaine - Ieder weekend 1 - 2 hele
Miauw - Ieder weekend 1 - 3 gram.
Speed - 1 x 10 gram gehaald en wel poosje mee gedaan.
Ketamine - 4g ofzo?? random keer mee gehaald bij een actie
Bromazolam - ieder weekend 1 x 3mg tablet
Alcohol - Ieder weekend of een kratje of een fles sterk
Blij dat ik ermee gestopt ben, beste beslissing van dit jaar![]()
Niet zo zeer wilskracht, zonder het 12 stappen programma en de fellows was me dit nooit gelukt.Lekker bezig! Tof om te horen dat je die keuze hebt gemaakt. Laat alleen maar zien hoe sterk je wilskracht is.
Dan nog heb je de keuze gemaakt om te stoppen en naar de meetings te gaan. Dat vereist doorzettingsvermogen en discipline, oftewel wilskracht. Het is makkelijk om in je comfortzone te blijven zitten en door te gaan met je oude leven.Niet zo zeer wilskracht, zonder het 12 stappen programma en de fellows was me dit nooit gelukt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."