Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlakka (a-Pihp)

Flakka (a-Pihp)

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Heftig verhaal. Jammer dat het zo verborgen in je profiel staat. Kun je ‘m een keer als topic in het subforum verslaving zetten?

Zoek vooral hulp bij je herstel. Alleen is het heel moeilijk. Ik hoop dat je er uit komt. ‘t Is hard werken maar zo de moeite waard. Ik heb 5 jaar geprobeerd clean te worden met iets van 100 terugvallen, maar nu 21 maanden clean van alles. En dat kun jij ook!
Klik om te vergroten...
Thanks, fijn om eindelijk eens te horen dat het wel kan ☺️ maandag weer opnieuw intake dus hopelijk ga ik jouw goede voorbeeld volgen! Ik zal m’n verhaal als topic plaatsen
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffieb00n zei:
Jeetje heftig verhaal. Hoe ben je ermee in aanraking gekomen em waarom ben je dit gaan gebruiken ipv andere bekendere middelen met vergelijkbare werking?
Klik om te vergroten...
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….
F
FlakkamamaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flakkama zei:
Ik leerde iemand kennen die dit gebruikte. Natuurlijk wilde hij niet dat ik dit zou proberen maar na lang aandringen van mij is hij gezwicht en heb ik een keer gebruikt….. ondanks zijn pogingen mij te beschermen is het natuurlijk toch misgegaan. Ik was meteen hooked, en dat terwijl het nog 3 maanden heeft geduurd voordat ik erachter kwam wat het was. Zo bleu en naïef was ik….
Klik om te vergroten...
En ik was natuurlijk ook totaal niet verslavingsgevoelig wist ik mezelf wijs te maken. Ik had het immers al 34 jaar zonder gedaan 😏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
:handpointup:kroket heeft gesproken.

"Iedereen is verslavingsgevoelig".
Klik om te vergroten...
Preach 🙏
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Als je aan 3-mmc kan komen dan zou ik het daar gewoon bij houden. A-pihp is in ieder geval geen goed alternatief voor 3-mmc en proberen kan al gevaarlijk zijn. Dus ik zou kiezen voor de prullenbak of de wc. Deze stof heeft al teveel schade aangericht.

Edit: Er staat op dit forum veel informatie over a-pihp, maar dit topic geeft in mijn ogen mooi weer hoe het mis kan gaan.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Watdeflakka zei:
Hey, ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar speed en 3mmc en heb dat ook vaak gedaan. De laatste tijd voel ik steeds minder wat ik eerst ervan voelde(wat logisch is), maar toch ging ik rondneuzen.

Op de welbekende RC site, zag ik a-Pihp staan, ik had eerder erover gehoord, ondermeer door vrienden. Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Klik om te vergroten...
Dat je tolerantie ervaart is wel een teken dat je het te vaak hebt gedaan in een korte periode, Fijn dat je tot nu toe niet verslavingsgevoelig bent maar het kan wel een teken zijn van een beginnende verslaving. Pas goed op jezelf. ❤️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Gooi het nou weg. Verslaving is niet leuk :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Watdeflakka zei:
Thanks, ik wist niet dat het zo verslavend zou zijn, ik wilde het gewoon een keertje proberen; niet om een alternatief te zoeken. Ik bekijk wel wat ik met de rest ga doen, misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee. Voor nu hou ik het wel bij de 3M
Klik om te vergroten...
Ik zou het een vriend ook niet gunnen tbh
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
al die pyro's zijn kut , zelf ben ik verzot op mdphp pellets (met als disclaimer vaak stimulant psychotische kenmerken)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zeg dit niet vaak maar man.. het is je leven echt niet waard..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Watdeflakka zei:
Van mezelf ben ik niet verslavingsgevoelig, heb veel dingen gedaan en nooit aan iets hooked geraakt; en ik ken mijn grenzen.
Klik om te vergroten...
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

There's a drug for everyone
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.

Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.

There's a drug for everyone
Klik om te vergroten...
100%. Ik dacht ook dat ik niet “verslavingsgevoelig” was. It’s a slippery slope en ineens (maar toch niet zo ineens) zit je er middenin.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ulixes zei:
100%. Ik dacht ook dat ik niet “verslavingsgevoelig” was. It’s a slippery slope en ineens (maar toch niet zo ineens) zit je er middenin.
Klik om te vergroten...
Iedereen is gevoelig voor verslaving denk ik. Ligt heel erg aan je persoonlijke situatie.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Watdeflakka zei:
misschien kan n vriend of de prullenbak er wat mee.
Klik om te vergroten...

De WC lijkt me de beste optie. De plekken waar ik a-pihp weer uit heb gevist, zijn niet zo fraai. Inclusief openbare vuilniszakken en een rioolput.

Maar aan een vriend geven? Als je het jezelf al gunt om er afstand van te doen, zadel dan je vrienden niet op met die troep zou ik zeggen.

