Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe voelt een cocaine kater?

Hoe voelt een cocaine kater?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Neerslachtig
- Schuldig
- Onrustig


Zo voelt een coke kater voor mij.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus lang verhaal kort

1. je gebruikte elk weekeind “maar” 2-3 gram coke
2. voelde je na je gebruik paranoïde tot je (bijna) weer kon gebruiken.

Sounds lot like a verslaving.

3. Je gebruikte na een tijd er niet aan te komen om iets te vieren met een grote berg

De contexten, de setting, zijn zó verschillend dat er echt heel weinig over te zeggen valt… wat sowieso al het geval is eigenlijk. Over het algemeen is para gevoelens meer iets dat bij pep voorkomt, maar als jij er meer aanleg voor hebt kan het prima bij je cokekater horen. Dat je dat dan 1 keer niet hebt gehad zegt niks over het spul dat je daarvoor altijd had.

Als je het zeker wil weten, test je drugs vóór je gaat gebruiken haha. Lekker tripje naar NL😇
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voel me dan arm.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Voel me dan arm.
Klik om te vergroten...
1 van de officiële bijwerkingen van cocaïne. :tongueclosed:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke kater is zo weg gewerkt ook’ ff douchen volgende dag ff goed wat eten en je merk er niks meer van
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik net begon: beetje moe.
Na tien jaar: paranoia, zelfhaat, machteloos, wanhopig, vol schaamte, uitgeput, eenzaam, onrustig en vies.

Wil ik nog wel bij vermelden dat ik na 5 jaar gebruik en cold turkey stoppen met alles (waar ook Benzo’s bij zaten) een psychose heb gehad. Daarna wilde ik niet meer gebruiken maar ik was niet bereid om daar alles op alles voor te zetten of naar adviezen te luisteren. Daardoor waren mijn katers die laatste jaren emotioneel zeer negatief beladen.

🥲

Maar inmiddels 21 maanden clean en ik voel me beter dan ooit tevoren (vorige levens niet meegeteld 😄).
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moe, rusteloos, hoofdpijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
sosboss zei:
Ik heb tot een jaar geleden altijd coke gehaald bij dezelfde plug. Ik gebruikte zo’n 2-3g op een avond en dit enkel in het weekend. Telkens kreeg ik de dagen erna sterke paranoïde gevoelens. Deze hielden aan voor +/- 4 dagen. Ik had daarom ook besloten om te stoppen met coke. Nu heb ik eergisteren de uitslag gehad van m’n examens, was op alles geslaagd, en heb dit gevierd met een grote berg. Deze heb ik gehaald van iemand anders en heb geen last van een kater. Enkel hoofdpijn vd alcohol. Heb je normaal nooit zo’n erge kater na coke-gebruik? En zat er dan al die tijd iets anders doorheen? Ik heb deze niet laten testen. Dit kan in België niet en zo’n dancesafe kit is ook niet altijd acuraat.
Klik om te vergroten...
Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.
Klik om te vergroten...
Goeie. Ik voelde me ook heel klein en kwetsbaar, tot wel 2 weken na m’n laatste sessie op ‘t eind van mijn verslaving. En dus met vlagen permanent…
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.
Klik om te vergroten...

Dat was de eerste jaren nauwelijks het geval bij mij. Maar je kent het: je voelt dat je toch wat meer nodig hebt om hetzelfde te bereiken en uiteindelijk neem je alweer je volgende lijn als de eerste twee nog niet eens "werken". Om zo gans het effect naar de zak te doen.

Ik heb het hier al vaak gezegd, ik heb lang enorm veel plezier gehad op coke. Maar de laatste 3 jaar was het enkel van "moeten".
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
- Neerslachtig
- Schuldig
- Onrustig


Zo voelt een coke kater voor mij.
Klik om te vergroten...
Ik ook , niet schuldig , soms.
Wel depri, angst, lusteloos

Maar slik al jaren oxcycodon, zolpidem, diazepam 2 dus dat dempt t iets.
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
Goeie. Ik voelde me ook heel klein en kwetsbaar, tot wel 2 weken na m’n laatste sessie op ‘t eind van mijn verslaving. En dus met vlagen permanent…
Klik om te vergroten...
Knap van je , power to you.
Lang gebruikt? Veel? ( details niet nodig hoor)
Hoe lang clean?

