Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe voelt een cocaine kater?

Hoe voelt een cocaine kater?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik nog coke gebruikte vond ik de katers iets erger dan alcohol katers. Ik denk door meer uitputting.

Alcohol en coke kater is voor mij ook wat Perenijsje schrijft. Ochtend/middag rustig aan, de buitenlucht in, wat extra fruit ... en de avond kun je wel weer wat gaan doen.

Note; ik heb het qua alcohol kater over bier of wijn of soortgelijk. Niet whisky, allerlei dranken door elkaar, mixjes etc
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damius zei:
Geheel offtopic: maar zie jij 21mg brozamolam per dag niet als harddrugs?
Klik om te vergroten...

Nee ik zie benzo's niet als harddrugs maar gewoon als eigen categorie.
Alleen kan de uitwerking wel veel heftiger zijn dan een harddrug en zoals je bij mij ziet😓
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Nee ik zie benzo's niet als harddrugs maar gewoon als eigen categorie.
Alleen kan de uitwerking wel veel heftiger zijn dan een harddrug en zoals je bij mij ziet😓
Klik om te vergroten...

Benzo valt onder de opiumwet lijst 2.
Geen harddrugs dus, maar softdrugs.
Wat geen vrijbrief is tot volop gebruik
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Benzo valt onder de opiumwet lijst 2.
Geen harddrugs dus, maar softdrugs.
Wat geen vrijbrief is tot volop gebruik
Klik om te vergroten...

Oké dankjewel dat wist ik niet. Maar het maakt niet uit op welke lijst het staat. Ik moet gewoon van die zooi af en zo snel mogelijk die afkickkliniek. Ik had gehoopt voor het weekend wat te weten maar nou weet ik nog niks 😫

Maar weer OT 😉
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus lang verhaal kort

1. je gebruikte elk weekeind “maar” 2-3 gram coke
2. voelde je na je gebruik paranoïde tot je (bijna) weer kon gebruiken.

Sounds lot like a verslaving.

3. Je gebruikte na een tijd er niet aan te komen om iets te vieren met een grote berg

De contexten, de setting, zijn zó verschillend dat er echt heel weinig over te zeggen valt… wat sowieso al het geval is eigenlijk. Over het algemeen is para gevoelens meer iets dat bij pep voorkomt, maar als jij er meer aanleg voor hebt kan het prima bij je cokekater horen. Dat je dat dan 1 keer niet hebt gehad zegt niks over het spul dat je daarvoor altijd had.

Als je het zeker wil weten, test je drugs vóór je gaat gebruiken haha. Lekker tripje naar NL😇
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voel me dan arm.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Voel me dan arm.
Klik om te vergroten...
1 van de officiële bijwerkingen van cocaïne. :tongueclosed:
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke kater is zo weg gewerkt ook’ ff douchen volgende dag ff goed wat eten en je merk er niks meer van
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik net begon: beetje moe.
Na tien jaar: paranoia, zelfhaat, machteloos, wanhopig, vol schaamte, uitgeput, eenzaam, onrustig en vies.

Wil ik nog wel bij vermelden dat ik na 5 jaar gebruik en cold turkey stoppen met alles (waar ook Benzo’s bij zaten) een psychose heb gehad. Daarna wilde ik niet meer gebruiken maar ik was niet bereid om daar alles op alles voor te zetten of naar adviezen te luisteren. Daardoor waren mijn katers die laatste jaren emotioneel zeer negatief beladen.

🥲

Maar inmiddels 21 maanden clean en ik voel me beter dan ooit tevoren (vorige levens niet meegeteld 😄).
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moe, rusteloos, hoofdpijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."