Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb tot een jaar geleden altijd coke gehaald bij dezelfde plug. Ik gebruikte zo’n 2-3g op een avond en dit enkel in het weekend. Telkens kreeg ik de dagen erna sterke paranoïde gevoelens. Deze hielden aan voor +/- 4 dagen. Ik had daarom ook besloten om te stoppen met coke. Nu heb ik eergisteren de uitslag gehad van m’n examens, was op alles geslaagd, en heb dit gevierd met een grote berg. Deze heb ik gehaald van iemand anders en heb geen last van een kater. Enkel hoofdpijn vd alcohol. Heb je normaal nooit zo’n erge kater na coke-gebruik? En zat er dan al die tijd iets anders doorheen? Ik heb deze niet laten testen. Dit kan in België niet en zo’n dancesafe kit is ook niet altijd acuraat."
"Fisherman's friend zei: Dan ben je dus altijd paranoia of high...maar goed dat je ermee gestopt bent. Weet je zeker dat je toen geen speed hebt gehad? Niemand hier gaat je dat kunnen vertellen. Een kater kan veel dingen betekenen , moe futloos misselijkheid hoofdpijn braken enzo. Klik om te vergroten... Heb ook een angststoornis vanwege misbruiken van psychedelica op veel te jonge leeftijd. Misschien dat ik me daarom zo angstig voel na gebruik. Heb overlaatst m’n ex-vriendin opnieuw gezien en voel me enorm kut sindsdien. Ben van plan om me daarom dit weekend nog eens goed te laten gaan, maar heb wel m’n twijfels hierbij. Wil me niet terug een week paranoia voelen."
"Fisherman's friend zei: Overdrijf je dit niet een beetje? En zo niet dan zou ik me al een beetje zorgen maken over mezelf. Een week paranoia na een weekend snuiven is niet normaal als je verder gezond bent volgens mij. Ik weet zelf ook wat het is om iets teveel te gebruiken maar een week is lang, en vier dagen ook. Als daar ook nog een angststoornis bij komt dan zou ik wel oppassen. Je gaat het toch wel doen , maar misschien kun je niet een berg gaan gebruiken maar een klein beetje waar je ook niet paranoia van gaat worden. Ik kan er verder niks van zeggen want heb het zelf ook gedaan. Klik om te vergroten... Tijdens het gebruiken ben ik nooit paranoïde. Enkel de dagen erna. Alhoewel ik me nu, buiten dan wat ‘foggy’, best oke voel. Lag vgm ook grotendeels aan de batch."
"Leuk als vervanger van gewone bloemen. Wel heb ik de dag erna een grotere ‘kater’ dan gewone wiet."
"Ik ga volgende week naar Sunrise, Festival in België. Ben van plan om 3 dagen te gaan. Wil hier ook voor de eerste keer xtc gaan gebruiken. Vorige jaren werd er altijd heel erg gecondoleerd op drugs. Stel dat ik gepakt wordt met een pilletje, wat gaat er dan gebeuren? En zal ik dan een strafblad krijgen? Ook zit ik met vragen ivm de kater. Is deze heel erg als ik een halve pil neem? (=80mg). Ben 19, weeg 76kg en ben 1m80. Na (veel te veel) coke krijg ik de dagen erna altijd enorm veel paranoia en een down gevoel. Zou dit willen beperkten met vriendelijke groet"
"heb deze pillen gisteren gehaald. In België kan je deze niet laten testen. Iemand ervaring hiermee?"
"Weezy50 zei: Update: Na dat ik 2 dagen gestopt was kreeg ik ineens een paniek aanval terwijl ik aan het rijden was uit het niets... kan het ermee te maken hebben dat ik 3 koffie's ophad? gelukkig was er een tankstation waar ik gelijk kon uitvoegen. Sinds dien voel ik me super moe, en kan ik wel 15 uur per dag slapen. Iemand een idee hoe dat komt? Klik om te vergroten... blowde ook dagelijks, meestal zelfs concentraat. Van de ene op de andere dag kreeg ik een paniekaanval tijdens het blowen. Heb er nu ook last van als ik nuchter ben."
"Weezy50 zei: Wow heftig, ik ben er wel achter dat blowen niet zo onschuldig is zoals ik dacht. Blow je nu nog steeds of ben je gestopt? En hoe ga je dan om met een paniek aanval? Klik om te vergroten... Blow niet meer de hele dag door. Probeer zo veel mogelijk de angsten weg te duwen. Ben twee jaar geleden een keer overvallen, wat me bijna m'n leven gekost heeft. Dit heeft zich ontwikkelt tot een paniekstoornis."