Is er iemand hier die er meer van weet? Ik zou ook overwegen om het te roken, ik weet zelf dat ik het bij 1x kan houden. Maar ben gewoon benieuwd hoe het hoort te voelen.
Weet er niet persee veel van maar kan sws vertellen wat k wel weet en mn eigen ervaring (zelf nu 1x a-phip en 1x 3f a-pvp geprobeerd)
A-phip is van wat k gehoord heb idd beter geschikt om t te roken voor de "beste" ervaringen. Zelf tot nu toe alleen gesnoven maar wil t sws wel keertje proberen maar moet dat eerst heel goed plannen want t staat idd bekend om 1 vd verslavendste stoffen en impulsief bijpakken, en roken is de meest verslavende roa, dus als je doet wees voorbereid en alleen als je weet dat je jezelf echt kan beheersen
Qua vergelijking met 3m, moet zeggen ondanks dat t een cathinone is vind k pyrros echt compleet anders dan pyrros. K hou van cathinonen en ondanks vele pogingen van verschillende dealers elke 3m bleek fake te zijn maar herken van de gene die k heb wel zon gevoel van das een ??mc met die pyrros compleet ander gevoel, mijn ervaring was sws wel apart maar compleet andere vibe iig. En vind cathinonen dus super chill maar die pyrros wilde k proberen voor de ervaring maar in mijn geval was t heel kort effect en wat k voelde kan je eigk ni eens echt effect noemen beetje zon opkomende high die toch ni wil en als je bewust erover denkt wel zo iets heb van ja voel vgm wel ietsje beter, maar dan na 45 minuten crashte het de diepte in en had k paar uur enorme cravings en keiharde comedown. Enige maar in het verhaal is dat k op zich best laag gedoseert heb voor mijn doen, meeste uppers zit mn toleranties vaak (ver) boven wat pw aanraad als heavy en hierbij had k maar 25mg aphip gesnoven en 3f a-pvp 40mg. Dat zou volgens pw denk iets boven gemiddeld zijn en 40 dan wat meer naar heavy wss (deze staat niet op pw dus is beetje afgeleid op basis van andere flakka doseringen) en die hoeveelheden zijn dus in principe normaal maar voor mij is dat zeer wss erg laag. Maar als k het zo inschat zou zelfs als k over de 100 ofz neem nog weinig effect hebben maar vermoed helse comedown en cravings waar je niet vrolijk van word. Dus ja vind t leuk om t geprobeerd te hebben, en ben ook zeker benieuwd naar de andere varianten in t bijzonder a-pvp maar niet als leuk avondje maar meer gwn als een ervaring en ook chill als zelftest en te kunnen zien van ok ik heb die beheersing
Wat evt nog een idee kan zijn is mss een "trip"sitter erbij mocht je t idee krijgen alles op te maken dat iemand je er iig uit kan proberen te praten of t weg te halen, slechts een ideetje. Gekke is dus wel in mijn geval was t gwn saai en na 45 minuten kut maar als je nagaat dat t zo berucht is met al die horrorverhalen had k veel verw8 ervan maar saai zat daar niet bij😅
Natuurlijk is dit miin ervaring en jij kan mogelijk veel meer erop reageren zoals je zou denken want iedereen reageerd weer anders dus gwn goed voorbereiden en plannen en als je de beheersing hebt moet t gwn goedkomen. Wees daar alleen wel zeker genoeg van zodat je niet in de shit komt als je toch onderschat hebt