#1
Boom, eerste truth bomb van de man die op zowat elke gearomatiseerde cath een avontuur heeft ervaren. 👈 (toch of overdrijf ik?) listen to this guyIk zeg dit niet vaak maar man.. het is je leven echt niet waard..
Het concept van een verslaving is dat je het niet doorhebt want anders is het een gewoonte die je toepast omdat je het vind dat het positieve effecten heeft en niet dat je ernaar craved hoe meer je het neemt. Dat is gewoon handelen en logica en daar kan je altijd uitstappen door ermee te stoppen, drugs ga je versmelten in je persoonlijkheid en je karakter totdat je de drugs als het ware je eigen persoon verwisseld met een substantieel synthetisch “ding”. Wat lul ik? Ja het is wel zo als je het goed bekijkt eigenlijk.Zo begint jammer genoeg elke verslaving. Drugs worden vaak onderschat, niemand wil verslaafd zijn en dit gebeurt ook niet op 1 2 3.
Wees ook voorzichtig met eerdere ervaringen met andere drugs gebruik te verantwoorden.
There's a drug for everyone
meisje ib de kliniek was 21 jaar zwaar GHB en je ZAG dat ze helemaal was versmolten met de drugs en was geworden als een dronken vergeetachtige leugenaar en mannen bespeler ipv de mooie lieve vrouw die er onder verborgen zat.
Huh kan je dat kopen? Of is dat alleen dat prachtige stuk aarde waar jij woont? Hier kan ik niet eens aceton of waterstofperoxide vinden laat staan een beetje sterke pure goede chloor middel.Beter oplossen in natriumhydroxide voor het milieu