#1
- Neerslachtig
- Schuldig
- Onrustig
Zo voelt een coke kater voor mij.
- Schuldig
- Onrustig
Zo voelt een coke kater voor mij.
1 van de officiële bijwerkingen van cocaïne.Voel me dan arm.
Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.Ik heb tot een jaar geleden altijd coke gehaald bij dezelfde plug. Ik gebruikte zo’n 2-3g op een avond en dit enkel in het weekend. Telkens kreeg ik de dagen erna sterke paranoïde gevoelens. Deze hielden aan voor +/- 4 dagen. Ik had daarom ook besloten om te stoppen met coke. Nu heb ik eergisteren de uitslag gehad van m’n examens, was op alles geslaagd, en heb dit gevierd met een grote berg. Deze heb ik gehaald van iemand anders en heb geen last van een kater. Enkel hoofdpijn vd alcohol. Heb je normaal nooit zo’n erge kater na coke-gebruik? En zat er dan al die tijd iets anders doorheen? Ik heb deze niet laten testen. Dit kan in België niet en zo’n dancesafe kit is ook niet altijd acuraat.
Goeie. Ik voelde me ook heel klein en kwetsbaar, tot wel 2 weken na m’n laatste sessie op ‘t eind van mijn verslaving. En dus met vlagen permanent…Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.
Ik krijg van coke vooral nul energie, paniekaanvallen, onzekerheid, en veel minder veerkracht voor als er eens iets mis gaat.
Ik ook , niet schuldig , soms.- Neerslachtig
- Schuldig
- Onrustig
Zo voelt een coke kater voor mij.
Knap van je , power to you.Goeie. Ik voelde me ook heel klein en kwetsbaar, tot wel 2 weken na m’n laatste sessie op ‘t eind van mijn verslaving. En dus met vlagen permanent…
10 jaar. Ongeveer 2kg. 21 maanden en een paar dagen.Knap van je , power to you.
Lang gebruikt? Veel? ( details niet nodig hoor)
Hoe lang clean?
Heb ook een angststoornis vanwege misbruiken van psychedelica op veel te jonge leeftijd. Misschien dat ik me daarom zo angstig voel na gebruik. Heb overlaatst m’n ex-vriendin opnieuw gezien en voel me enorm kut sindsdien. Ben van plan om me daarom dit weekend nog eens goed te laten gaan, maar heb wel m’n twijfels hierbij. Wil me niet terug een week paranoia voelen.Dan ben je dus altijd paranoia of high...maar goed dat je ermee gestopt bent.
Weet je zeker dat je toen geen speed hebt gehad?
Niemand hier gaat je dat kunnen vertellen.
Een kater kan veel dingen betekenen , moe futloos misselijkheid hoofdpijn braken enzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."