Ik ga revalidatie therapie eerst. Huis uit. Altijd pijn en uitgeput door diverse tegenslagen.
Dan psycholoog aan huis. Alle ptss eruit woede, kutleven ,wil graag weer meer dan 2, 3 uren van huis.
Slik veel meds. En voel dat t me niets doet. Erger maakt.
Zin in therapie, leren leven, onder de mensen, sterker worden.

Wordt oma eind mei. En medicatie vrij, of andere die bij mijn passen
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#13
Vermoeid, niet kunnen concentreren en neerslachtig dat ken ik van coke als ik elk weekend 1 gram gebruik
daarom houd ik pauzes door weekenden over te slaan om te herstellen en als ik dan weer gebruik wat meer op mijn dosis letten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amber.cherry zei:
Knap van je , power to you.
Lang gebruikt? Veel? ( details niet nodig hoor)
Hoe lang clean?
Klik om te vergroten...
10 jaar. Ongeveer 2kg. 21 maanden en een paar dagen.

Zet 'm op. Als je je best doet en je open stelt kun je veel bereiken :)
D
DraaimiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Katers kreeg ik pas later in mijn verslaving, bij minder gebruik was het heftiger.. erg leeg, futloos, traag, uitgeput, zwaar, extreem paranoïde, angst, onrustig, gehouden horen
8 uurtjes slaap en je was weer fit
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond de dip veel heftiger dan bij een xtc pil. Had mezelf dan ook wel goed van voorzien. Maar ik ben voor dit soort spul dan ook zeker niet geboren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik zo die bijwerkingen van coke gebruik lees, dan heb ik zoiets van: wat doe ik mezelf toch aan, iedere keer weer....
Ik had hetzelfde met alcohol katers.
Die waren vreselijk, en iedere keer weer dacht ik zo van: ik drink noooooit meer, en dan dezelfde avond alweer stevig innemen.
Hoe krom is dit eigenlijk.
Nu drink ik allang niet meer, en...
Dus ook geen alcohol katers meer, goddank!
Wat was ik daar toch ontzettend ziek van...en toch maar doorgaan met zuipen. Bah!
s
sosbossLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb tot een jaar geleden altijd coke gehaald bij dezelfde plug. Ik gebruikte zo’n 2-3g op een avond en dit enkel in het weekend. Telkens kreeg ik de dagen erna sterke paranoïde gevoelens. Deze hielden aan voor +/- 4 dagen. Ik had daarom ook besloten om te stoppen met coke. Nu heb ik eergisteren de uitslag gehad van m’n examens, was op alles geslaagd, en heb dit gevierd met een grote berg. Deze heb ik gehaald van iemand anders en heb geen last van een kater. Enkel hoofdpijn vd alcohol. Heb je normaal nooit zo’n erge kater na coke-gebruik? En zat er dan al die tijd iets anders doorheen? Ik heb deze niet laten testen. Dit kan in België niet en zo’n dancesafe kit is ook niet altijd acuraat.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan ben je dus altijd paranoia of high...maar goed dat je ermee gestopt bent.
Weet je zeker dat je toen geen speed hebt gehad?
Niemand hier gaat je dat kunnen vertellen.
Een kater kan veel dingen betekenen , moe futloos misselijkheid hoofdpijn braken enzo.
s
sosbossLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fisherman's friend zei:
Dan ben je dus altijd paranoia of high...maar goed dat je ermee gestopt bent.
Weet je zeker dat je toen geen speed hebt gehad?
Niemand hier gaat je dat kunnen vertellen.
Een kater kan veel dingen betekenen , moe futloos misselijkheid hoofdpijn braken enzo.
Klik om te vergroten...
Heb ook een angststoornis vanwege misbruiken van psychedelica op veel te jonge leeftijd. Misschien dat ik me daarom zo angstig voel na gebruik. Heb overlaatst m’n ex-vriendin opnieuw gezien en voel me enorm kut sindsdien. Ben van plan om me daarom dit weekend nog eens goed te laten gaan, maar heb wel m’n twijfels hierbij. Wil me niet terug een week paranoia voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."