Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp me out! Hoeveel amfetamine is niet schadelijk

Help me out! Hoeveel amfetamine is niet schadelijk

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoor n.a.v. dit onderwerp "Mother's little helper" van de Stones in mijn hoofd klinken. Dat lied gaat weliswaar over valium, maar toch.
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem elke dag ongeveer 110mg van een soort afslankpil. dat is een combinatie van ephedrine, caffeine, amfetamine.

Ik vroeg me af, weet iemand een beetje de waarde van wat niet snel schadelijk zou zijn. Ik merk wel dat ik het elke dag wil hebben voor de energie en het positieve gevoel.
maar goed, heb ook kinderen dus wil niet spelen met me leven zeg maar 😅
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afslankpillen met amfetamine in? Dit is toch niet legaal 😅?
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel of niet legaal dat is de vraag niet 😅 alle drugs is toch niet legaal?
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
er staat in combinatie met dus die pil neemt die en dan daarnaast die opsomming....
PsyTekz zei:
Afslankpillen met amfetamine in? Dit is toch niet legaal 😅?
Klik om te vergroten...
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rella88 zei:
Wel of niet legaal dat is de vraag niet 😅 alle drugs is toch niet legaal?
Klik om te vergroten...
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.

Bovendien weten we niets over de samenstelling van de pil en de hoeveelheden per stof.

In de basis is elke dag amfetamine niet gezond.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dagelijks efedrine en amfetamine nemen is niet gezond. Hoe voel je je er zelf onder? Ben je extra opgejaagd, alert, angstig, verward e.d.?

Misschien is het een idee om het niet elke dag te nemen, maar bijvoorbeeld 3 of 4 dagen in de week?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kun je aangeven hoeveel ephedrine, caffeine en amfetamine er precies in die 110 mg zit @Rella88 ?
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.

Bovendien weten we niets over de samenstelling van de pil en de hoeveelheden per stof.

In de basis is elke dag amfetamine niet gezond.
Klik om te vergroten...
Zeehond zei:
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.

Bovendien weten we niets over de samenstelling van de pil en de hoeveelheden per stof.

In de basis is elke dag amfetamine niet gezond.
Klik om te vergroten...
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Illegale afslankpillen zijn nooit gezond. Wellicht val je er nu goed mee af. Als je ermee stopt vliegen de kg er vrees ik zo weer aan. Dat maakt het het winstmodel voor de producent.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rella88 zei:
Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
Klik om te vergroten...
Zo was het zeker niet bedoeld hoor! Sorry dat het zo overkwam.
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Kun je aangeven hoeveel ephedrine, caffeine en amfetamine er precies in die 110 mg zit @Rella88 ?
Klik om te vergroten...
Ongeveer 25mg ephedrine, 25mg amfetamine, 70mg caffeine
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Illegale afslankpillen zijn nooit gezond. Wellicht val je er nu goed mee af. Als je ermee stopt vliegen de kg er vrees ik zo weer aan. Dat maakt het het winstmodel voor de producent.
Klik om te vergroten...
Klopt inderdaad, maar moet zeggen dat ik het enkel neem voor de energie, vrolijkheid 😅
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rella88 zei:
Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
Klik om te vergroten...
Het eventueel 'bozige' in deze reactie is eigenlijk gericht op het ambivalente onderscheid dat wordt gemaakt tussen middelen qua legaliteit, denk ik.
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hippie Langwaus zei:
Dagelijks efedrine en amfetamine nemen is niet gezond. Hoe voel je je er zelf onder? Ben je extra opgejaagd, alert, angstig, verward e.d.?

Misschien is het een idee om het niet elke dag te nemen, maar bijvoorbeeld 3 of 4 dagen in de week?
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie. Ik ben actief haha. Zin om dingen te ondernemen. Gezellig.
soms beetje opgejaagd maar niet angstig oid
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je t doet voor afvallen probeer eens intermitted fasting of keto. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die zeggen dat t slecht is.

Amfetamines en ook legale medicatie zijn uiteindelijk ook schadelijk bij chronisch gebruik.
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Positief denken kun je leren tot op zekere hoogte. Maar als je blijft volhouden dat dit je aard is gaat dat zeker niet lukken.

Je bent met drugs op positiever toch? Dan is dat nuchter ook mogelijk met de juiste hulp.
Klik om te vergroten...
Ja dat is dus het probleem. Mijn hoofd zegt het en hoe kan je dealen met je hoofd? Geloof me heb liever ook geen pil. Maar het is moeilijk vechten tegen je gedachte.
oma en vader hebben dat ook. Helaas niet de genen van me moeder 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rella88 zei:
Ja dat is dus het probleem. Mijn hoofd zegt het en hoe kan je dealen met je hoofd? Geloof me heb liever ook geen pil. Maar het is moeilijk vechten tegen je gedachte.
oma en vader hebben dat ook. Helaas niet de genen van me moeder 😅
Klik om te vergroten...
Als jij iedere dag in je hoofd tegen jezelf blijft zeggen; ik heb geen zin, ik kan niet meer, ik heb geen energie, waarom ben ik niet gelukkig etc dan ga je natuurlijk nooit positief denken.

Je hersenen kiezen nu eenmaal voor het makkelijkste, en dat is toch meestal het negatieve. Mens eigen.

Je kunt je dag ook beginnen met een journal. Schrijf op waar je dankbaar voor bent, wat je wilt bereiken vandaag (kleine dingen tellen ook!)

Dit kan ook aan het einde van de dag. Wat ging er goed, wat wil je morgen beter doen? Zo leer je je hersenen niet alleen op het negatieve te richten maar zo ga je ook positieve dingen zien.

Want volgens mij heb je die heus wel!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rella88 zei:
Citalopram 20mg
Klik om te vergroten...
en hoelang al
of had je dat al gezegd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."