#1
Elke dag amfetamine is schadelijk voor je lichaam. Je gaat sneller door je reserves heen, je weerstand gaat naar de klote en op neurologisch gebied gaat er ook genoeg mis. Daarnaast ben je elke dag onder invloed en mag je dus niet deelnemen aan het verkeer. Als je in een ongeluk terecht komt kan je de rest van je leven afbetalen want je bent niet verzekerd.
Daarnaast is afvallen met behulp van pillen sowieso een slecht idee. Zodra je er mee stopt kom je des te harder weer aan.
Mijn advies: kap met die rommel want dit kan alleen maar slecht aflopen.
Daarnaast is afvallen met behulp van pillen sowieso een slecht idee. Zodra je er mee stopt kom je des te harder weer aan.
Mijn advies: kap met die rommel want dit kan alleen maar slecht aflopen.