#1
wow afslankpillen met amfetamine erin ze verzinnen ook van alles đ
puik idee ,,,,, hint : not :P
puik idee ,,,,, hint : not :P
Hier en nu. Anapana-meditatie is een goede voor beginners. Je richt je aandacht op een driehoek van je mond neus en voorhoofd.Sta wel open voor meditatie, maar waar en welke vind ik lastig
Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee.Klopt inderdaad, maar moet zeggen dat ik het enkel neem voor de energie, vrolijkheid đ
En dit is wel een indicator daar voor.Ik merk wel dat ik het elke dag wil hebben voor de energie en het positieve gevoel.
Haha al super oud hoorwow afslankpillen met amfetamine erin ze verzinnen ook van alles đ
puik idee ,,,,, hint : not :P
Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee.
Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⊠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek.
En dit is wel een indicator daar voor.
Ik ben er al eens voor naar een dokter geweest maar ze zeggen dat er niks voor is⊠behalve antidepressivaSorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee.
Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⊠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek.
En dit is wel een indicator daar voor.
Kijk eens op zen.nl - bevalt mij prima. Misschien kan het je helpen op een natuurlijke manier te vinden wat je nu zoekt in de middelen.Sta wel open voor meditatie, maar waar en welke vind ik lastig
Okay, de dosering is dus vrij laag â op zich binnen de kaders van medicinaal gebruik. Ik snap de reacties wel; zelfmedicatie is over het algemeen geen goed idee en je kunt je afvragen of stimulantia de juiste oplossing zijn voor overgewicht, maar ik schrik niet van de dosering. Dus ik denk niet dat je gebruik bijzonder schadelijk is.Ongeveer 25mg ephedrine, 25mg amfetamine, 70mg caffeine
Ik zie echt potentie in je antwoord.Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee.
Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⊠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek.
En dit is wel een indicator daar voor.
Dankjewel.. ja ik word er gewoon een leuker mens van vind ik zelf en denk me kinderen ook.. ik ben echt geen wereld van verschil met of zonder, maar kan gewoon meer aan en heb meer zin om de dag door te komen etc etcOkay, de dosering is dus vrij laag â op zich binnen de kaders van medicinaal gebruik. Ik snap de reacties wel; zelfmedicatie is over het algemeen geen goed idee en je kunt je afvragen of stimulantia de juiste oplossing zijn voor overgewicht, maar ik schrik niet van de dosering. Dus ik denk niet dat je gebruik bijzonder schadelijk is.
Waar ik me meer zorgen over maak is dat je de pillen neemt âvoor de energie en het positieve gevoelâ, want daar zijn medicinale stimulantia niet voor bedoeld. Dat neigt naar misbruik en kan snel uit de hand lopen met alle gevolgen van dien.
Hoe komt het dat je zo negatief bent? Daar kun je vast wel iets meeIk zie echt potentie in je antwoord.
Echter is mijn huisarts erg moeilijk met medicatie. Goed zal het niet zijn, maar dan heb je wel een goedgekeurd iets⊠en liever iets minder goeds dan een vermoeide negatieve ouderâŠ
Ik snap je redenering, echt waar, maar het kan zijn dat je door het gebruik van stimulerende middelen langzaam opbrandt omdat je steeds over je eigen grenzen heen gaat. En als je eenmaal in een burn-out of depressie terecht gekomen bent, ben je misschien maanden zo niet jaren uitgeschakeld. En wat voor ouder ben je dan?liever iets minder goeds dan een vermoeide negatieve ouderâŠ
Mee eens. Zo heb ik mijzelf ook een burn out gegeven waar ik nu nog steeds mee zit. En dan heb ik in mijn geval (gelukkig) geen kids. Ik zou niet weten hoe ik dat had moeten doen.Ik snap je redenering, echt waar, maar het kan zijn dat je door het gebruik van stimulerende middelen langzaam opbrandt omdat je steeds over je eigen grenzen heen gaat. En als je eenmaal in een burn-out of depressie terecht gekomen bent, ben je misschien maanden zo niet jaren uitgeschakeld. En wat voor ouder ben je dan?
Dit.Ik snap je redenering, echt waar, maar het kan zijn dat je door het gebruik van stimulerende middelen langzaam opbrandt omdat je steeds over je eigen grenzen heen gaat. En als je eenmaal in een burn-out of depressie terecht gekomen bent, ben je misschien maanden zo niet jaren uitgeschakeld. En wat voor ouder ben je dan?
Dat is psychisch.. aard van het beestje. Antidepressiva, gesprekken etc werkt nietâŠHoe komt het dat je zo negatief bent? Daar kun je vast wel iets mee
Ik slik al antidepressiva..Dit.
Altijd af te raden om langdurig energie te 'lenen'. Om een negatief en vermoeid gevoel tegen te gaan lijkt meditatie, yoga, therapie en als dat allemaal niet werkt misschien toch antidepressiva een beter idee dan amfetamine.
De kans dat je die geleende energie ergens met dikke rente terugbetaald is niet afwezig.
Positief denken kun je leren tot op zekere hoogte. Maar als je blijft volhouden dat dit je aard is gaat dat zeker niet lukken.Dat is psychisch.. aard van het beestje. Antidepressiva, gesprekken etc werkt nietâŠ
Nou, en los daarvan: je zou hulp moeten kunnen krijgen die bij je past. Met of zonder medicatie. Vervelend dat dat tot nu toe niet zo is geweest⊠waarom hielp de antidepressiva je niet?Ik zie echt potentie in je antwoord.
Echter is mijn huisarts erg moeilijk met medicatie. Goed zal het niet zijn, maar dan heb je wel een goedgekeurd iets⊠en liever iets minder goeds dan een vermoeide negatieve ouderâŠ
welke als ik vragen mag en dan ook amfetamine erbij kan de werking wel iets verstorenIk slik al antidepressiva..
Citalopram 20mgwelke als ik vragen mag en dan ook amfetamine erbij kan de werking wel iets verstoren
ligt ook aan welke je hebt
Ja ik wil juist graag hulp, maar weet niet wat het is. Denk dat het tussen me oren zit maar iedereen bij ons heeft depressieve genen. vader, oma, ik. Generatie op generatie.Nou, en los daarvan: je zou hulp moeten kunnen krijgen die bij je past. Met of zonder medicatie. Vervelend dat dat tot nu toe niet zo is geweest⊠waarom hielp de antidepressiva je niet?
Ik vond hulp vragen heel moeilijk omdat er âniet Ă©cht wat aan de hand wasâ of dat praatte ik mezelf vooral aan. Twee zomers terug heb ik daarom alle âkleineâ dingen waar ik tegenaan liep in een brief aan mijn huisarts opgeschreven. Bij elkaar bleek dat toch niet zo klein te zijn. Inmiddels heb ik heel fijne hulp gehad en zit ik er veel beter in. Ook heb ik nu medicatie die me echt helpt en waar ik me prettig bij voel (ik wilde juist géén medicatie want: ik wilde niet elke dag legale pep slikken.)
Misschien helpt dat je wat? Meditatie en mindfulness zullen je ook zéker kunnen helpen, maar ik herken wel heel erg wat je zegt over dat je dat moeilijk zelf oppakt. Ik heb dat ook, kom daar moeilijk in en houd het nog moeilijker vol.
Wat betreft je laatste zin: beter geen mama die niet exact weet wat ze binnenkrijgt en dus ook zichzelf niet potentieel in gevaar brengt, toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."