#1
Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
Afslankpillen met amfetamine in? Dit is toch niet legaal 😅?
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.Wel of niet legaal dat is de vraag niet 😅 alle drugs is toch niet legaal?
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.
Bovendien weten we niets over de samenstelling van de pil en de hoeveelheden per stof.
In de basis is elke dag amfetamine niet gezond.
Dat klopt niet helemaal of eigenlijk helemaal niet. Alcohol bijvoorbeeld en er zijn genoeg andere drugs legaal. Even inlezen zou ik zeggen.
Bovendien weten we niets over de samenstelling van de pil en de hoeveelheden per stof.
In de basis is elke dag amfetamine niet gezond.
Zo was het zeker niet bedoeld hoor! Sorry dat het zo overkwam.Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
Ongeveer 25mg ephedrine, 25mg amfetamine, 70mg caffeineKun je aangeven hoeveel ephedrine, caffeine en amfetamine er precies in die 110 mg zit @Rella88 ?
Klopt inderdaad, maar moet zeggen dat ik het enkel neem voor de energie, vrolijkheid 😅Illegale afslankpillen zijn nooit gezond. Wellicht val je er nu goed mee af. Als je ermee stopt vliegen de kg er vrees ik zo weer aan. Dat maakt het het winstmodel voor de producent.
Het eventueel 'bozige' in deze reactie is eigenlijk gericht op het ambivalente onderscheid dat wordt gemaakt tussen middelen qua legaliteit, denk ik.Jammer van zo’n bozige reactie.
sorry ik zag alcohol niet als drugs.
Dankjewel voor je reactie. Ik ben actief haha. Zin om dingen te ondernemen. Gezellig.Dagelijks efedrine en amfetamine nemen is niet gezond. Hoe voel je je er zelf onder? Ben je extra opgejaagd, alert, angstig, verward e.d.?
Misschien is het een idee om het niet elke dag te nemen, maar bijvoorbeeld 3 of 4 dagen in de week?
Ja dat is dus het probleem. Mijn hoofd zegt het en hoe kan je dealen met je hoofd? Geloof me heb liever ook geen pil. Maar het is moeilijk vechten tegen je gedachte.Positief denken kun je leren tot op zekere hoogte. Maar als je blijft volhouden dat dit je aard is gaat dat zeker niet lukken.
Je bent met drugs op positiever toch? Dan is dat nuchter ook mogelijk met de juiste hulp.
Als jij iedere dag in je hoofd tegen jezelf blijft zeggen; ik heb geen zin, ik kan niet meer, ik heb geen energie, waarom ben ik niet gelukkig etc dan ga je natuurlijk nooit positief denken.Ja dat is dus het probleem. Mijn hoofd zegt het en hoe kan je dealen met je hoofd? Geloof me heb liever ook geen pil. Maar het is moeilijk vechten tegen je gedachte.
oma en vader hebben dat ook. Helaas niet de genen van me moeder 😅
en hoelang alCitalopram 20mg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."