Ik gun niemand een verslaving, maar die aan pyro's nog het allerminst.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
doe wat met deze adviezen/waarschuwingen voordat het te laat is ,
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
De WC lijkt me de beste optie. De plekken waar ik a-pihp weer uit heb gevist, zijn niet zo fraai. Inclusief openbare vuilniszakken en een rioolput.

Maar aan een vriend geven? Als je het jezelf al gunt om er afstand van te doen, zadel dan je vrienden niet op met die troep zou ik zeggen.

Ik gun niemand een verslaving, maar die aan pyro's nog het allerminst.
Klik om te vergroten...
Beter oplossen in natriumhydroxide voor het milieu
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Beter oplossen in natriumhydroxide voor het milieu
Klik om te vergroten...

En dan? Welke stoffen houd je dan over en hoe voer je deze af?

Nog beter is inleveren bij de apotheek 🤷‍♂️
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Iedereen is gevoelig voor verslaving denk ik. Ligt heel erg aan je persoonlijke situatie.
Klik om te vergroten...
Dat is een feit. Met de perfecte omstandigheden kan iedereen verslaafd worden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Het is het gebruik niet waard mede door de vrij korte rush.
Ga het niet roken want dan ga je het echt wel moeilijk krijgen om te stoppen en de crash is ook niet bepaald gezellig.
Klik om te vergroten...
I.t.t. veel andere drugs is de crash van a-PiHP de high niet waard.

Heb mijn zakje na één nacht in de vuilnisbak gegooid.

a-PVP vond ik een veel beter middel, hoewel je daar waarschijnlijk ook beter niet aan verslaafd moet worden.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Watdeflakka zei:
Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.
Klik om te vergroten...
Weet er niet persee veel van maar kan sws vertellen wat k wel weet en mn eigen ervaring (zelf nu 1x a-phip en 1x 3f a-pvp geprobeerd)

A-phip is van wat k gehoord heb idd beter geschikt om t te roken voor de "beste" ervaringen. Zelf tot nu toe alleen gesnoven maar wil t sws wel keertje proberen maar moet dat eerst heel goed plannen want t staat idd bekend om 1 vd verslavendste stoffen en impulsief bijpakken, en roken is de meest verslavende roa, dus als je doet wees voorbereid en alleen als je weet dat je jezelf echt kan beheersen

Qua vergelijking met 3m, moet zeggen ondanks dat t een cathinone is vind k pyrros echt compleet anders dan pyrros. K hou van cathinonen en ondanks vele pogingen van verschillende dealers elke 3m bleek fake te zijn maar herken van de gene die k heb wel zon gevoel van das een ??mc met die pyrros compleet ander gevoel, mijn ervaring was sws wel apart maar compleet andere vibe iig. En vind cathinonen dus super chill maar die pyrros wilde k proberen voor de ervaring maar in mijn geval was t heel kort effect en wat k voelde kan je eigk ni eens echt effect noemen beetje zon opkomende high die toch ni wil en als je bewust erover denkt wel zo iets heb van ja voel vgm wel ietsje beter, maar dan na 45 minuten crashte het de diepte in en had k paar uur enorme cravings en keiharde comedown. Enige maar in het verhaal is dat k op zich best laag gedoseert heb voor mijn doen, meeste uppers zit mn toleranties vaak (ver) boven wat pw aanraad als heavy en hierbij had k maar 25mg aphip gesnoven en 3f a-pvp 40mg. Dat zou volgens pw denk iets boven gemiddeld zijn en 40 dan wat meer naar heavy wss (deze staat niet op pw dus is beetje afgeleid op basis van andere flakka doseringen) en die hoeveelheden zijn dus in principe normaal maar voor mij is dat zeer wss erg laag. Maar als k het zo inschat zou zelfs als k over de 100 ofz neem nog weinig effect hebben maar vermoed helse comedown en cravings waar je niet vrolijk van word. Dus ja vind t leuk om t geprobeerd te hebben, en ben ook zeker benieuwd naar de andere varianten in t bijzonder a-pvp maar niet als leuk avondje maar meer gwn als een ervaring en ook chill als zelftest en te kunnen zien van ok ik heb die beheersing
Wat evt nog een idee kan zijn is mss een "trip"sitter erbij mocht je t idee krijgen alles op te maken dat iemand je er iig uit kan proberen te praten of t weg te halen, slechts een ideetje. Gekke is dus wel in mijn geval was t gwn saai en na 45 minuten kut maar als je nagaat dat t zo berucht is met al die horrorverhalen had k veel verw8 ervan maar saai zat daar niet bij😅
Natuurlijk is dit miin ervaring en jij kan mogelijk veel meer erop reageren zoals je zou denken want iedereen reageerd weer anders dus gwn goed voorbereiden en plannen en als je de beheersing hebt moet t gwn goedkomen. Wees daar alleen wel zeker genoeg van zodat je niet in de shit komt als je toch onderschat hebt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."